Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Με λύπη μου βλέπω ότι σαν Πανιώνιοι φίλαθλοι είμαστε εκτος απο όλα!!!!!!!

Ο ΠΑΝΙΏΝΙΟΣ μας είναι σε πάρα πολλοί δύσκολο σημείο επιβίωσης και γενικά σε όλα του τα θέματα. Εμείς σαν ΠΑΝΙΏΝΙΟΙ που διαφέρουμε από τα άλλα πρόβατα των ομάδων θα έπρεπε να ήμασταν οι πρώτοι που θα πέφταμε στην φωτιά για να σώσουμε τον ΙΣΤΟΡΙΚΌ μας.
Με λύπη μου όμως διαπιστώνω ότι τελικά όσοι και να είμαστε,όσο και να λέμε ότι διαφέρουμε τελικά δεν διαφέρουμε σε τίποτα από τους υπόλοιπους, είμαστε ίδιοι και χειρότεροι.
Στρατόπεδο από εδώ,στρατόπεδο από εκεί,στρατόπεδο παραπέρα, προσωπικές κόντρες ξανά κόντρες, ανακοινώσεις και τούμπα ανακοινώσεις, που πάμε ρε παιδιά?
ΤΟ ΞΑΝΆ ΛΈΩ , ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΠΑΝΙΏΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌΤΗΤΑ ΜΑΣ?????????
Σε ένα σημείο σε κάποιο ποστ μου έγραφα τον πούλο όλοι σας ρε, δεν το έγραψα για να αναλάβω εγώ,το έγραψα γιατί αγανάκτησα, γιατί μπορεί να μην είμαι Νεοσμυρνιώτης αλλά είμαι Πανιώνιος και δεν μπορώ να βλέπω να ακούω , να διαβάζω τις ανακοινώσεις από την μια και από την άλλη να απαντάει ο άλλος και τούμπα και όλα αυτά δημόσια. Γινόμαστε ρόμπα έτσι! Δεν το καταλαβαίνετε?
Έτσι θα βοηθήσουμε τον ΙΣΤΟΡΙΚΌ μας?
Έτσι νομίζετε και οι μεν και οι δε ότι βοηθάτε τον ΙΣΤΟΡΙΚΌ ή έτσι τον συρρικνώνετε?
Δίνουμε τροφή σε άλλους να μας χτυπάνε βλέπετε με τον Εργοτελη.
Προέχει να ηρεμήσει η ομάδα, όλα τα άλλα θα τα βρούμε, εσωτερικά προβλήματα έχουν όλοι.
Όλες οι διοικήσεις κάνανε λάθη, και οι παλιές και η τωρινή.
Υπάρχει κανένας άλλος να αναλάβει?
Αν ναι ας αναλάβει και ας φύγουν αυτοί που είναι τώρα, αλλιώς ας τους αφήσουμε.
Υπάρχει κανένας λεφτάς να μας αγοράσει?
Αν ναι καλός να έρθει!!!!!
ΕΝΌΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΌΜΑΣΤΕ!!ΜΠΟΡΟΎΜΕ!
Τα σχόλια χτες οι πιο πολλοί τα είχαν πάρει στην πλάκα, όταν θα την πάθουμε κύριοι θα είναι αργά.
Καλός ο χαβαλές αλλά ας αναλάβουμε και εμείς τις ευθύνες μας, μην κριτικάρουμε μόνο!
Διαρκείας πρέπει να πάρουμε όλοι!
Διαρκείας δεν αγοράζεις για αυτούς που διοικούν τώρα τον ΠΑΝΙΏΝΙΟ η όποιος διοικεί.
Διαρκείας παίρνεις για σένα και για τον ΠΑΝΙΏΝΙΟ για να μπορέσει να λειτουργεί(αυτό σε απάντηση χτεσινών σχολίων)
Ναι εγώ θα πάρω διαρκείας, πάντα παίρνω από το 1998 αν θυμάμαι καλά.Ποτέ δεν το πήρα για τη  διοίκηση ή για κάποιον μεγάλο παίχτη, οι παίχτες, προπονητές, διοικήσεις έρχονται και φεύγουν.
Ο ΠΑΝΙΏΝΙΟΣ ΜΌΝΟ ΜΈΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ!!!!!!!!

192 σχόλια:

  1. Γύρνα ΤΣΑΚΙΡΗ και διώξε τα ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειστε για τον πουτσο και οι δυο!βλακες! τσακιρικοι,μπεικοι,τσολακηκοι,βεντουρικοι,σιοτροπικοι,κουτελακικοι,ηλιθιοι!πανιωνιοι ειστε καθολου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι να γυρισει ρε βλακα ο τσακιρης, εγω δεν εχω προβλημα, αν ειναι για το καλο του πανιωνιου, βλακακο! αν εγω ειμαι για τον πουτσο καβαλα,εσυ τι εισαι? ανωνυμη κοτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να υπάρχει Πανιώνιος θα πρέπει να υπαρχει αξιόλογος πρόεδρος. Με τον πανιώνιο είμαστε αλλα με αυτούς δεν θα υπάρχουμε σε λίγο.Αφού είσαι από νίκαια ξερεις σε ποια κατηγορία παίζει ο ιωνικός; Μήπως ο εθνικός; Η προοδευτική; Μια ομάδα ξεκινάει από τον πρόεδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ – ΤΡΙΛΑΦΙ - ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ – ΕΠΙΣΗΜΟ – ΚΡΕΜΑΛΑ – ΤΙΜΩΡΟ ΜΟΥΦΑ και ΤΙΤΙΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πατερα τα εμαθες τα νεα???
    ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΡΕΜΑΛΑΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ19 Ιουλίου 2012 στις 3:12 μ.μ.

    KOYMOYNIA ΓAΜΩ ΤΟ ΠΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΚΟΝΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΓΑΜΑΕΙ Ο ΚΟΝΤΟΣ?ΜΑΛΑΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. BLOGGER έτσι μπράβο κρατα το μπλογκ στο ύψος σου. Ακου εκφράσεις που χρησιμοποιεις βλάκα βλακακο ανώνυμη κότα για το πουτσο καβαλα. Συνεχίσε έτσι. Για ποιο λόγο το έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟ ΕΧΩ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ,ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ? ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΤΟ ΑΝ ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ Η ΟΧΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ,ΤΟ ΥΨΟΣ ΜΟΥ, ΒΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΟΤΑ?ΕΣΕΙΣ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ,ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΑΙ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ?ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟ ΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΓΑΥΡΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 9:24
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΕΔΡΟ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ?ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΤΕ? ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ?ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ? ΕΜΕΙΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΝΟ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ. ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ,ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΟΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΣΑΤΣΕΝΚΟ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ,ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΟΤΕ?ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ?ΤΗΝ ΒΡΙΚΕΙΣ? ΧΑΙΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ.ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΡΟΥΚΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ.Ε? ΜΑΓΚΑΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ. ΕΤΣΙ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 11:38 ΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ! ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΓΕΛΑΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ,ΑΠΛΑ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΤΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΛΑ.ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΑΙ,ΟΧΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χείμαρρος. Σας αποστόμωσε ολους. Πες τους και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. to ergo einai aplo k polypaigmeno,tha katharisoyn twra oi malakes thn mpoygada giati de mporoyse kanenas allos na to kanei, toso kala k pethxymena k tha erthoyn meta oi hrwes poy ta kseroyn ola k ta kanoyn kala.alla persi eixan kati doylitses k den prolabenan....to asxhmo gia thn omada einai oti tha brethoyn malakes xeirokrothtes.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν ήταν ήρωες κινούμενων σχεδίων θα ήταν ο γκουφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΡΕΣΙΤΑΛ ΜΑΛΑΚΙΑΣ!
    ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ!! ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΣΑΜΠΑ ΘΕΑΤΡΟ ΕΔΩ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ.. ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ. ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΥΦΟΣ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΩΝ. ΠΑΠΑΡΕΣ ΞΕΡΟΛΕΣ....
    ΒΡ ΦΑΝΑΤΙΚ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλοι ΣΤΑΜΑΤΑΡΟ με τρελλα. Σταματήστε και να το λετε συνέχεια κοντο. Είναι μάγκας ο κοντος και παιδί τζιμανι. Γράφουμε μόνο στου κοντού το μπλογκ αφού μας αφήνει να γράφουμε το κοντο και το μακρύ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πήγα τις προάλλες στο Island. 15 ευρώ η είσοδος και δίνεις το χαρτάκι για ποτό. Αλλά αν θέλεις να πάρεις ποτό χωριστά τότε πάει 15 ευρώ μόνο του! Με τις ψωνάρες που σκάνε με τα ψυλοτάκουνα, τα gucci και τα prada και μια μύτη μέχρι εκεί πάνω; Τις χειρότερες ψωνάρες της Αθήνας τις έχει πρώτα το Villa Mercedes και μετά το DC και το W. Εντάξει το Island δεν φτάνει τόσο πολύ σε ψώνια. Αλλά ρε φίλε, 15 ευρώ; Που φτάσαμε;

    Αλλά δεν φταίνε αυτοί οι μαλάκες. Εμείς φταίμε που πάμε και τους τα ακουμπάμε. Επειδή κάποιος μαλάκας από την παρέα το έβαλε σαν ιδέα κι οι άλλοι συμφώνησαν.
    Το πρόβλημα δεν είναι ότι μας πίνουν το αίμα. Άμα έχει κάποιος από εσάς τα άντερα, ας βγει σε μια παρέα να πει "Έλα μωρέ που θα πάω στο κολόclubο με τα ψώνια". Γιατί δεν το λέτε ρε; Τι φοβάστε; Μην τύχει και δεν σας ξαναμιλήσει η ψιλομύτα της παρέας που σπουδάζει στο Deree και την έχει δει Μαριάννα Βαρδινογιάννη; Η μήπως δεν θα φέρει την φίλη της μαζί που παρακαλάτε να κάνετε κονέ, γιατί αυτή πάει "μόνο σε clubs"; Στ'@@ μας και δυο αυγά Τουρκίας από αλανιάρη κόκκορα. Θα χάσετε τα κελεπούρια ρε μ-δούλοι; Πείτε "δε γουστάρω τα ψωνομάγαζα" και φινίτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε καταλαβαίνω φίλε. Τι τράβηξες και εσυ; Βράδια και αυτή; Και το ποτό σίγουρα μαπα.Δεν κράταγες τα χρήματα σου για την πρώτη αγωνιστική; Πανιώνιος άρης το λέω και ανατριχιαζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 1000 διάρκειας μέσα σε δύο μέρες έδωσε το χωριό ο πλατανιας. Αυτό να το βλέπουν κάποιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ε ρε μανία με το κοντός! Ας είμαι κοντός, θα πάρει το υπόλοιπο ύψος που μου λείπει ο γιος μου ρε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γράψτε ότι θέλετε, θα τα αφήνω όλα ελεύθερα, ούτως η άλλος ρόμπα έχουμε γίνει πολλα χρόνια σαν φίλαθλοι με την μαλακια που μας δέρνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1000 διαρκείας ο Πλατανιάς λόγο ανόδου πρώτη φορά στην σούπερ λιγκα. Εμείς με ρεκομπα εστογιανοφ χουτο τζιμπουρ μακο Μανιάτη δεν είχαμε πουλήσει πάλι διαρκείας, τότε γιατί δεν περναν; Επειδή ήταν ο τσακ τότε πρόεδρος; Πάντα κάτι μας φταίει! Πανιωνίοι = περίεργοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ναι αλλα δεν τον βοηθας τον φιλο στο πρόβλημα του; Πες του την γνώμη σου όπως ο 18:26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΤΑΜΑΤΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΟΣ.
    Η ΠΟΥΤΣΑ ΣΟΥ, ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ???? ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΣΟ ΜΠΟΙ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ, ΣΕ ΜΗΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι να πω ρε φίλε όλα έιναι μια χαρα και η πουτσα μου και η υγεία μου!!! Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πες μας και αλλα για την Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ε Τ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α
    ιδρώνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. ελα πες μας και αλλα...θέλω να πλυμμυρισω

      Διαγραφή
  32. Σταμάτη καλύτερα που το έκανες καφενέ το μπλογκ, γιατί αν περιμένεις να γίνει "τόπος ανταλλαγής σοβαρών απόψεων" στον πουτσο μας λουλούδια... καλύτερα έτσι! Πριν ούτε ένας μαλακοκαύλης δεν έγραφε.... μόνος τα έλεγες,..!!!η μαλακία είναι απεριόριστη!!! γαμιέστε όλοι, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΧΕΣΤΗΣ Ο G4 ΕΚΛΑΣΕ ΜΕΝΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΤΟ ΞΥΛΟ... ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΤΟΥ.... ΕΣΔΥ ΜΕΙΝΕΙ ΑΤΑΡΑΧΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ήμαστε 8 χρόνια παντρεμένοι, όταν εδώ & 3 μήνες μου αποκάλυψε ότι δεν της είμαι αρκετός! Μου είπε ότι όταν περπατάει στα μαγαζιά φορώντας εκείνα τα προκλητικότατα μίνι φορέματα που αφήνουν στην ουσία ακάλυπτα τα μπούτια της μέχρι που φαίνεται το κάτω μέρος του πισινού της , όταν προσέχει όλα τα αρσενικά να καρφώνονται πάνω της & να τους "τρέχουν τα σάλια", υγραίνεται τόσο πολύ που θέλει να γαμηθεί εκεί πάνω στο πεζοδρόμιο! Τι πουτάνα μου έχει τύχει γαμώτο μου ε; Μετά, προσπάθησα να τη συνεφέρω, να της εξηγήσω ότι δεν είναι σεξ τα πάντα στη ζωή & νόμιζα ότι το κατάφερα, αφού δεν μου ξανάκανε σχετικά παράπονα. Αυτά μέχρι προ 3 ημερών, που γύρισα σπίτι από τη δουλειά & προχώρησα προς την κρεβατοκάμαρα να γδυθώ, ότανάκουσα έντονα βογκητά & αναστεναγμούς!! Τη βρήκα να πηδιέται σαν μια κοινή πόρνη, πάνω στο κρεβάτι μας με 3 νεαρούς, που της έλεγαν κάποια πολύ πρόστυχα λόγια, προφανώς στα Αλβανικά!! Δεν έκανα φανερή την παρουσία μου, κρύφτηκα να μην με δείρουν, φέρθηκα δειλα, το θέμα είναι ότι άναψα φοβερά σε σημείο που ήμουν έτοιμος να χύσω, μόνο που την έβλεπα να γαμιέται έτσι πρόστυχα!! Πριν τελειώσουν, βγήκα έξω στον παράδρομο & σκεφτόμουν τι να κάνω. Μετά από λίγα λεπτά, έφυγαν, πέρασαν μάλιστα δίπλα μου & τους άκουσα να λένε στη γλώσσα τους πάλι, κάποια σχόλια που ήταν ολοφάνερο έτσι που χαχάνιζαν κοροϊδευτικά,΄κάτι σαν "αχαχχαχα... τι παλιοπουτάνα είναι αυτή που βρήκαμε..." Το φοβερώτερο όμως είναι ότι όταν μπήκα σπίτι μας ξανά, βρήκα τη γυναίκα μου να είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι, ολόγυμνη, να στάζει στον ιδρώτα & όταν μου είπε "γύρισες αγάπη μου; Έχω έτοιμο το φαγητό, όμως είμαι τόσο ξαναμμένη, που θέλω να με γλύψεις πριν πάμε για φαγητό..". Κοίταξα το μουνί της σαν υπνωτισμένος, μου ήταν αδύνατον να αντισταθώ στον πειρασμό & σκύβοντας πάνω της, την έγλυφα επί μισή ώρα, μέχρι που έφτασε σε οργασμό τόσο δυνατά, που ούρλιαζε!! Παιδιά τι να κάνω; Αισθάνομαι τόσο προσβεβλημένος που πηδιέται με Αλβανούς εδώ & ποιός ξέρει πόσο καιρό, ενώ από την άλλη τη βρίσκω & θέλω να είμαι παρών που μου γαμάνε τη γυναίκα μου! Βοηθήστε με παρακαλώ, τι νακάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σταματη μην μασας αγόρι μου,εχεις τους ρειντζερς εσυ εκει.Συνέχισε

    Ο διαφορετικός ιδρωμένος ανώνυμος των 7'58

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όχι ρε πούστη μου με αλβανούς; Πάρε τηλ την χρυσή αυγή. Αλλά και εσυ μην εχεις παράπονο ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΠΟΥΤΝΑ αλλά σου μαγειρευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΤΙΤΙΛΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΓΑΝΩ ΤΟ ΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγω δεν χρειάζομαι κανέναν, ούτε τους ρειντζερς! Εγω τα καταφερνω και μόνος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι,να μαρτυράς μόνος σου
      Ψώνιο

      Περιμένω ανάλυση για ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΙΤΑ ΠΩΣ και ΠΩΣ περιμένω

      Διαγραφή
  40. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ? ΓΙΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΦΙΛΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΑ ΤΡΙΛΑΦΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πάρε θέση σταματή στα κοινωνοίκα προβλήματα του λαού σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΡΙΛΑΦΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 21:18 υπάρχουν και χειρότερα να σε πηδαγανε και σένα οι αλβανοί και να σου άρεσε και μετά να σε χώριζε η γυναίκα σου γιατί ζήλευε που θα είχατε τον ίδιο γκόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...
    ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΦΑΤΣΑ ΓΝΩΣΤΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΗΠΕΔΙΚΗ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ
    << ΕΠ ΕΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΡΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΕΑ>>

    ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ 2ΜΕΤΡΟΣ ΜΑΛΛΙΑΣ ΛΙΓΟ ΜΠΑΟΥΛΟ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ

    <<ΚΑΙ ΣΥ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΣΑΙ?..

    ΝΑΙΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ

    Ο ΗΛΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΕΙΧΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΔΙΟΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΝΕΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΠΡΑΒΟΣ...

    ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ?

    ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΔΙΟΤΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΒΟΛΟ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ (ΑΥΤΟΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ) ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.

    ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΛΕΩ.
    ΑΥΤΑ ΣΥΖΗΤΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ

    Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ωραία να πάρει τον σταματή υπεύθυνο τύπου. Το έχει το παλληκαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΚΑΝΕΙΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΡΙΛΑΦΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΓΑΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΣ.
    ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕΣ Η ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ?
    ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΛΕΩ
    ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΟΚΑΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ
    ΜΑ ΧΑΡΗΚΑ ΑΛΑΝΙΑ ΜΟΥ
    ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Ο ΜΠΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΡΕ ΜΑΓΚΙΤΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ρε Σταμάτη...αμα τον παίρνεις και σε πάρουμε...θα ψηλώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΡΕ ΚΑΡΙΟΛΗ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΕ ΚΑΤΑΠΙΕΣ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΡΙΛΑΦΙ ΤΡΙΛΑΦΙ ΓΑΜΗΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΡΑΦΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΙ ΓΑΜΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΟΙ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
    Ο ΚΕΡΑΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΠΕΟ ΜΠΕΟ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΜΠΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ. ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΓΚΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΟΥ ΓΑΜΗΣΑΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΣΑΜΠΑ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ
    ΧΡΥΣΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΣ
    ΤΣΑΜΠΑ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ
    ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΑΧΙΛΛΕΑ
    ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΠΑΝΕ ΠΛΑΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΞΙΟΣ!!!
    ΥΓ. ΣΤΑΜΑΤΗ, ΕΣΕΝΑ Η ΠΟΥΤΣΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΑΤΗ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ρε 21:18 τι φαγητό σου είχε μαγιρευψει γιατί εμένα με έχει πέθανει στο delivery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΜΑΣ ΚΑΒΛΩΣΕΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.... ΦΤΑΝΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΣΤΑΜΟΥ ΤΟΥ ΨΩΛΑΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΑΡΑΞΕΙ ΣΤΑ ΡΕΒΥΘΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. LASTIXO TON EKANA ME AFTI TIN ISTORIA
    NA SAI KALA PANTA TETOIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ρε μαλακες εσείς ήσασταν που γαμιοσασταν και δεν μπορούσα να κοιμηθώ από την φασαρία. Αι στο διάολο άλλαξε γειτονιά να κοιμηθούμε κανένα βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. γαμηθειτε γιατι χανομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΩΣΕΙ Η ΧΩΡΑ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΒΛΙΑΡΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. πήρες πρέφα απο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ή θέλεις και αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ναι εντάξει κατάλαβα απο διαφορετικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γκεουλας δεν είμαι, και δεν τον περνω!λυπάμαι ρε ανωνυμε που θα σε απογοητευσω! 32 χρόνια δεν το έχω επιχειρήσει, λες να το κάνω τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Συνεχιστε έτσι συνεχιστε, να με διασκεδαζετε! Μόλις γύρισα σπίτι! Απλά το πρωί δεν ξυπναω να πάω για δουλεια!!!! Συνεχιστε νούμερα!μας διασκεδαζετε εδω με την γυναικα μου που σας διαβάζουμε! Τσοντακια είσαι τρομερός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Και βιτσιοζος ο σταματής. Καλημέρα σταματή είσαι ένας σαν και εμάς. Μην τολμήσεις μόλις με το καλλο γεννηθεί το μωρό να κλείσεις το μπλογκ έχουμε πάθει εξάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σταματή σε λένε κοντος είσαι μήπως είσαι ταριφας και έπαιζες στο ελληνικό σίριαλ στον αντεννα με τίτλο ελεύθερος και ωραίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλημέρα σε όλους.Ναι είμαστε γαμώ τα ζευγάρια αφού μας διασκεδάζετε με τις παπαρολογίες που λέτε. Το προσπαθούμε.Φίλε για το μπλοκ δεν ξέρω αν θα καταφέρω να το κρατήσω μόλις γεννηθεί το μωράκι μας γιατί οι υποχρεώσεις αυξάνονται και με ένα μισθό δεν ξέρω αν θα προλαβαίνω να ανοίγω και τον υπολογιστή.Σταμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μπα όχι φίλε δεν είμαι ο τηλεοπτικός Σταμάτης στο σήριαλ του ΑΝΤ1.Κρίμα.Ε? Στην έσπασα τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Συνεχιστε παιδιά,Γράψτε κιάλλα, να διασκεδάζουμε μόνοι μας,τώρα που κόπηκε και το σήμα το αναλογικό όλοι στο μπλοκ μου!Δεν τους έχουμε ανάγκη, ούτε το MEGA,ούτε τον ΑΝΤ1, ούτε το STAR κανένα κανάλι και κανένα αποκοδικοποιητη. Όλοι εδώ. Αφού μόνο για χαβαλέ είμαστε και για τίποτα άλλο.Μετά θα τρέχουμε.Σταμάτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Κάτω τα χέρια από το μπλογκ του Σταμάτη! ο χαβαλές είναι δικαιώμα του κάθε έλληνα πολίτη, που τα τελευταία χρόνια δοκιμάζεται σκληρά, όπως άλλωστε και ο Πανιώνιος!!!
    Σταμάτη έχεις ιερά υποχρέωση απέναντι σε εμάς τους μαλάκες που μπαίνουμε στο μπουρδελάκι σου!!! Μην κάνεις παιδί, δε βλέπεις σε τι κοινωνία θα το φέρεις??????????????????????????? μια κραυγή αγωνίας και μαλακίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μάγκες γερά, τα 100 (σχόλια) είναι κοντά!!
    ΥΓ. ΚΑΒΛΩΣΤΕ ΜΑΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Φίλε μου θα σε απογοητεύσω,σε λίγο καιρο θα γεννηθεί ο γιος μου οπότε πιθανόν να μην το ανοίγω το μπλοκ. οπότε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ.... ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΕΠΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σταμάτη, οι κοντοί γαμάνε καλύτερα?????? χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ρε τσοντακια ο σπύρος που λες ο μίχου είναι; Του πλάσαρες την γκόμενα για να πάρεις τσάμπα διάρκειας; Μην είσαι μαλακας να του πείς να την κάνει προεδρινα που έχουμε τον μουστάκια. Περισσότερες μαλακίες δεν θα κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΦΙΛΕ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΙ ΚΟΝΤΟΙ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΛΑ,ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΑΜΑΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΘΕΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ?ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. xaxaxaxaxaxaxaxa!!!!!pesta file anonyme 11.18

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Σταμάτη, θέλουν που κ που παρέμβαση σου...
    μην μας αφήσεις στο έλεος του μιχου
    Το μιχου και τα μάτια σας... αν χαθεί θα χαθεί και ο ιστορικος
    ουτε 5 ιωνες δε μπορούσε να μαζέψει, θελέι και διοικηση ο πανηβαλακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ο ΜΙΧΟΥ 5 ΙΩΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΗΘΕΛΕ ΚΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΑΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΠΙΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ.
    ΤΑ ΠΡΕΖΑΚΙΑ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΥΛΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ. ΑΕΡΓΟΙ, ΑΝΕΡΓΟΙ ΛΕΧΡΙΤΕΣ, ΑΠΛΥΤΟΙ… ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΛΑΜΠ, ΑΧΙΛΛΕΑ ΓΥΡΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Όλα αυτά που συμβαίνουν στον Πανιώνιο μόνο σαν παράνοια μπορούν να θεωρηθούν.

    Η ομάδα βαδίζει στο γκρεμό και εμείς σφαζόμαστε μεταξύ μας. Η ομάδα έχει ανάγκη από ενότητα, όμως αυτά είναι πολύ ψιλά γράμματα για τους περισσότερους. Εδω φτάσαμε στα εξώδικα και στα δικαστήρια ανάμεσα μας.

    Όσο λοιπόν ο σκοπός μας δεν είναι να φτιάξουμε το καλύτερο πλάνο σωτηρίας της ομάδα αλλά να πετάμε το μπαλάκι ο ένας στον άλλο για το ποιος έφταιξε, σωτηρία δεν υπάρχει. Ναι το ελληνικό ποδόσφαιρο ήταν μια φούσκα και τελικά όσοι καταφέρουν να είναι στην Α Εθνική του χρόνου (καλοκαίρι 2013) θα τη γλυτώσουν γιατί θα γίνει μια επανεκίνηση. Όσοι όμως την πληρώσουν φετος θα φάνε χοντρό στραπάτσο όπως έφαγε ο Ηρακλής πέρσι. Και αυτός θύμα της φούσκας ήταν, αλλά επειδή ήταν το πρώτο πλήρωσε χοντρά.

    Εγω λοιπόν φοβάμει ότι με όλα αυτά που γίνονται θα είμαστε το δεύτερο και θα πληρώσουμε και μεις χοντρά. Σταματείστε λοιπόν να εφησυχάζετε βλέποντας τους άλλους και κοιτάξτε πως θα ενωθεί ο κόσμος μήπως και σωθεί η ομάδα. Τόσο δύσκολο είναι;

    - ΦΕΡΜΙΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΖΟΝΙΟΣ -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΦΕΡΜΙΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΖΟΝΙΟΣ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ,ΣΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ,ΟΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ,ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ(ΤΥΠΟΥ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑΣ)ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΛΕΣΤΕΡ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Σταματή μην ακούς τον φερμιονο σε ζηλεύει. ΑΥΤΟΣ όταν έχει ένα μήνυμα πανηγυρίζει. Που να σε πιάσει γίγαντα σταματη για να δει 130 μηνύματα πρέπει να περάσουν 3 ζωες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ο Φερμιόνιος είναι απλά γραφικός.
    γραφεί δημοκρατικά και έχει κλειδώσει τα σχόλια!
    δεν είναι όλοι σαν τον σταμάτη που είναι το καλύτερο παιδι
    http://fermionsandbosons.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΨΥΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΒΑΛΤΕ ΟΛΟΙ ΠΛΑΤΗ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΡΑΓΜΑ, ΤΩΝ 200 ΣΧΟΛΙΩΝ...
    ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ, ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Ε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ο ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΟΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Που είναι ο Κοντοχρήστος??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Φερμιόνια και Μποζόνια: Πού είναι ο Χρήστος Λέστερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑΣ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 5.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑΣ.OΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

    ΚΡΕΜΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ο τσοντακιας μην ξεχαστεί να βγει το βράδυ. Στην γνωστή ώρα γύρω στις 11 μην νας αφήσει παρασκευή βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Κι όμως, στην Ελλάδα του 2012, όπου η χώρα έχει περισσότερο ανάγκη από ποτέ την προσέλκυση τουριστών…
    ...όπου η οικονομία μαστίζεται από μια κρίση άνευ προηγουμένου…

    …όπου οι αποδοχές των περισσότερων Ελλήνων έχουν μειωθεί σημαντικά, ακόμα και στο μισό…

    …κάποιοι επιχειρηματίες (;) νομίζουν ότι θα βγάλουν τα σπασμένα της σαιζόν, τιμολογώντας με δεδομένα του… 2008.

    Πώς, αλλιώς, μπορεί να εξηγηθεί ότι στις παραλίες της Μυκόνου, η βουτιά εξακολουθεί να κοστίζει χρυσάφι ;

    Δεν πρόκειται, φυσικά, για τη γνωστή παραλία, που αποτελεί πόλο έλξης των jet setters και είναι λογικό τα πάντα να τιμολογούνται ανάλογα. Αναφερόμαστε σε άλλη παραλία, η οποία μάλιστα μαζεύει κυρίως νέους και φοιτητές.

    Δείτε, λοιπόν, το λογαριασμό για μια απλή επίσκεψη:

    Σετ με δύο ξαπλώστρες και ομπρέλα: 16 ευρώ.
    Δύο καφέδες και ένα τοστ: 20 ευρώ.
    Σύνολο: 36 ευρώ για μια βουτιά και έναν καφέ.

    «Θα τις πάρω μαζί μου τις ξαπλώστρες και την ομπρέλα;», ήταν η αυθόρμητη ερώτηση λουομένου προς τον υπάλληλο της επιχείρησης, που πήγε να εισπράξει.

    Δεδομένο είναι ότι ουδείς είναι υποχρεωμένος να κάνει διακοπές στο νησί των ανέμων.

    Δεδομένο είναι, επίσης, ότι ουδείς είναι υποχρεωμένος να κάνει μπάνιο σε οργανωμένη παραλία.

    Δεδομένο, όμως, πρέπει να θεωρείται και το γεγονός ότι όλοι οφείλουν να προσαρμοστούν στις συνθήκες των καιρών.

    Ακόμα και η δημοτική αρχή κάθε περιοχής, αν δεχτούμε ότι οι υψηλές τιμές προέρχονται από το ακριβό ενοίκιο, που ενδεχομένως ζητείται για την παραλία.

    Σε κάθε περίπτωση, φαινόμενα όπως αυτό δείχνουν για ακόμα μια φορά τις στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά και το πόσο δύσκολο είναι να επιτευχθεί η εσωτερική υποτίμηση, που επιδιώκουν οι δανειστές μας εδώ και δύο και πλέον χρόνια.

    Δείχνουν ακόμα ότι έχουμε και εμείς, οι καταναλωτές, ευθύνη, όταν νομιμοποιούμε και δεν αντιστεκόμαστε σε τέτοιες τιμολογιακές «προσεγγίσεις».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Εγώ τι να πω διάρκειας πανιωνίου πριν 4 χρόνια με ρεκόμπα λολο χουτο 150 και τώρα με ρόκα ροβα 150 δεν είναι μαλακία; και τότε έβλεπα δίπλα στον πρόεδρο και την παολα με κάτι φίλες της ενώ τώρα τι βλέπω δίπλα στον πρόεδρο; Τα μπακουρια μίχου Γκλεζακου Καμπανοπουλος. Νιώθω ότι είμαι σε παρακμιακό κολομπαρο. Και 150 ρε μάγκες; Έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΙΚΡΕ?
    ΣΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΧΕΡΑΚΙ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ?
    ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΤΟΥ ΜΠΕΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΕΤΕ
    ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙ
    ΑΦΟΥ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ
    ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ ΣΤΟΥ ΧΑΡΗ

    ΜΟΥΝΑΚΙΑ ΣΑΣ ΕΦΩΝΑΖΕ
    ΟΡΚΟ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ
    ΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΡΙΞΩ
    ΟΤΑΝ Θ ΑΝΑΛΑΒΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΤΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ
    ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΩΚΟ
    ΝΤΕΛΑΛΗ ΕΜΑΘΑ ΒΑΛΑΝΕ
    "ΑΥΤΟΙ" ΤΟΝ ΜΠΙΤΣΙΚΟΚΟ

    ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣΗΣΕ
    ΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ
    ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΤΟΥ ΦΕΡΟΥΝΕ
    ΤΟΝ ΟΥΚΑΖΑΜΠΟΥΜΠΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΕΕΕΡΧΕΤΑΙ Ο Μ-ΠΕΟΣ!!!!!!ΗΗΗΡΕΘΕ Ο Μ-ΠΕΟΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΤΙΛΗΛΗ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ
    ΜΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
    ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΝΑ ΚΛΑΨΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΗΡΑΜΕ
    40 ΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ
    ΚΑΙ ΜΕ ΦΑΝΟΥΡΗ ΑΡΧΗΓΟ
    ΚΟΛΛΥΡΙΑ...ΚΟΛΛΥΡΙΑ

    ΣΕ ΕΦΑΓΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!
      Οφείλω να ομολογήσω πως είσαι πολύ καλός!!!!!

      Διαγραφή
  113. ΤΟΥ ΤΙΤΙΉ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
    ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ
    Ο ΜΠΕΟΣ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΕ
    ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΙΟ ΠΑΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΤΑ ΜΟΛΟΓΑ ΚΟΥΡΕΨΑΝΕ
    ΡΙΞΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤ
    ΣΕ ΦΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΩΝΥΜΕ
    ΠΟΥ ΜΟΥΚΑΝΕΣ ΡΙΣΠΕΚΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ela pame na ftasoume ta 200 sxolia magkes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΙΣΟΙ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΣΑΝ ΑΚΡΙΒΑ ΜΟΥ ΦΕΝΟΝΤΑΙ
    ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
    ΣΟΥΦΛΕΡΗ ΕΣΥ ΣΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ
    ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ρε που ειναι ο Σταμάτης?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ρε μαντινάδα τα 3200 το μήνα πως αλλίως θα βγούνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΤΡΙΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΒΓΗΚΑΝΕ
    ΦΙΛΕ ΓΙ ΑΤΟΝ ΤΟ ΜΗΝΑ
    ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΘΑ ΡΘΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ
    ΚΑΙ ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΕΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΡΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΣ ΝΑ ΡΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΩ
    ΠΟΛΛΟΥΣ ΩΡΑΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ
    ΓΙΑΥΤΟ Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ
    ΚΑΙ ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ Σ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΕΓΑΜΙΟΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ... ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΡΑΤΑΜΕ ΟΡΘΙΟ ΤΟ ΚΑΥΛΙ ΜΑΣ ΟΛΟΙ.. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΟΜΟΡΦΗΝΕΙ...ΣΕ ΔΑΝΙΖΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ? ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ... !! ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΑΜΕ... ΣΤΑΜΑΤΗ ΞΥΡΙΖΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ... ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΤΡΙΧΩΤΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Μπα δεν το γυρίζω τώρα φίλε, ναι είμαι τριχωτος αλλα το καβλι μου το ξυριζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. παίδαρος εχεις γίνει Σταμάτη!σε θέλω...θα φουντωνουμε με τα χάλια της Πανιωνάρας,θα σου λεω βρωμόλογα και θα χύσουμε πολλή ιδρώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Προχωράει ο ΛΕΣΤΕΡ και βλέπει στον δρόμο έναν μαύρο. Σκάει στα γέλια. Του λέει ο μαύρος:
    - Γιατί γελάς;
    Του λέει ο ΛΕΣΤΕΡ:
    - Ξέρεις γιατί οι πατούσες σου είναι άσπρες;
    - Γιατί;
    - Γιατί όταν ο Θεός σε έβαφε, πάταγες κάτω! Χαχαχαχα!!!!!
    Την άλλη μέρα ξανασυναντιούνται. Σκάει πάλι στα γέλια ο ΛΕΣΤΕΡ.
    Του λέει ο μαύρος:
    - Γιατί γελάς;
    Λέει ο ΛΕΣΤΕΡ
    - Ξέρεις γιατί οι παλάμες σου είναι άσπρες;
    - Γιατί;
    - Γιατί όταν ο Θεός σε έβαφε, ακούμπαγες στο τοίχο! Χαχαχα!!!!!
    Την άλλη μέρα συναντιούνται πάλι.
    Αυτή τη φορά σκάει στα γέλια ο μαύρος.
    Λέει ο ΛΕΣΤΕΡ:
    - Καλά, εσύ, γιατί γελάς;
    Λέει ο μαύρος:
    - Ξέρεις γιατί η κωλοτρυπίδα σου είναι μαύρη;
    - Γιατί;
    - Γιατί όταν σε γάμαγα ήμουν φρεσκοβαμμένος!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Μπαίνει ο ΛΕΣΤΕΡ σε ένα μπαρ και έχει στον ώμο του έναν γύπα !

    Λέει στον μπάρμαν: 'Μια βότκα δικιά μου, μια τεκίλα για το γύπα, ένα δικό σου και κέρασε όλο το μαγαζί!' Σε 10 λεπτά του την έχουν πέσει οι τρεις ομορφότερες γυναίκες Αφήνει 200 ευρώ, παίρνει τις γκόμενες και φεύγει...

    Το άλλο βράδυ πάλι το ίδιο σκηνικό. Ο τύπος με το γύπα στον ώμο κερνάει όλο το μαγαζί, του την πέφτουν οι καλύτερες γκόμενες, τις παίρνει και φεύγοντας αφήνει και 100 ευρώ πουρμπουάρ...

    Μετά από μια βδομάδα κι αφού γινόταν κάθε βράδυ το ίδιο σκηνικό, ο μπάρμαν τον ρωτάει: - 'Συγνώμη κύριε μου αλλά με έχει φάει η περιέργεια.

    Κάθε βράδυ έρχεστε, σκορπάτε τόσα χρήματα, σας την πέφτουν οι καλύτερες γκόμενες και έχετε και αυτόν τον γύπα στον ώμο...'

    - 'Κοίταξε Τάκη', του λέει ο ΛΕΣΤΕΡ: 'Πριν από λίγο καιρό εκεί που περπατούσα βρήκα στο δρόμο ένα λυχνάρι. Μόλις το έτριψα βγήκε ένα τζίνι και μου είπε ότι θα μου πραγματοποιήσει τρεις επιθυμίες.

    To πρώτο που του ζήτησα ήταν να μην αδειάζουν ποτέ οι τσέπες μου από
    λεφτά...

    Το δεύτερο ήταν να μου την πέφτουν πάντα οι ωραιότερες γυναίκες...' –

    'Και το τρίτο';' τον ρωτάει ο μπάρμαν - 'Το τρίτο που του ζήτησα ήταν να μου δώσει ένα μεγάλο πουλί... ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ !!!'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Διάβασα στην εφημερίδα ότι ο γιωργάκης στο πασοκ είχε φτιάξει αίθουσα γυμναστήριου με 40 όργανα μέχρι και κανό. Καλα ρε παγκαλε με τέτοιες παροχές και δεν έχασες γραμμάριο πούστη χοντρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Και κάτι άσχετο με το μπλογκ κερδίσαμε στο πρώτο φιλικό κάτι αλβανούς 2-0 με γκολ αραβιδη φανουρη. Για σένα τσοντακια αφιερωμένη η νίκη που σου πηδαγανε την γυναίκα αλβανοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΣΤΑΜΑΤΗ, ΗΣΟΥΝ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΜΕ ΓΟΒΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Σταματή διόρθωσε του ανώνυμου στις 3:00 το γη γραψτο σωστά γιοι γιατί έτσι που το έγραψε είναι η γη που γυρίζει και θα μας κοροϊδεύουν και οι αλβανοί. Άντε ρε σταματή κανε κάτι χρήσιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Σταμάτη,ποια είναι η γνώμη σου για την Altay?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. καμια 15αρια δημοσιευσεις βλακειες και σπαμε το φραγμα των 200 ποστσ! κρατα σταματη, μικροτσουτσουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. τι εγινε τωρα?κοπηκαν τα ανωνυμα και σταματησατε αντρες? που ειστε ρε μαγκες τωρα?χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!Για να σας δω επωνυμους τωρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Εχω να πω οτι η συγκεντρωση ηταν ,για μενα εντυπωσιακη .Στην αρχη οταν κατεβηκα δεν ηταν πολυς κοσμος και αυτο με απογοητευσε μπορω να πω .Βεβαια σκεφτηκα την μερα και το οτι ειναι Ιουλης .Οταν αρχισε ομως η πορεια γεμισε η Σταδιου .Η κεφαλη ηταν στο Συνταγμα και η ουρα στην Ομονοια .Αρκετος κοσμος
    Πρεπει να ομολογησω οτι η πλειοψηφια ηταν ΠΑΜΕ στο τελος λιγοι ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οι συνηθεις τροτσκιστες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. το τεστ το εκανα,τον ανδρισμο σας τον ειδα,αντε σας τα ξαναανοιξα τα ανωνυμα να στελνετε να ξεδωσετε γιατι μόνο ανωνυμα μπορειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΞΕΝΕΡΩΣΕΣ. ΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΤΙ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΡΕ ΜΠΑΣΜΕΝΟ?
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΑΝΩΝΥΜΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΦΑΤΟΥΡΟ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ=ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ
    ΑΦΜ ΘΕΛΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ηρεμήστε. Σταματη μήν χάνεις την ψυχραιμία σου και σταματήστε τα μπινελίκι Τετοια κοντρα τι να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΣΤΑΜ ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΣΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ? ΚΟΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. ΜΑΓΚΑ ΝΙΚΑΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΒΡ ΦΑΝΑΤΙΚ!
    ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ!

    ΑΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Ρε μαλακες βλάκες, εγω κότα δεν είμαι, κότες είστε εσείς οι ανώνυμοι,το μπλοκ το άφησα ελεύθερο ρε παπαρα, κουλτούρα ιδέα και παπαριες μπορει να είμαι εγω αλλα τελικά εσείς είστε οι βλάκες! Μάγκας νικαιωτης επώνυμος είμαι, το μπλοκ μου δεν το κλεινω και οποίος γουστάρει πολλή ευχαρίστως να βρεθούμε να τα πούμε τετ α τετ! Να τα λύσουμε όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Όταν γράφετε κάτι να το υποστηρίζεται! Δεν φωτογραφιζω κανέναν σας! Αλλαγή μπλοκ δεν θα μου το κλείσω για κανέναν, μόνο αν το θέλω εγω για δικούς μου λόγους, το αν με πήρε τηλ κάποιος δεν με πήρε για εκφοβισμό, με ρώτησε αν έχω διαφωνίες και συζητήσαμε! Επειδή όμως αυτο το είπα σε δυο άτομα, κακός που το είπα, γιατί τελικά διαρρέουν αλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Πως να ηρεμήσω ρε ανωνυμε 6:51 δεν τους βλέπεις; Απο εσένα ζητάω συγνώμη, αλλα απο τους ψευτομαγκες όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ανωνυμε 3;27 μπασμενος είσαι ΕΣΥ! Αν θες πιο πολλές εξηγήσεις πεσμου να έρθω να σου τις εξηγήσω για το ύψος μου! Μαλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΡΕ ΒΛΑΜΜΕΝΕ ΝΙΚΑΙΩΤΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΣ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Φίλε ανωνυμε 9:59, επειδή είμαι άντρας παντελονατος και δεν κρυβομαι εγω είμαι εδω και οποίος γουστάρει ας έρθει να με βρει να τα βρούμε... Το ποιοι έιναι αυτοί που με βρίζουν ανώνυμα, θα τους πω ότι ουδέν κρυπτον! Όλα φαίνονται και για όλα υπάρχει λύση! Βοηθάνε οι άκρες που έχει ο καθένας μας και η εργασία(τουλάχιστον σε εμένα) οπότε αν θέλω τα βλέπω όλα! Και κάτι ακόμα, αυτός που με πήρε τηλέφωνο μπορει να έιναι όπως λες ΕΣΥ αυτός που με βρίζει ανώνυμα αλλα είχε τα αρχιδια να με πάρει να με ρωτήσει τι αντιρησεις είχα! Το θέμα έιναι ότι εγω είπα σε δυο άτομα ότι μιλήσαμε και έγινε βουκινο! Αυτο με ενοχλεί! Και κάτι ακόμα, το κοντός και η πλακιτσα που ξεκίνησε για χαβαλέ αυτοί που τα έγραψαν και το ξεκίνησαν να το υποστηρίζουν, να μην λένε ότι δεν μπαίνουν! Καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΠΑΝΙΩΝΙΕ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Λοιπόν μαλάκα ανωνυμε 10:31 δεν φωτογραφησα κανέναν! Μπλοκ έχω γιατί έτσι γουστάρω, σου αρέσει; Μπαίνεις, δεν σου αρέσει δεν μπαίνεις, κατάλαβες; Ίσως το μήνυμα που είχα γράψει να διατυπώθηκε λάθος! Γιαυτο και το έσβησαν, μπλοκ είχαν και άλλοι αλλα το έκλεισαν επειδή δεν ήθελαν να ασχοληθούν άλλο! Το pgss. G4, και το Πανιωνιος Μυτιλήνη! Τα παιδια επειδή τους βριζαν το έκλεισαν, ε εγω δεν θα σας κάνω την χάρη ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Πολλοί με περνούν και μου λένε να σβησω και να κόψω τα ανώνυμα, και άλλοι με παίρνουν για τον πανιωνιο και άλλοι με περνούν για να με ρωτήσουν γιατί έγραψα κάποιο σχόλιο ή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Όχι δεν είμαι φωτογράφος φίλε 10:33. Ιδιωτικός υπάλληλος είμαι σε εταιρεία! Βολεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Φίλε σταματη αν σε εκνευρίζουν το σταματας. Η ζωή είναι μικρή για να εκνευρίζουν αυτές οι μαλακίες.Στην αρχή ξεκίνησαν για χαβαλέ και μετά ξέφυγε η κατάσταση. Πάντως το μήνυμα φωτογράφιζε g4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Ρεpussy θέλουμε πίσω την ξανθιά ηδονή

    ΑΦΜ βλέπεις.Το καυλί μου που στάζει μήπως το βλέπεις?
    Μέ πήραν,μου πήραν να σου πω και να μου πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Anonymous κλαστε μας τα φρύδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Φίλε σταματη αν δέχτηκες παρέμβαση από την δοιηκηση θα πρέπει να τους δώσεις ξερα.Έχουνε λύσει όλα τα πρόβληματα της ομάδος και τώρα ασχολούνται και νε τα μπλογκ. Σταματήστε να βρίζετε είναι αηδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. "Μου στέλνει ένα μήνυμα στο κινητό με μισ ιστοσελίδα..."
    Εννοεί το μπλογκ του Σταμάτη????
    Σταμάτη, μην κολλάς κράτα το μπλογκ έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ανωνυμε 25 ιουλιου 11:01, η πλακα και ο χαβαλες εχει και ενα οριο,ναι ξεκινησε σε χαβαλε αλλα μετα οντως ξεφυγε,ισως ηταν λαθος μου που φωτογραφισα τον g4.Γιαυτό και διεγραψα το σχολιο μου, απλα όταν κανεις κατι να δεχεσαι και τις συνεπειες και μετα σου ξαναλεω οταν κανεις κατι να το υ΄ποστηριζεις,κοινος να εχεις τα αρχιδια! να μην λες δεν μπαινω εγω μεσα και τετοια, τελος παντων, η ζωή ειναι μικρη ναι απλα εμεις οι ιδιοι την οριζουμαι,
    Ανωνυμε 26 Ιουλιου 01:18 ψαξε βρε την μόνος σου την ξανθιά ηδωνή.
    Φίλε ανώνυμε 26 Ιουλίου 10:20 παρέμβαση δεν δεχτηκα από κανένα, μιλάω με όλους γιατί δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανένα, είτε αυτοί που μιλάωείναι τώρα στην διοίκηση είτε όχι, γνωστούς έχω και από Ιωνες και από πανθηρες και από λέσχη, ερωτήσεις και απόψεις μπορεί να με πέρνουν και να με ρωτάνε πολλοί,δεν είναι κακό ούτε το κατακρίνω, τώρα αν ασχολούντε με τα μπλοκ είναι δικαίωμα τους, εμένα με ενδιαφέρει ο Πανιώνιος μόνο.Με παιδιά που είναι τώρα στην διοίκηση γνωρίζομαι απο την έναρξη των Ιώνων που είμουν μέλος και μιλάω ακόμα!Απλά τώρα δεν ανοίκω σε κάποιο κλάμπ για δικούς μου λόγους, πάντα θα είμαι και θα νιώθω πάνθηρας και αιώνιος ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!
    ανΏΝΥΜΕ 26 ιΟΥΛΊΟΥ 11:03 ποιός σου στέλνει ένα μήνυμα στο κινητό μια ιστοσελίδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Τι δήλωσε ο κοντοες; Πυστευει θα σωθεί το αεκακι; Χλωμό σε βλέπω γιαννάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Χάσαμε από τους παγουραδες 2-0 Καλά φέτος τον ήπιαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή