Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Ο Σάμαρης και η Φορολογική Ενημερότητα…..

Μόλις διάβασα σε 2 αθλητικά sait ότι η ΠΑΕ θα ξοδέψει τα χρήματα της μεταγραφής του Σάμαρη στον γαύρο για την φορολογική ενημερότητα.
Πάνω που είχα πάρει μια χαρά αισιοδοξίας ότι θα μας βοηθήσει ο κ. Τσακίρης και ήλπιζα ότι δεν θα πουλούσαμε και τον μοναδικό μας αξιόπιστο παίχτη στον γαύρο η διοίκηση αποφάσισε άλλα.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω και τι πρέπει να γίνει.
Την μια διαβάζω αισιόδοξα την λήξη της κόντρας μεταξύ ΠΑΕ και Τσακίρη(με πιθανότητα όπως έγραφε και στο ίντερνετ να πληρώσει ο Τσακίρης την οφειλή για την εξασφάλιση της φορολογικής ενημερότητας) και την άλλη μέρα διαβάζω για την μεταγραφή του Σάμαρη και την αποπληρωμή του χρέους μας από την μεταγραφή.
Μπάχαλο το όλο πράγμα.
Τι ισχύει τελικά? Μπορεί κάποιος να βγει και να μιλήσει υπεύθυνα με το τι έχει γίνει ακριβώς και το τι θα γίνει τελικά?
Ποιος παίζει με τον Πανιώνιο και με τον κόσμο του και ποιος όχι?

119 σχόλια:

  1. Δεν θέλουν να τον έχουν ανάγκη ρε Σταμάτη...έχουν κούτελο οι άνθρωποι,της πλάκας τους πέρασες;Προτιμούν να έχουν υποχρέωση στον χοντρό και απο μια 500αρα να τον σπρώχνουν στη μισή τιμή...
    Και σιγά την ανακοίνωση μεταμέλειας,εμένα για ειρωνική μου φαίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗ; ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΕΦΟΡΙΑ;
    ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΩΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ,ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΙΩΝΙΚΟΣ.ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ-ΝΙΚΑΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΞΕΦΙΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΞΕΦΤΙΛΑ!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΑΜΑΡΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΕ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ "ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ"...ΚΡΙΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΣΕΛΕΝΤΗ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    Ο ΚΟΛΟΒΟΣ ΕΜΕΙΝΕ

    O ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ?ΝΤΡΟΠΗ!Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ.ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν υπαρχει σωτηρια βλεπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι φίλε υπάρχει σωτηρία.
    Αλλά χρειάζεται μυαλό, ψυχή και αρχίδια (βαρειά, όχι μπιζέλια)
    και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    Ο 'Ανώνυμος' στις 12.56, κατάλαβε μια χαρά τι λέω, αλλά και που κατάλαβε τζάμπα πάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσα διάρκειας πήραν οι ιωνες τι άλλο θελουνες; Οι ιωνες δεν βγαλανε καμία ανακοίνωση; Τους κόπηκε η λαλιά; Με όλους τους προηγούμενους κελαιδαγαν σαν καλδερινες και ο πρόεδρος τους εκραζε σαν κόρακας (λόγω ότι είναι μελαψός ) τώρα τίποτα; Αν έχετε άποψη μην φοβάστε να την πείτε και διώξτε τον κόρακα από τον σύνδεσμο σας. Ένα ατομο σας έχει ξεφτιλισει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι ναι ναι χρειάζεται βοιδοαρχίδια και να είναι και τριχωτά κιολας...Την ενοτητα ξέχασες
    ΥΓ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΜΟ δεν υπαρχει λογος ανησυχιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μιλώντας για μπιζέλια, τσουπ εμφανίστηκαν

      Διαγραφή
  10. Αυτό το μπλογκ βρωμάει τεστοστερόνη...λιμανίσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτο το μπλοκ φίλε 1:52 μόνο λιμανισιο δεν έιναι, έχω μεγαλώσει στην νικαια γαυρικη και έχω παίξει πολλές φορές ξύλο για τον πανιωνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και κάτι ακόμα, με ξερετε ποιος είμαι, δεν σας κρυφτηκα ποτε, λέω και γράφω την άποψη μου, δεν έιναι υποχρεωτικό να αρέσει σε όλους, απο την άλλη όταν βλέπω ότι έχω λάθος το λέω! Έχω τα αρχιδια και το παραδέχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μωρε μια χαρά ξηγιέστε.Ο χοντρός δεν θέλει διαβεβαιώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά και εσύ παίζεις ξύλο με άλλους οπαδούς. Πυστευω τώρα να κατάλαβες ποιός είναι ο εχθρός του πανιωνίου; Είναι αυτοί που χωρίς να βαλουνε ευρώ τα οικονομανε και το παίζουν σωτήρες. Τους εχθρούς τους ξερεις τους φίλους να προσεχείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο βλάχος ο προπονητής της κούλας είπε στον κοντοε εδώ δεν είναι Πανιώνιος. ΤΣΑΚΙΡΗς που τους χρειάζεται να τους κάνει χαβαλέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάλιστα επειδή ειμουν μόνος Πανιώνιος στην νίκαια έπαιζα ξύλο όταν χρειαζόταν με άλλους απο άλλες ομάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τον σαμαρη που ξεπουλανε ποιος τον εφερε στην ομαδα?μετα τον κολοβο ποιος εχει σειρα?διαλυοντας τις ακαδημιες στελνοντας τες δεξια και αριστερα ποιον θα ξεπουλησουν τον ανδραλα?μονο η ιδεα εμεινε ετοιμαστειτε να τηνξεπουλησουν και αυτη.οργανωθειτε οσο ειναι καιρος οι τυποι ειναι επικυνδυνοιπου εισαι προεδρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σιγα ρε λακαμα Σταμο που επαιζες και ξύλο!!! Μάλλον τις μετραγες τις φαπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θες να δοκιμασεις μωρή κότα;θες να μετρήσεις εσύ τις φαπες σου; Πουσταριό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εκει θέλετε να μας καταντησετε οι κολλητοί σου οι ιωνες κ τα πανθηρια. Ιωνικό κ προοδευτική.
    Σαν τη γειτονιά σου..... Γαμιεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ΣΤΑΜ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΡΟΠΟΝΕ ΟΛΟΥΣ
    ΜΗΝ ΓΑΜΑΤΕ ΤΟ BLOG
    ΡΔΩ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΟΤΖΑΜ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΦΡΥΔΙΑ
    νιαου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε μαλάκα κότα, έχεις τα αρχιδια να μιλήσεις με όνομα μωρή πούστρα; Εμείς στην Νικαια και γενικά απο εκει ότι θέλαμε το λέγαμε στα ίσα, δεν κρυβοντε πίσω απο το πληκτρολόγιο. Θες να βρεθούμε τώρα να δεις αν γαμιεμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΣΥ ετρωγες φαπες μέσα στην νέα Σμύρνη βλακα απο άλλους, χαζε! Έλα νικαια και ρωτά για μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κυριε πανο για πια σωτηρια μιλατε το νοσοκοειο.............ξερετε τι γινετε στην παε αν ξερετε και γραφετε στα μπλογκ αυτα τα πραγματα ειστε ιδιος γιατι τους υποστηριζετε η εχετε και εσεις καποια σχεση με αυτους ξερετε τον κυριο κουτλιδη και τον υποστηριζετε που εργαζετε με τα ποδιαπανω στο γραφειο . για τον σουφλερη και τις καταδικες για τα ενα σωρο ψεματα που μας τσαμπουνατε.ντροπη σας γιατι για να τους υποστηριζετε με τετοιο σθενος ειστε ιδιος με αυτους και μαλλον ανηκετε και εσεις στο μπογκ του μαρινακη και ην μας πουλατε πανιωνιτιδα παλιο πουληταρια του βαγγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπητε πανο εαν δεν κανω λαθος εσυ εζησες απο μεσα και απο κοντα την εποχη τσακιρη τοτε που κανενας βλαχος δεν τολμουσε να πει εδω δεν ειναι πανιωνιος και κανενας μαρινακης δεν μας εβαζε το δαχτυλο μεχρι το λαιμο.εαν απο κεινη την περιοδο κατεληξες να υπερασπιζεσε τυπους σαν το γκλεζακο και τον κουτλιδη τοτε λυπαμαι για το καταντημα του ανδρος.απλα θα σου πω οτι οταν ολα τελειωσουν και θα τελειωσουν γρηγορα τοτε βρες μια καλη δικαιολογια για τον ευατο σου γιατι εφτασες να σερνεσε πισω απο ατομα αμφιβολου ποιοτητος. και ξερεις η δικαιολογια οτι μονο αυτοι υπηρχαν δεν θα αρκει ουτε για τον ευατο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποιος έιναι ο Πάνος; Και ποιο έιναι το μπογκ του μαρινακη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε παιδια ο Τσακίρης θα βοηθήσει οικονομικά τελικά; Ξέρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΑΛΤΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΜΟΥ
    ΒΟΗΘΑΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ?
    ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ...ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ.ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ,ΜΕΓΑΛΟΙΔΕΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάνο,χρόνια πολλα...και κυανέρυθρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στελνω ευχες στη παραγονταρα!θα στειλω και λουλούδια
    τι δεν καταλαβαίνεις μωρη αρρώστεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν το έλεγα σε εσένα φίλε αλλα θα ήθελα να αφήναμε τις ειρωνιες, ο Πανιωνιος έχει πρόβλημα και εμείς κοιτάμε τις προσωπικές μας κόντρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για τον 12:42 το έλεγα να μιλήσει Καθαρά, εκτος αν είσαι ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τη τυφλά σου δεν ξέρεις Σταμάτη, τι σου
    Γίνεται θες και μπλογκ πανίβλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Υπήρξε η αυτοκρατορία του βασιλιά Δαυϊδ;'' είναι ο τίτλος στο πρώτο επεισοδίο απο τα τρια του ντοκυμαντέρ ''Τα θαμμένα μυστικά της Βίβλου'' που επιμελήθηκε η κυρία Φραντσέσκα Σταυροπούλου,μια πανέμορφη νέα γυναίκα,με μακριά μαύρα μαλλιά,αληθινή μεσογειακή καλλονή...
    Οπως πέτρα στη πέτρα κτίζεις το σπίτι,έτσι το γκρεμίζεις με σκεπαρνιά στη σκεπαρνιά.Λοιπόν.Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν πράγματι υπήρξε η αυτοκρατορια του εθνάρχη των Ιουδαίων,του βασιλιά Δαυϊδ,που απο το σοϊ του κρατάει ο Ιησούς Χριστός,κατά τους χριστιανούς.Αλλο ειναι αυτό που μπαίνει στο κέντρο του στόχου.
    O Δαυϊδ είναι αυτός που νίκησε τον Γολιάθ.Εχθρός,Φιλισταίος ο Γολιάθ,θεόκτιστος,γίγαντας ,μόνο που τον έβλεπες χεζόσουν πάνω σου.Τόσο μεγαλόσωμος και τερατώδης ήταν.Ο Εβραίος Δαυϊδ ήταν ένας πιτσιρικάς,κοντοπίθαρος,πο υ δεν τον έπιανε το μάτι σου.Και όμως έγινε η έκπληξη.Στην άνιση μάχη Γολιάθ-Δαυϊδ νίκησε ο δεύτερος που ξάπλωσε τον πρώτο.Και στη συνέχεια το απόλυτο αουτσαιντερ,έγινε ο εθνικός ήρωας του Ισραήλ,το ίνδαλμα του λαου της Ιουδαίας και ο τύπος που ένωσε τις φυλές των Εβραίων.
    Η ήττα του Γολιάθ.Του ισχυρού.Του ανώτερου
    ΨΕΜΑΤΑ
    Εστω ,λοιπόν οτι πράγματι το Εβραιόπουλο,μάλιστα με σφενδόνα...αλλη ξεφτίλα αυτή,αλλος διασυρμός της ισχύος...έπληξε τον Γολιάθ.Εσύ σαν θρησκεία γιατι αυτή την αναμέτρηση την προβάλλεις,τη θεοποιείς;Γιατί;Και τι μας λένε;Μάγκας είναι ο ανίσχυρος,πονηρός και τυχερός Δαυϊδ,ενω άξιος για γιούχα είναι ο υπέρτερος και ανίκητος Γολιάθ.Υμνους στη ανισορροπία.Ετσι μάθαμε να ευλογούμε τον μικρό...τον κατώτερο...τον φουκαρά...τον λυγούρη...τον καθυστερημένο...τον μαλάκα...
    ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1:34 άντε και γαμησου ρε μαλάκα! Ότι θέλω έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όταν ρωτάει ο σταμ κάτι να του απαντάτε για να ξύπνησει και ΑΥΤΟΣ. Είναι ο πανος τσελεντης αν δεν τον ξερεις ρώτα και θα μάθεις μόνο αυτό σου λέω μεγαλοπαραγόντας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σταμάτη είσαι μεγάλο νούμερο
    Τσιολιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγω πάντως θέλω και τους πανθηρες στη διοικηση.Να ακουει τα πουστριλικια μόνο ο Μιχου;Mε τον Πανιωνιο για τον πανιωνιο ολοι μαζι ενωμενοι.Τα παιδια ειναι ρεαλιστές και δειχνουν κατανόηση στις εξηγήσεις.Δεν υπάρχει μια τελεία και παυλα δίνουμε κωλο μπιρ παρα και είμαστε αυτόνομοι ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ
    Ο Σταμάτης στην απέξω ρε;Απο ολους τους συνδέσμους εχει περάσει,ερχέται ο διάδοχος και τα εξοδα μεγαλώνουν...αφήστε που λεει οτι δεν θέλει.Για τις πανιωναρες υπάρχει,για τον πανιωνιο δεν υπαρχει
    Χρονια πολλα
    Αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά σε όλους. Χρόνια πολλά στον πανο άντε και του χρόνου δοιηκηση στόν γαύρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΑΓΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΤΙ... ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕ ΠΩΣ ΣΤΡΑΒΩΣΕ Η ΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ(ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΕΙΧΕ)..ΠΛΕΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΗΛΙΟΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ (ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΕΣ ΜΕ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ)ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ..ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ..facebook,ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΣΑΣ Κ.Λ.Π ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΔΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ) ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..Υ.Γ.Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΥΡΙΕ ΤΣΑΚΙΡΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εχει και τα δίκια του ο παραπάνω φίλος,πως να το κάνουμε...αλλα εκανα το λάθος και είδα ειδήσεις.Τι πράμα είναι αυτό ρε Σταμάτη?Ολα τα ΕΠΩΝΥΜΑ ΛΑΜΟΓΙΑ παίζουν την ενότητα στα δάχτυλα.Ρε μπας και είναι πανιώνιοι,ο Ιερώνυμος...ο Παπούλιας...ο Σαμαράς και ο Αβραμόπουλος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 12:18 δεν με ενδιαφέρει να μπω ποτε στην διοίκηση, τώρα αν θες τους πανθηρες διοίκηση, έχεις τα αρχιδια να πας να τους το πεις ή τα έχεις βάλει στον κωλο σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίδια έχω.Μόνο εσυ και ο Τσελέντης έχετε?Η όλοι είμαστε σαν και σένα να τους γλύφουμε ολους?

      Διαγραφή
  43. Όσο για τον διάδοχο που έρχεται σε παρακαλώ μην τον πιανεις ούτε στο στόμα σου ούτε στην γραφή σου, ασε να γεννηθεί σε παρακαλώ! Μην ανακατεύεσαι και μην τον ανακατευεις! Δεν σε αφορά και δεν σε νοιάζει το τι κάνω και τι έχω! Έξοδα έχω αλλα Δόξα τον Θεο δουλεύω, δεν έχω ανάγκη κανένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Επώνυμα τα λέω και εγω φίλε, και μιλάω και εγω για ενότητα! Λαμογιο δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σταμάτη, σε έχουμε συνδέσει με τ αρχιδια μας, δεν έχεις πάρει χαμπάρι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 7:53 δεν γλειψω κανέναν ρε μαλακακο'!!!! Αρχιδια μπορει να έχεις! Έχω και εγω όμως χαζε! Στα αρχιδια μου για τον Τσελεντη! Τον ξέρω και ούτε έχουμε πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 7:56 δεν το έχω Πάρει χαμπάρι, θες να έρθω να μου το εξηγήσεις; Θες να βρεθούμε πουθενά μήπως; Κότα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σταματακο.. Κλασε μας τα παπαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τραβά ρε γαμησου! Έλα να στα κλασω ρε μπασταρδε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σταμ θα σε επιπληξω. Στα αρχιδια μου ο τσελεντης. Πως μιλάς έτσι σε έναν μεγαλοπαραγόντων με ψυχή μυαλό και όραμα για τον ιστορικό. Τώρα θα φταίει αυτός να σου πάρει πίσω το διάρκειας για παραδειγματισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φίλε μου να σου πω κάτι, κάποτε ο Τσελέντης ήταν και στην μαθητική κερκίδα και έδινε φυλλάδια για το γήπεδο και μάζευε κάτι υπογραφές, τότε που ήταν στον Ιστορικό ο Τσακίρης, τώρα είναι και με τους τωρινούς, εμένα τι με ενδιαφέρει? Εμένα με ενδιαφέρει η ομάδα μου και να μην ξεπουλάω παίχτες. Σταμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Επαγγελματίες πανιώνιοι!Καλα λένε οσοι λενε για τον τσακ...οι αλλοι σαν πανιωνια κινηση αυτά μας ελεγαν πριν αναλάβουν?Μας ειπαν οτι δεν υπάρχει μια,οτι θα ξεπουλάνε παίκτες,οτι θα μας κάνουν παράρτημα?
    Δεν χρειαζεται να μας σώσετε...ως εδω ηταν.σιχάματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι φυλλάδια μοίραζε; Της πίτσας που είχαμε σπόνσορα επί ΤΣΑΚΙΡΗ; Η γυναίκα του τσαβαλου δεν ήταν που πολέμησε τογήπεδο; Μπράβο που τον κάναμε και πρόεδρο ΑΞΙΟΣ. Και αφού σταμ εσένα σε ενδιαφέρει να μην ξεπουλανε παίκτες θα είσαι ευχαριστημένος υποθέτω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ευχαριστημενος δεν ειμαι, μακαρι να μας αναλαβει καποιος λεφτας πουνα κανει αυτος κουμαντο σε ολα και να διωξεις τους παντες ολους, τωρα για την γυναικα του Τσαβαλου δεν γνωριζω αν πολεμησε για το γηπεδο,δεν ξερω καν πια ειναι, φυλλαδια για το γηπεδο μοιραζε ο Τσελέντης και μαζευε υπογραφες,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καθικια ξεπουλισατε τα παντα.γιναμε παραρτημα,χασαμε την αξιοπρεπεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. την χανουμε συνεχως 12:50. απο τον Μήτογλου-Γκαλίτσιο-Μανιάτη.
    Από τον Μάκο-Κοντοέ-Ενσαλίβα-Τζιμπούρ,Σίόβα τώρα, Μάντζιο-Τζιώλη-Σπυρόπουλο και από άλλους πιο παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ρε Σταμάτη τι να ξέρεις,που πανε τα τέσσερα;Ψωνάκι εισαι που θέλει αναγνώριση
    Μια ζωη κλωτσοσκούφι του ποκ.Εδω εχουμε κοσμο που γουστάρει τον Μπεο και τι κριμα που δεν εμεινε να εχουμε την τυχη του Βολου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ενώ με αυτούς τους ψωριαρηδες θα έχουμε την τύχη του ιωνικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον Μπεο θα είχαμε καθαρίσει και θα είχαμε ησυχάσει.Αλλωστε οταν ανέλαβαν τα τζιμάνια ελεγαν συχνά για Δ εθνική οτι είναι λύση

      Διαγραφή
    2. ε ναι ρε. θα μας είχαν κλείσει σαν τον Βόλο και θα είχαμε ησυχάσει
      πσσστ, να σου πω ενα μυστικό; Στη Δ Εθνική δεν γλυτώνεις τα χρέη στο δημόσιο. Μεταφέρονται στα πρόσωπα. Τζάμπα χαίρεσαι

      Διαγραφή
  60. 12¨59 ψωνακι ειμαι εγω? χαχαχαχα, εισαι αστειος, επιτηδες αφηνω τα ανωνυμα σχολια και δεν τα διαγραφω που θα μπορουσα ανετα, ειστε νουμερα,κοτουλες,γελαω μαζι σας,αν ηθελα σας τα εσβηνα θα τα εσβηνα, απλα ετσι δειχνετε την μαγκια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ο ΜΠΕΟΣ ΕΦΥΓΕ, Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ? ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ? ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ BLOG ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΛΕΙΟΤΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σβήστα ρε πανιωνιομάχε.Τόσο καιρο εσύ έγραφες εσυ τα βλεπες.Και που γράφεις,ολο δεν ξερω λες,τι γράφεις τοτε;
    Για να λες για τους φίλους σου;Αφου ξέρεις οτι αν δεν εχεις ανώνυμα εσυ θα γράφεις και θα τα βλέπεις μονος σου.Και αλλα blogs εχουνε ανώνυμα και τους σεβονται απο οτι βλέπω.Εχουμέ προσωπικά μαζι σου,απο ποτε;Ψάξου για την στάση σου λιγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τα πιο πολλά μπλοκ έχουν βγάλει τα ανώνυμα, δεν ξέρω αν έχετε προηγούμενα μαζί μου και γιατί, ίσως να τσιμπάω εγώ και να σας αρέσει και να τα γράφετε αυτά,δεν το παίζω πανιωνιομάχος όπως γράφεις φίλε 1:34.Το ότι έχω το μπλοκ αυτό είναι δικαιωμά μου και το γουστάρω, το ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα πάλι αφού τα ξέρετε εσείς γιατί δεν τα γράφετε στο μπλοκ παρα μόνο ξέρετε να μου την λέτε, ευκαιρία να τα μάθω, το μπλοκ μου μου αρέσει και αν θες να μάθεις για μενα τα γράφω σε προηγούμενη ανάρτηση μου. Για πια φιλαράκια μου γράφω και λέω? Φίλοι μου είναι οι Πανιώνιοι, έτσι ήξερα αλλά βλέπω ότι και αυτοί με πολεμάνε.... Η στάση μου τι έχει μου εξηγείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τσιμπας και σου κάνουνε χαβαλέ. Μην απαντας να δεις. Το αρνητικό με σένα είναι ότι λες είσαι πανιώνιος και στήριζεις την δοιηκηση. Με αυτή την δοιηκηση δεν θα υπάρχει για πολλή καιρό ακόμη Πανιώνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα γράψω 30 φορές:
      Διοίκηση
      Διοίκηση
      Διοίκηση
      Διοίκηση....

      Διαγραφή
  65. Απαντάω γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου,Δεν λέω ότι είμαι Πανιώνιος, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ.Δεν στηριζω την διοικηση, είπα και ΄ξαναλέω ότι με όποια διοικηση και αν είμαστε εγώ Πανιώνιος θα είμαι, Υπάρχει κανένας να αναλάβει τώρα τον Πανιώνιο?Αν ναι ας φύγουν. Πως τους υποστηρίζω?Δεν διαφωνώ για τους δανεικούς στον γαύρω,δεν διαφωνώ για τις πωλήσεις παιχτών μας στον γαύρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλα σ λένε. Ψώνια είστε όλοι εσείς π έχετε μπλογκ!! Εσύ ο brfunatic κα. Γράφετε για να γράφετε και δεν άντεχετε να σας τη λένε! Άντε βλάκα Σταμάτηε το μικρο... Πουτσακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σε γαμαω, και εσένα και τις αλλες τις κότες! Έλα να μου το πεις απο κοντά! Πουσταριο! Ψώνιο είσαι εσυ! Μην μπαίνεις ρε μούλε ατο μπλοκ Ν δεν θες! Μαλακα! Εγω γουστάρω να έχω μπλοκ! Εσυ στα παπαρια μου τι κανείς!! Κάποτε μας έλεγαν οι άντιπαλοι οτι είμαστε μια γειτονιά ο Πανιώνιος, και τους απαντουσα ότι υπάρχουν κΙ απο αλλου Πανιωνίοι όπως εγω, αντι να σας χαροποιεί που υπάρχουν Πανιωνίοι και εκτος νέας Σμύρνης εσείς με πολεματε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΟΛΟ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥΔΑΚΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δεν βάζεις μυαλό με τίποτα σταμ. Δύσκολο είναι να μην ασχολείσε. Σε έβρισαν τους έβρισες χαλάρωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σταμάτη πες αλεύρι .....
    Είσαι μαλακας παπαρας κ αρχιδας
    Απαντά μου είμαι ο αστραχαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γεια σου Σταμάτη, με το μικρο το Πουτσακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Σιγα ρε πολυ Νταης μας το παίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αστραχαν πες αλεύρι ο σταματής σε γυρεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΤΗ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ.ΜΑΣ ΕΜΕΙΝΑΝ TA BLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το παίζω νταης, είμαι, ψαχνεσαι; Γουσταρεις να τα πούμε και απο κοντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 7:23 ψαχνομαι, αν μου κάτσει καλός, έλα που δεν κάθεται όμως, οι κότες του Ίντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αστραχαν 8:24 σε γράφω στα αρχιδια μου!!!!κότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 8:26 όταν σε γαμαω αλλα μου λες για την πουτσα μου!!!!!!φλωρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 9:21 μας εμειναν τα blog όντως, με την ομάδα τι θα κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Γεια σου ρε Σταμάτη με την πουτσα την μελατη!!!!! Αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Διοίκηση Χ 30 σωστός 4:01

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ...ΓΑΜΩΩΩΩΩΩ ΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ ΣΑΣ...
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΜΠΙΛΑΡΕ ΜΕ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ ΤΗΣ ΑLTAY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. TO ΠΙΟ ΚΑΛΟ
    ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
    ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
    Ω Ω ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
    ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ
    ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Εγω ξέρω για τους Ελλαδίτες οτι οταν ηρθε το σοι του πατερα μου απο την Σμυρνη,επειδή πλένονταν κάθε μερα και αρωματίζονταν,αποκαλούσαν παστρικιές τις θειες μου,δηλαδή πουτάνες.
    Στην Ελλαδα ηταν κακό να πλένεσαι συχνά τοτε....Μόνο καθε Σάββατο και αν...
    Αυτοι που σήμερα κάποια στιγμή θα πάρουν τα πάτρια εδάφη πισω(κατι δεξιούληδες της συμφοράς)δεν εχουν καμια σχέση με αυτα τα μερη...Οι περισσότεροι είναι απο την Πελοπόννησο
    ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Στην τάξη του Τοτού ήρθε καινούριος καθηγητής Αγγλικών.
    Στην αρχή όπως συνηθίζεται θέλει να γνωρίσει τα παιδιά. Ρωτά λοιπόν τον πρώτο.
    - You son. What's your name?
    - My name is Jim απαντά ο μαθητής....
    - Jim, what a wonderful name, like Jim Morrison!

    Ρωτά τον επόμενο:
    - You son. What's your name?
    - My name is John απαντά ο μαθητής.
    - John, what a wonderful name, like John Travolta!

    Αυτό το βιολί συνεχίστηκε, ώσπου έφτασε στον Τοτό που καθόταν κλασικά στο τελευταίο θρανίο.
    - You son. What's your name?
    - My name is Totos!!
    - Totos! What is this bullshit! First time I met a name like this.
    Οπότε και ο Τοτός τον ρωτά:
    - Εσένα ποιο είναι το όνομά σου ρε δάσκαλε;
    -My name is Tom, λέει ο δάσκαλος
    Και κάνει και ο Τοτός.
    -Tom!!! What a wonderful name. Like ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ρε ξεφτιλισμένοι...ούτε τα λεφτα της εφορίας δεν βγαίνουν απο την πωληση του Αντρεα
    Και αντε ο τσακ δεν τα δεσμεύει τωρα που τον καλοπιάνετε.Οι αλλοι απο την λιστα είναι μιλημένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ποια είναι η χαρά των Πυργιών;Nα κάνουν οι Καλαματιανοί κόρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΑΝΘΗΡΑΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ και μεγαλος κοουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Συνάντηση πανθηρων ελε παναγόπουλο και μίχου εχθές. Προβλέπω να τους λέει παραμύθια ο μίχου για να τους χαλαρώσει και μόλις καταλάβουν ότι τους δούλεψε μετά ούτε νέα σμύρνη δεν θα πατάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. η ομαδα έχει μεγάλο πρόβλημα, γενικά , απο την ομάδα,στην διοίκηση και στους φιλάθλους μας τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ο θωμάκος επιστρέφει στο πόλο. Αυτος είναι οπαδος όχι σαν μερικούς επαγγελματίες οπαδούς που έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν ολα πανε καλα του χρόνου θα το αναλάβει κιολας,οποτε μπορει να γλυτώσει απο τους σωτήρες το πολο

      Διαγραφή
  93. κριμα για τον πανιωνιο που έχει τετοιους οπαδους, άλλα πίστευα. οπαδός άλλης ομάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Είστε όλοι για τον πουτσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Σταματήστε ρε επιτέλους τις βρισιές! Σας παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Σταμάτη να βάλεις και την δηλωση του προπονητη μας.Του Μητσου Ελευθεροπουλου.Λεει αλήθειες ο Μητσαρας.Βρισκει και κανει και αυτος. Το παραεκανες δημοσιογραφικό το μπλογκ.Ως και ποστ για τον Παραγυο εκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γαμιεστε όλοι ρε μουνοπανα
    Κ ειδικά εσυ Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν φωνάξω τον Κουτελίδα και σου ρθει νύχτα,θα τσουζει ο κωλος σου μετα

      Διαγραφή
  98. Ο κουτελιδας τυφλοποντικας είναι και ερχετε νύχτα. Μην μασας σταμ είναι τσιρακια της διοίκηση που βρίζουν για να στο κλείσουν γιατί δεν θέλουν να λέμε αλήθειες για τους ανύπαρκτους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δεν ειναι τυφλοποντικας,μετροποντικας ειναι βλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Είναι και βλάκας και μετροπόντικας. Η βλακεία του δεν έχει μετρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. σας εχουν διαλυσει την ομαδα την ξεπουλανε και το μονο που κανετε ειναι να βριζεστε .καλα σας κανουν λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Παντως οχι αυτον που φουμαρει η τωρινη διοικηση φιλαρακο 8 χρονια διαρκειας στην 5 αυτος ηταν ο καπνος μου ,φετος μας τελειωσε οπως θα τελειωσει και πανωνιος οσονουπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Από τέτοιους Πανιώνιους που παρατάνε την ομάδα στα δύσκολα και την κάνουν, χορτάσαμε.
    Στο καλό ανώνυμε, κι εσύ και το 'διαρκείας στην 5' σου
    Θα μείνουν οι άλλοι που δεν έχουν 'διαρκείας στην 5', αλλά είναι Πανιώνιοι (με κεφαλαίο, όχι σαν εσένα) που είναι δίπλα στην ομάδα μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή