Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ο ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ,Η ΑΦΩΣΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΡΤΖΙ,ΤΟ DNA ΤΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ,Η ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ,ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

 Διάβασα την δήλωση του ποδοσφαιριστή μας κύριου Μπερναρντ Κουμορτζι ότι δεν πίεζε αυτός να φύγει από την ομάδα. Δηλαδή για να καταλάβω και εγώ ο απλός φίλαθλος - οπαδός της ομάδας αν δεν πίεζες εσύ να φύγεις τότε ποιος σε πιέζει να φύγεις? Και αν είναι έτσι όπως τα λες εδώ και ενάμιση χρόνο γιατί αγωνιστικά σέρνεσαι και είσαι προκλητικά αδιάφορος? Το δικαίωμα να έχεις φιλοδοξίες δεν στο έκοψε κανένας,παίξε μπάλα βοήθα την ομάδα και όταν είναι να φύγεις φύγε. Απλά οι φιλοδοξίες έρχονται με κριτήριο την αγωνιστική σου παρουσία και δυστυχώς αυτή την χρονική στιγμή δεν είναι καλή. Όσο για το όταν είναι να φύγεις να ξέρεις ότι ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είναι μεγάλη ομάδα,έχουν φύγει τόσοι καλοί ποδοσφαιριστές ε και άλλος ένας τι έγινε. Αλήθεια Κούμο την δήλωση αυτή γιατί την έκανες αυτή την χρονική στιγμή? Επειδή αντέδρασε ο κόσμος την Κυριακή ή όχι?

Συγχαρητήρια στην ομάδα μας του μπάσκετ που κατάφερε και πήρε μια σπουδαία νίκη μέσα στο άδειο Αλεξάνδρειο επί του άρη με 84-89. Πρωτος σκόρερ για την ομάδα ένας παίχτης που πιθανόν και τώρα που γράφω να είναι παρελθόν από την ομάδα,το όνομα αυτου? Μίλος Βούγιανιτς,επίσης ο Κοβίλ το νέο απόκτημα της ομάδας βοήθησε πολλοί ενώ ο Μακ Λαουντ τραυματίστηκε και αποχώρησε από τον αγώνα.Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλα τα παιδιά και στον προπονητή μας κύριο Μπαρτζώκα που μας έκαναν περήφανους.Εκεί ο Λιανός τα καταφέρνει καλά μακάρι να γίνει και στο ποδοσφαιρικό τμήμα αυτό με αρχή με τα σκουλήκια και να νικήσουμε στην μπάλα μέσα στο Κλεάνθης Βικελίδης.

Καλώς ήρθες Κώστα στον ΙΣΤΟΡΙΚΌ!Σου εύχομαι να βάλεις πολλά γκολ και να μας βοηθήσεις στο δύσκολο έργο που έχουμε να σωθούμε.Ο Μήτρογλου έκανε την πρώτη του προπόνηση στο Κορωπί με την ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ μας και έδειξε χαρούμενος(πράγμα που τόσο καιρό δεν το έδειχνε καθώς αρνιόταν να έρθει στην ομάδα) και όλα δείχνουν ότι στον αγώνα με τα σκουλήκια θα είναι βασικός.Κώστα απλά να ξέρεις ότι ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ είναι μεγάλη ομάδα!Λόγο του ότι η ομάδα είναι σε χάλια στιγμή και στο ότι τώρα σε έχουμε ανάγκη και είμαι και ευγενής δεν θα σχολιάσω την τόση άρνηση σου να έρθεις στον ΠΑΝΙΏΝΙΟ.

Μεταγραφικοί στόχοι: Μπαλάφας από τον παοκ ο Τσέχος Σβέρκος και ο Λεονάρντο της άεκ.Ο Μπαλάφας και ο Σβέρκος σύμφωνα με δημοσιεύματα και με κάποιες πηγές που έχω είναι κοντά,ο Λεονάρντο υπάρχει θέμα με το οικονομικό.Μακάρι να έρθουν και οι 3 γιατί η ομάδα θέλει πολλές προσθήκες.

Όσο για τον πρώην αρχηγό της ομάδας μας Μανιάτη Γιάννη με το γαύρικο DNAπου δήλωσε ότι έχει στην sporday μας οφείλει μια εξήγηση στην φυγή του από τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ και την μεταγραφή του στο γαύρο και ενώ ήταν άρρωστος την ίδια μέρα πήγε στο Καραΐσκάκη να δει την ομάδα του!!!!Γιατί άραγε πρώην αρχηγέ και σημαία του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ έφυγες έτσι ενώ βλέπεις ότι η ομάδα βουλιάζει?Βγες να μας΄πεις τον λόγο που σε έκανε να φύγεις.Το δικαιούμαστε νομίζω.Καλή επιτυχία σε εσένα μόνο όχι στην σκατοομάδα σου λοιπόν,ίσως να έκλεισε ο κύκλος σου όντως σε εμάς.Θα μπορούσες να βοηθήσεις την ομάδα που σε ανέδειξε όμως τώρα στα δύσκολα και να έφευγες το καλοκαίρι!


Αλήθεια κανέναν άλλο παίχτη θα πάρουμε από το γαύρο κύριε Βεντούρη για την μεταγραφή του Μανιάτη ή θα μείνουμε μόνο με τον Μήτρογλου?
Αυτή η περιβόητη συνέντευξη τύπου θα γίνει ποτέ η όχι?

63 σχόλια:

  1. Και Ντάριο θέλουμε!!! Μεταγραφές καλές και με ουσία αυτές οι 3 αν βγουν. Όσο για τα υπόλοιπα, ακούγεται ότι ο γαύρος δίνει άλλα 700.000 για κούμο. Τόσα έδωσε για Μανιάτη και λένε "άλλα τόσα"; Γιατί αν είναι έτσι, με δανεικό Μήτρογλου τα λεφτά για μεταγραφές της προκοπής υπάρχουν ως ένα σημείο! Απλά μην αποδυναμωθεί κι άλλο η ομάδα. Η αλήθεια είναι οτι ο Μιανιάτης μας χρωστάει μια εξήγηση. Να μας πει αυτόν τον ένα και μοναδικό λόγο που τον έκανε να φύγει όπως λέει. Όχι για να την βγάλει καθαρή τόσο αυτός αν θέλει, αλλά για να ξέρουμε κι εμείς ΠΟΙΟΣ διώψνει κακήν κακώς τους παίκτες της ομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ μαζί σου φίλε panionios Mitilini, να βγει ο Μανιάτης να μας πεί τι γίνεται στην ομάδα.τέλος πάντων!ΑΝΑΜΕΝΩ με μεγάλη αγωνία τις μςςεταγραφικές κινήσεις της ομάδας γιατί οι μέρες περνάνε και είναι εισβάρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. diplo mes sa skoylikia panionie!stamatis panionios nikaia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ
    ΓΥΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΣΑΚΙΡΗ ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙΣ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΩ.
    ΠΕΣ ΟΤΙ ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ.
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕΣ.
    ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re karioli diogo giati den voithas na rthei o tsakiris?
    otan epernes xartziliki den milages e?
    okso poustara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ.
    ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΡΘΕΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΤΕ , ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ.
    ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΙ ΟΛΕΟ ΛΕΟ
    ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΛΕΩ ΛΕΩ
    ΠΑΝΙ ΟΛΕΟ ΛΕΟ
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΘΕΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ
    ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΙΣ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΑΣ
    ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΠΙΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΤΑΞΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΕΙΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΤΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παιδια τι γινεται με το νησι στο μεγκα?
    ποτε αρχιζει τα κανονικα επισοΔΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΗΛΙΣΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΜΠΕΚΡΗ ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΧΑΒΑ.
    ΒΡΗΚΑΜΕ ΧΩΡΟ ΠΑΛΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΒΛΩΣΟΥΜΕ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο Γ4 ΡΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΣΑΚΙΡΗ ΔΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
    ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΦΕΡΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΒΕΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ Ο ΤΙΜΩΡΟΣ ΠΙΣΩ ΘΑ ΦΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΛΟ ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΙΟΓΟΣ +ΠΑΠΑΔΑΚΟΣ = ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
    ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ Ο ΕΝΑΣ
    ΚΟΥΦΑΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΒΡΕ ΟΡΓΙΑ Ο ΤΣΑΚ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΗΝ Β ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΙΣΩ?ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΕΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΑΜΙΕΣΑΙ
    ΜΗΝ ΜΑΣ ΦΟΥΝΤΩΝΕΤΕ ΜΟΥΝΑΡΕΣ
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΠΕΚΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΞΩ ΟΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΠΙΣΩ ΜΟΥΝΙΑ
    ΤΑ ΠΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΚΩΛΟΜΠΑΡΑ.
    ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΟΙ
    ΜΗΝ ΠΑΤΑΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΙΜΩΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΛΕΣΧΗ ΙΩΝΕΣ ΜΠΛΟΓΚΣ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΠΛΑΤΕΙΑ
    ΚΑΡΙΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ
    ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ.
    Η ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΣΕ ΘΕΛΕΙ.
    ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΠΡΑΧΑΜΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ροσ ροσ ροσ
    γαμιεται ο τιμωροσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ?
    10
    20
    30?
    ΠΟΣΟΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ?
    ΑΝΤΕ ΚΑΡΓΙΟΛΙΔΕΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΑΤΟΙ.
    ΣΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ Ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ.
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΩΣ ΕΔΩ.
    ΘΑ ΦΑΤΕ ΞΥΛΟ ΜΕ ΒΑΖΕΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΡΕ ΝΟΣΤΑΛΓΟΙ ΤΟΥ ΜΠΕΚΡΗ ΠΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ? ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ? ΠΟΣΟ ΞΥΛΟ ΘΑ ΦΑΤΕ? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΛΑΚΑ.ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΔΙΟΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΡΑ ΜΑΣ.ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ.
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΚΛΕΙΣΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ.
    ΟΥΣΤ ΤΥΡΟΠΙΤΑΚΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προς απάντηση του ανώνυμου που δεν έχει τα α....ια να γράψει επώνυμα ποιός είναι όπως εγώ που λέει ότι το μπλοκ αυτό είναι του gate4 το μπλοκ είναι δικό μου και είμαι από την Νίκαια και πολλή περίφανος που είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ. Ο gate 4 είναι φίλος μου.
    Το μπλοκ το έκανα για εμένα και όχι για να κάνω κακό στον ΠΑΝΙΩΝΙΟ,ποτέ δεν θα έκανα κακό στην ομάδα που λατρεύω,προτιμώ να πάθω εγώ κακό παρά η ομάδα.Το ποιός είμαι το ξέρουν πολλοί και να ξέρετε ότι,ότι κάνω το κάνω από μόνος μου.
    Τώρα για τους υπόλοιπους με τα σχόλια τσακίρη γύρνα πίσω και άλλα τέτοια η γνώμη τους είναι σεβαστή,αλλά ο τσακίρης έφυγε όπως και ο μπέος και όλοι οι υπόλοιποι πρόεδροι.Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ μένει και ο κόσμος.Ξυπνάτε λοιπόν.
    Εγώ δεν είμαι ούτε τσακιρικός ούτε μπεϊκός ούτε τίποτα.
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?Στα αρχίδια μου αν έρθει πίσω ο τσακίρης,η ομάδα είναι μπουδέλο και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με παπαριές.
    Και κάτι ακόμα εγώ ούτε έφαγα μαζί του ούτε ήπια ούτε βόλτες με το κότερο του έκανα ούτε με το αεροπλάνο του ούτε τίποτα,και ευτυχώ για μένα δηλαδή.Το μόνο μας κοινό ήταν ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ που διετέλεσε πρόεδρος και εγώ που είμαι οπαδος του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ.ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ήταν το κοινό μς!!!Τον ήξερα και μπορεί να με ήξερε αλλά μέχρι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και κάτ ακόμα,λαμόγιο δεν μπορεί να με πεί κανένας.όποιος έχει να πεί κάτι για μένα ας βγεί επώνυμα να το πεί,το μπλοκ το έκανα γιατί το γούσταρα και το λέει και η ονομασία του
    ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!Καταλάβατε προσωπολάτρες?ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΟΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!Δεν νομίζω ότι το δικό μου μπλοκ έχει κάνει κακό στην ομάδα,το μλοκ είναι 3 μέρες μόνο.Απορίες και ερωτήσεις για μένα πληροφορίες θα βρείτε στην θύρα 2 κάτω κάθε εντός έδρας αγώνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και για αυτούς που βρίζουν τον Διόγο και τον Παπαδάκο αν είναι αγοράκια και εφόσον τους ξέρουν που βρίσκονται ας πάνε να τους τα πουν κατευθείαν,τι μάγκες του πληκτρολογίου και βρισιές από το ίντερνετ?Απλά σαν διαχειριστής του μλοκ πρέπει να το σχολιάσω γιατί δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος,εγω απο μικρός έμαθα ότι αν έχω κάτι με κάποιον τον πιάνω του μιλάω και ή τα βρίσκουμε ή μαλώνουμε,τώρα άλλαξε και αυτό?Δεν τα διαγράφω τα ονομαστικά σχόλια με τις βρισιές γιατί ρεζίλη γίνεται αυτός που τα γράφει σαν γυναικούλας.Δεν είμαι δικηγόρος κανενός από τους δύο και δεν με ενδιαφέρουν αν έχουν πάρει λεφτα ή όχι απο όποιον θέλουν,δικαίωμα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ενδιαφερον.
    ρε γ4 τι μαλακιες μας λες?
    ποιος εισαι ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑΚΟ
    ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ
    ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ.
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑ ΣΕ ΜΑΣ
    ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ
    ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ποιος γ4 ρε?εγώ δεν είμαι ο γ4,άλλος είμαι΄ξεκόλα επιτέλους.στα αρχίδια μου αν είσαστε πολλοί,αν είμαι μαλάκας μάγκα του ίντερνετ να μου το πείς από κοντά,εγώ είπα πιός είμαι.εσύ όμως κρύβεσαι στην ανωνυμία και στην τσάμπα μαγκιά του πληκτρολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΝΤΕ ΛΑ ΜΑΓΚΕ ΝΤΕ ΒΟΤΑΝΙΚ
    ΟΠΑ ΟΠΑ ΟΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ποιά παρέα μου ρε βλάκα?με ξέρεις?εσύ τι είσαι?ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ή τσακιρώνιος?νούμερο.μαλακάκος εγώ?εσύ κοτούλα κρύβεσαι όμως,δεν μας λες ποιός είσαι.ο ίδιος με ποιόν είμαι δηλαδή για να καταλάβω.χαζέ!Σου εξήγησα αλλά μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις ότι εγώ είμαι ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ
    ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΙΑ ΙΩΝΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΒΛΑΜΕΝΕ ΜΕ ΤΙ ΩΡΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ?
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΠΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ
    ΚΛΕΙΣΤΟ ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΟΓΟ ΤΟΝ ΞΕΚΟΛΙΑΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΙΑ ΙΩΝΕΣ?ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΕΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΡΟΛΟΪ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. EMENA ME ENDIAFEREI H VRA GIATI EINAI LIGES OI VRES MEXRI NA GYRISEI O TSAKIRHS,
    TON MPERDEVEIS ETSI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΣΑΚΙΡΗ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 11 ΚΑΙ 20 ΚΑΙ ΠΡΕΠΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ,ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ,ΠΑΝΘΗΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ,ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΟΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ Η ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ?ΓΑΥΡΟΧΑΝΟΥΜΟΒΑΖΕΛΕΣ ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ?ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ?ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕ ΑΛΒΑΝΕ ΤΟ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕ Η ΗΜΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΠΑΝΘΗΡΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΔΙΟΓΟΣ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΗΞΕΣ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ
    ΒΑΛΤΕ ΣΠΟΡ ΕΦ ΕΜ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΟΝ ΔΙΟΓΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΦΑΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΑ ΕΚΤΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
    ΑΝΤΕ ΤΣΑΚΙΡΙΚΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ
    ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
    ΠΕΡΙΣΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ ΠΡΟΠΕΡΣΥ ΠΑΛΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΠΑΜΕ ΣΟΥΜΠΙΤΙ
    ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΤΟΝ ΔΙΟΓΟ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΠΑΝΙΩΝΑΡΕΣ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΘΛΕΤΕ ΜΠΕΟ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΙΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΩΜΑ ΜΟΥ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΑΝ ΣΤΑ ΕΠΡΙΞΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ,ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ,ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΓΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ,ΕΜΕΝΑ Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ,ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΑΡΕΑ ΕΚΤΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΑΝ ΦΑΕΙ ΞΥΛΟ Η ΟΧΙ,ΑΦΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΠΛΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ,Η ΟΜΑΔΑ ΠΕΦΤΕΙ,ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΚΙΡΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ,ΜΑΛΑΚΕΣ,ΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΜΕ ΕΙΜΟΥΝ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ Η,ΣΩΣΤΟΣ,ΑΛΒΑΝΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑ ΑΝΩΝΥΜΕ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μπα σε καλό σας. Μου φτιάξατε το κέφι πρωί-πρωί.
    Σε ότι αφορά τον Τσακίρη, είναι ιατρικά άρρωστος. Έχει διαλύσει το σπίτι του, έχει διαλύσει τις δουλειές του, έχει διαλύσει το θυμικό του. Δυστυχώς για αυτόν, άν δεν συνέλθει και δεν βρεί στήριξη από δικούς του ανθρώπους, θα έχει άσχημο τέλος. Γιατί δεν έμαθε ακόμα ότι όποιος τη νύχτα περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί. Αυτά με τον Τσακίρη. Και όπως λέμε και εμείς τα ζόμπι (ή πουροπάνθερς), τα στερνά κρίνουν τα πρώτα.
    Σε ότι αφορά τις "ίντριγκες", κρατάμε πάντα πισινή με όσους υπεραπασχολούνται, έχουν άμεσα ή έμεσα συμφέροντα ή απλά είναι ζηλωτές. Ο χρόνος μας κρίνει όλους και αργά ή γρήγορα ξεσκεπάζονται οι κακοί.......
    ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
    Και για όλα τα ανήλικα εδώ μέσα, κοιτάξτε να μάθετε ότι ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ δεν είναι ούτε η ΠΑΕ ούτε η ΚΑΕ. Να πάνε να γαμηθούνε αύριο κιόλας οι εταιρειούλες τους. Και 5 άνθρωποι να μείνουμε, εγώ θα είμαι εκεί πίσω από το κοτετσόσυρμα να βλέπω τον ΙΣΤΟΡΙΚΟ στη ΖΑ ΑΘηνών. Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ήταν και θα είναι υπεράνω όλων μας, άξεστοι και ανιστόρητοι. Θα έπρεπε να πλένετε το στόμα σας με σαπούνι πριν συλλαβίσετε το όνομα του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ μαλακιασμένα.
    Άν θέλετε να βοηθήσετε με την ορμή της ηλικίας, κάντε κάτι απλό. Οργανώστε ένα συλλαλητήριο έξω από το ίδρυμα Ωνάση, με ένα και μόνο αίτημα. Γήπεδο στον ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΡΑ, ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ. Ούτε εμπορικά ούτε τίποτα. Να πάει να γαμηθεί και το δικό τους ίδρυμα, μπούλη Παπαδημητρίου και λοιποί, άν δεν φροντίσουν να μας στεγάσουν. Αλλιώς τα ήθελε ο Αριστοτέλης και αλλιώς μας σφυράνε οι μόρτες. Βάψτε την ΕΣΤΙΑ και τα γραφεία τους κόκκινα και μπλέ, να το σκεφτούν λίγο καλύτερα. Τώρα θέλουμε βοήθεια και την απαιτούμε. Πιέστε καταστάσεις.
    Και μην ξεχνάτε, γραφόμαστε μαζικά στον ερασιτέχνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΒΕΝΤΟΥΡΗ ΜΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΕΛΑ ΓΗΠΕΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή