Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Δεν τα καταφέραμε...!

Η ομάδα μας ηττήθηκε με 4-0 απο τον ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη. Ίσως να μην είχαμε αυτήν την εξέλιξη αν ο διαιτητής μαζί με τον επόπτη γραμμών μας έδινε καθαρό πεναλντι και κάρτα (ίσως κόκκινη) στον Παπαδόπουλο που ανέτρεψε τον Κούτσι στο 6´ λεπτό και ενώ το παιχνίδι ήταν 0-0. Στην επόμενη φάση με το που έπεσε ο παίχτης του ποκ κάτω έδωσε το φάουλ και κάρτα στον Σιόβα! Και έγινε το 1-0, μετά πιέσαμε και χάσαμε 2 ευκαιρίες που μέσα στο Καραϊσκάκη δεν πρέπει να χάνεις αν θες να πάρεις την πρόκριση! Η ομάδα άντεξε μέχρι το 65 μετά παραδόθηκε στα λάθοι στο κέντρο και στην νευρικότητα των παιχτων! Απο το 70 και μετά δεχτήκαμε 3 γκολ δώρα,(αφού σκόραρε ο ντιογκο και ο αμπτουν έλεος). Ο προπονητής μας χωρίς να θέλω να κάνω τον προπονητή ταπεινή μου γνώμη πιστεύω ότι έχει μερίδιο στην αποτυχία, η επιλογή του να αγωνιστεί ο Οκόγιε δεν ήταν και η πιο σωστή, και μετα το 65 που είμασταν χάλια δεν την βοήθησε! Αλλα είπαμε αν είχαμε πάρει το πέναλτι ίσως όλα να ήταν αλλιώς, αλλα επειδή στο ποδόσφαιρο με τα αν δεν κανείς τίποτα το μόνο που μας απομένει είναι να προετοιμαστούμε καλα για τον κρίσιμο αγώνα του Σαββάτου με την Κέρκυρα! Όλοι παρών α τους στηρίξουμε! Πανιώνιος στα εύκολα Πανιωνάρα στα δύσκολα!

14 σχόλια:

  1. εμενα μου αρέσει τα τραβεστι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ Eddie 21 ΑΚΟΜΗ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ??
    ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΝΤΟΥΛΑΠΑ??? ΑΝΤΕ ΠΟΥΤΑΝΟΣΠΕΡΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εγω γαμιεμαι με τρανς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ , Η ΑΛΛΙΩΣ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΒΛΑΚΑ ΚΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΩ,ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΕΛΑ ΣΤΗΝ 2 ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ,ΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ,ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΘΗΡΑ 2 ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ EDDIE 21 ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΛΗ ΜΑΛΑΚΑΣ,ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!ΜΑΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ EDDIE 21 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΜΟΥ... ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ... ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ... ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΩΣΙΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΜΟΝΟ ΡΕ ΣΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΥΠΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή