Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ…..

Λοιπόν θα αναφερθώ για μένα για να καταλάβετε τις προθέσεις μου και το ποιος είμαι και για να μην παρεξηγούμε.
Είμαι ένας φίλαθλος του Πανιωνίου απλός όπως πάρα πολλοί άλλωστε.
Είμαι ρομαντικός (καλός ή κακός) γιατί έτσι με έμαθε ο υπαίτιος που με έκανε Πανιώνιο ο πατέρας μου.
Δεν έχω κανέναν σκοπό να κερδίσω ή να βγάλω κάτι από τον Πανιώνιο με αυτά που γράφω η λέω ποτέ.
Δεν έχω κανένα σκοπό και λόγω να ανακατευτώ να μπω στην διοίκηση ή σε άλλες διοικήσεις του Πανιωνίου, δεν είναι στην αρμοδιότητα μου, είμαι φίλαθλος και μόνο αυτό, μου αρέσει να παρακολουθώ την ομάδα και ότι βλέπω στα μάτια μου στραβό να το σχολιάσω άσχετα αν έχω δίκιο ή όχι.
Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου παιδάκι που με έφερνε ο πατέρας μου στο γήπεδο (δεκαετία ¨80¨) μέχρι και σήμερα πάντα είχαμε γκρίνιες και μουρμούρες, αν όχι πάντα τις πιο πολλές χρονιές και πάντα παρακαλούσα να αλλάξει αυτό.
Έχω πολλούς φίλους εδώ στον Πανιώνιο και μου αρέσει αυτό γιατί για μένα είναι κάτι το ξεχωριστό επειδή δεν είμαι μεγαλωμένος στην Νέα Σμύρνη αλλά στην Νίκαια και εκεί οι πιο πολλοί ήταν γαύροι και βάζελοι,
Τώρα με το blog μου όμως διαπιστώνω ότι έχω αποκτήσει και πολλούς εχθρούς και αυτό με στεναχωρεί, με στεναχωρεί γιατί οι εχθροί δεν είναι από άλλες ομάδες αλλά είναι ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ!!!!!!
Μικρός γύρω στα 14 ήρθα στο γήπεδο μόνος μου για πρώτη φορά από Νίκαια χωρίς τον πατέρα μου γιατί δεν μπορούσε και πήγα στους πάνθηρας. Γράφτηκα μετά από χρόνια, για μένα Πανιώνιος και Πάνθηρες ήταν ένα.
Το μικρόβιο του Πανιωνίου μου το κόλλησε ο πατέρας μου που ακόμα και τώρα έρχεται γήπεδο(δεν καθόμαστε μαζί γιατί διαφέρουν οι απόψεις μας) αλλά εγώ νιώθω πιο πωρωμένος από εκείνον.
Έχω ζήσει 2 υποβιβασμούς, με πολλή κλάμα και κράξιμο στην Νίκαια, έχω ζήσει το κύπελλο το ¨98¨, τους ευρωπαϊκούς αγώνες μας  ,τον Λίμα, τον Γραβάνη, τους Ρεκόμπα, Εστογιάνοφ,Πάντιτς,Κρουπνίκοβιτς,Τζιμπούρ, Χούτο και άλλους παιχταράδες που δεν χωράνε πολλές σελίδες για να τους γράψω .
Έχω ζήσει, Μομβεσιάν, Βεντούρη Σιότροπο, Κουτελάκη, Μπέο, Τσακίρη, Τσάβαλο τώρα και έπεται και συνέχεια .Όλοι τους θεωρώ ότι κάτι πρόσφεραν, άλλοι πιο πολλά άλλοι πιο λίγα!
Πανιώνιος έγινα για την Ιδέα, γιατί μου αρέσει η διαφορετικότητα που πολλοί με κράζανε σε πιο παλιές μου αναρτήσεις .Δεν έγιναν για τα πρωταθλήματα τα κύπελλα και τους μεγάλους παίχτες, αν έρθει κάτι από όλα αυτά που προανέφερα  θα χαρώ βέβαια και θα είμαι περήφανος αλλά όσο και μέχρι μπορούμε να φτάνουμε.
Θεωρώ και είμαστε ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ.
Εγώ το μετράω αλλιώς το μεγάλη ομάδα, οι φίλαθλοι του Ποκ το μετράνε αλλιώς, για μένα το συναίσθημα το ότι μπαίνω στο γήπεδο και γνωρίζω τον διπλανό μου και μιλάμε και χαιρετώ πολλούς γνωστούς και φίλους είναι τρομερό. Μπορεί να χαρώ για μια απλή νίκη και να αισθάνομαι Θεός, Έχω κάνει καλές φιλίες από τον Πανιώνιο και με έχουν βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές μου και έχω βοηθήσει και εγώ.
Μπορεί να έχουμε σαν ομάδα πιο πολλές λύπες αλλά η μια ή η ελάχιστη στιγμή χαράς να με κάνει να νιώσω ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!
Αυτό μου αρέσει και αυτό γουστάρω. Για αυτό είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ! Αν ήθελα κάτι διαφορετικό θα διάλεγα ομάδες του ποκ.
 Το 2005 το καλοκαίρι ήμουν για ένα τρίμηνο χωρίς δουλειά και ξημεροβραδιαζόμουν στην Νέα Σμύρνη στο γήπεδο ,στον τυροπιτά για καφέ και σε όλα τα αθλήματα και ότι σχετιζόταν με τον Πανιώνιο, εκεί γνώρισα πολλούς Πανιώνιους και πολλά για τον Πανιώνιο.
Το 2007 γράφτηκα στην Λέσχη φίλων Πανιωνίου όπου παρέμεινα για 2 σχεδόν χρόνια με ενεργή παρουσία και στο 5μελες αλλά η προσπάθεια  μου δεν ανταμείφθηκε εννοώντας ότι αλλιώς το φανταζόμουν εγώ και αλλιώς ήταν, τα γραφεία μας ήταν ακόμα στην θήρα 5 απέναντι εκεί που είναι τώρα οι Ίωνες.
Το 2009 με 2010 με μια παρέα Πανιώνιων ξεκινήσαμε δειλά δειλά  την ιδέα να φτιάξουμε και άλλο οργανωμένο κομμάτι φιλάθλων – οπαδών τους Ίωνες.
Οι παρέα αυτοί από τα αρχικά μέλη που το ξεκίνησαν αυτό είναι λίγοι καθώς για διαφορετικούς λόγους κάποιοι έφυγαν και ήρθαν άλλοι.
 Σαν ιδέα 3 διαφορετικοί σύνδεσμοι είναι καλά γιατί  ακούγεται ωραία απέξω ότι ο Πανιώνιος έχει 3 διαφορετικούς συνδέσμους, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να το ρυθμίσουμε αυτό σαν Πανιώνιοι γιατί δεν έχουμε πολλούς ενεργούς να ασχολούνται με τους συνδέσμους.
Τώρα δεν είμαι γραμμένος πουθενά γιατί δεν θέλω και για λόγω χρόνου και οικονομικά και για πολλούς λόγους. Αν θα γραφτώ κάπου θα είναι ξανά στους Πάνθηρες!!
Θέλω και μου αρέσει να μην είμαι ο κομπάρσος και το τσιράκι κανενός μεγάλου στο πρωτάθλημα
Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ έχει μεγάλη Ιστορία,!!
Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ πρέπει να είναι από τους πρωταγωνιστές στο πρωτάθλημα!!.
Με τις δυνάμεις μου τις δικές μου  σαν ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και χωρίς να ξεπουλώ πουθενά παίχτες  να παλεύω γιατί είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και όχι ιωνικός, προοδευτική, αιγάλεω, εθνικός.
Καλύτερα από το 0 και να ξαναγεννηθώ από τις στάχτες μου και με την βοήθεια όλων μας φιλάθλων οπαδών να ξανανεβώ. Παρά να μοιράζω δεξιά και αριστερά παίχτες για να σωθώ προς το παρών και του χρόνου πάλι τα ίδια με άλλους παίχτες!!!!!
Αυτό είμαι και έτσι το βλέπω και το νιώθω εγώ για τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
Ξέρω πολλοί θα με βρίσετε και θα διαφωνήσετε με αυτά που γράφω αλλά αυτή είναι η γνώμη μου και τα πιστεύω μου!
Δεν το λέω αυτό για να μου πουν αν θέλω να αναλάβω εγώ ούτε για να κατακρίνω αυτούς τώρα στην διοίκηση, απλά αυτό νιώθω.
Καταλαβαίνω ότι τώρα δεν υπάρχει κάποιος λεφτάς οπότε πρέπει  να πουλήσω για να ¨ζήσω¨ αλλά να πουλήσω όχι να δώσω κοψοχρονιά. Ο λεφτάς που θα αγοράσει ξέρει ότι έχω ανάγκη σαν ομάδα τα λεφτά του και τον ζητάει σχεδόν τσάμπα, εμείς όμως πρέπει να κοστολογούμε τους παίχτες μας όσο θεωρούμε εμείς καλό, και με Τσακίρη πουλούσαμε παίχτες που είχαμε οικονομική άνεση σαν ομάδα αλλά τους πουλούσε ακριβά και με ειδικούς όρους, και με Μπέο πουλούσαμε βέβαια με διαφορετικό τρόπο όπως μαθαίναμε σε διάφορα πηγαδάκια. Πιο παλιά βέβαια μας τους περνάνε εντελώς τσάμπα.
Τώρα μέχρι να βρεθεί μια λύση και να βρεθεί κάποιος επιχειρηματίας ας αφήσουν τις προσωπικές κόντρες, και ας ασχοληθούν με τον Πανιώνιο μας όλοι, εμείς, αυτοί που είναι τώρα στην διοίκηση, οι προηγούμενοι!
Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ!
Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

23 σχόλια:

  1. καλημέρα φίλε, απλά για να καταλάβουν το πως σκεφτομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε ο τσοντάκιας δεν θα τα λεγε καλύτερα...
    Ευγε Σταμάτη!
    Εδω τσακωνεσαι με τον πατερα σου,δεν θα τσακωθεις με τα κωλοπαιδα για την πανιωνάρα που σε λενε και κοντο?
    Εγω αν περίμενα γιο πάντως...θα τον αφηνα να γλυτώσει απο αυτο το τραγέλαφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύγε Σταμο, ανατριχιασαν κ τα αρχιδια μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρε και τον Διαμαντάκο να τον κάνεις παικτη τωρα και απο τα 250 του Σάμαρη πλήρωσε τον κιολας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ, ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΙΟ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ,ΙΣΩΣ ΓΙΑΥΤΟ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΤΟΣ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, ΚΟΝΤΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΑΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΓΑΛΟΥΧΙΣΩ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 11:38 ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ!ΛΕΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ! ΑΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΜΕΝΑ ΒΑΛΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΚ ΚΩΛΟ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ! ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,, ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΟ ΛΥΣΩ!ΜΠΙΝΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 11:39 ΝΑΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ,ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΔΑΝΕΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΗ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ? Η ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειμαι ο 11'39.το θέμα δεν είναι να πουλήσουμε ακριβά η φτηνά,ουτε σε ποιον...(ποιος εχει μεινει αλλωστε στη Ελλαδα να αγοράσει?)
    ολοι εχουν κανει ομαδες με παιχτες δικους μας
    αφου ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,ας μας πάρει απο το χεράκι ο χοντρός απο την Δραπετσώνα...μονο που μετα δεν θα πουλάμε Πανιωνιοφροσύνη,ούτε θα κράζουμε τον κόσμο που θα απεχει...
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ,ετσι δεν λέγαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΤΣΙ ΛΕΓΑΜΕ, ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΧΑΒΑΛΕ ΦΙΛΕ,ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΙ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ,ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΗΝ ΛΑΚΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και να κυνηγάνε για τις τεχνητές κρίσεις με κανενα δικηγόρο της προκοπής γιατι με αυτούς που στέλνουν για τις προσφυγες...γελάνε τα εδρανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ. ΠΑΝΕ ΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΛΕΣΤΕΡ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΛΕΡΩΣΕΙ ΤΑ ΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ

    ΕΝΑ ΣΕΝΤΡΕ ΦΟΡ ΓΑΜΑΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΓΑΜΗΣΙΑΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΞΗΔΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. συμφωνω στα περισσοτερα που αναφερεις και τα συναισθηματα σου τα εχω βιωσει και εγω και ισως σε πιο εντονο βαθμο διοτι μεγαλωσα και ζω θεσ/νικη.οποτε αντιλαμβανεσαι οτι ξεχωριζα σαν την μυγα μεσα στο γαλα(αναμεσα σε παοκ αρη ηρα).ο πατερας μου με εκανε πανιωνιο τον λατρεψα και μονο ο γιος μου ειναι πανω απο αυτον στην καρδια μου(ο οποιος βεβαια ειναι ηδη πανθηρακος!).πρεπει να σταματησουν οι αυτοκαταστροφικες τασεις να σοβαρευτουμε και να βοηθησουμε την ομαδα.βεβαιως και ο καθενας μπορει να εχει την αποψη του, να την εκφραζει, αλλα χρειαζεται να τοποθετουμε τον εγωισμο μας εν τελει κατω απο το καλο της αρρωστειας μας!υπομονη μεχρι να τυχω το τζοκερ και τοτε θα βρουμε ουρανο για να αστειευτουμε και λιγο!ολοι κοντα στην ομαδα και ο θεος και η τυχη μαζι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπραβο Σταματη σχεδον σε ολα συμφωνουμε και θα μπορουσαμε να συμφωνουμε και οι περισσοτεροι αν βαζαμε μπροστα απο το ΕΓΩ και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ,(εγω εγινα Πανιωνιος το 80,81 σε παιχνιδι με τον αρη που χασαμε και ολας με γκολ του κουη με το χερι). ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. για εμπειριες ο διαμαντακος στον πανιωνιο γραφει η gazetta τα δικα μας παιδια ποτε θα παρουν εμπειριες μπουζας σμυρλης σταυροθανασοπουλος που ειναι?δεν μας εφταναν οι βεντουροτσολακακηδες εχουμε τωρα τους κορυδαλιωτες ξυπνηστε πανιωνιοι οσο ειναι καιρος δε θα αφησουν τιποτα ορθιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://www.youtube.com/watch?v=ktcfBBtuzNI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε τον ακατανόμαστο...με το ζόρι να το σώσει το παραρτητομπουρδελάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο σταμ. Αυτή ήταν κατάθεσή ψυχής. Αχ ρε μπιλλαρε πως κατάντησε το παιδί να κάνει ψυχανάλυση μέσω μπλογκ. Μην φοβάσαι σταμ ο Καμπανοπουλος είχε διχασμένη προσωπικότητα μια έβριζε τον τσακ μια τον δόξαζε αλλά τώρα είναι Περδικι. Αχ ρε φιλαρακι κρατα γερά και σύντομα κοντά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πλακα μας έκανε ο Λεβαδειακός...είναι νωρίς ακόμα,θα στρώσει η ομάδα...να δέσει θέλει ο Διαμαντάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η ομαδα ειναι σε τραγικη κατασταση δεν βλεπετε ο προπονητης ειναι τελειως ασχετος ο γυμναστης διακοσμητικο στοιχειο οι παικτες δεν μπορουν να τρεξουν τομονο θετικο εχθες ειναι οτι τραυματιστηκε το πουλεν του παναγοπουλου ο μιλοβανοβιτς και γλιτωσαμε για δυο μηνες.απο την διοικηση ως συνηθως απουσα μονο ο μιχου εφαγε κατι μαπες.κατι πρεπει να γινει αμεσα γιατι η ομαδα παρεπεει και παικτες φευγουν συνεχως για το γαυρο.οι τυποι δυστυχως κανουν εγκληματα σε βαρος του πανιωνιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι έγινε χτες στο φιλικό? Αν θέλετε γρλαψτε γαιτί έλειπα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή