Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Τερεζόπουλος-Παυλόπουλος Τέλος από τον Ιστορικό

Όλα  ξεκίνησαν καθώς ο κύριος Τερεζόπουλος σε συνεργασία με τον κύριο Παυλόπουλο ανακοίνωσαν σε κάποια παιδιά πως δεν βρίσκονται στα πλάνα της ομάδας.Μόλις η διοίκηση ενημερώθηκε για το γεγονός ήρθε σε επικοινωνία μαζί τους καθώς είχε τονιστεί πως όποιες αποφάσεις παρθούν θα πρέπει στο τέλος να περάσουν από τα γραφεία της διοίκησης και μετά να ανακοινώσουν στα παιδιά το τι θέλουν.Κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ και σε συνδυασμό με το γεγονός πως δεν ακολούθησαν το πρόγραμμα που είχε ορισθεί από το τεχνικό επιτελείο της πρώτης ομάδας είχε σαν αποτέλεσμα την οριστική ρήξη με τον κύριο Τερεζόπουλο.
Στη συνέχεια κατόπιν απόφασης της διοίκησης επέστρεψαν στην ομάδα τα 2 από τα 5 παιδιά τα οποία βρίσκονταν κανονικά στα πλάνα της ομάδας!!!
 Πάντως πίσω από όλα αυτά βρισκόταν κάπου και ο κύριος Παυλόπουλος ο οποίος μετά από 2 μέρες από τα παραπάνω γεγονότα σταμάτησε την συνεργασία του με τον Ιστορικό μας έπειτα από απόφαση της διοίκησης.
Τώρα για το έργο και τους σκοπούς που είχε ο κύριος Παυλόπουλος δεν θα τους αναφέρω εγώ.
Ας αναφερθούν και άλλοι. που είναι πιο ειδικοί από εμένα.
Εμένα προσωπικά δεν μου γέμιζε το μάτι. Δεν θυμάμαι τόσα χρόνια κάποιο ταλέντο που να έχει αναδείξει!!!!!


Από την άλλη δεν μου αρέσει το δημόσιο ξεκατίνιασμα καθόλου πόσο μάλλον στις μικρότερες κατηγορίες ακαδημιών μας, αλλά εδώ γίνεται στην μεγάλη ομάδα, δεν θα γίνεται στις μικρές????
 Ας ελπίσουμε ότι όλα αυτά είναι για το καλό του Πανιωνίου μας πάντα!!!!!!!!

69 σχόλια:

  1. αν ησουν πανιωνιος θα γνωριζες το εργο του και τα ταλεντα που εχει αναδειξει.αλλα μονο σχολια κανεις χωρις ουσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αν είμαι Πανιώνιος; Σοβαρολογεις; Θες να δώσουμε
      Κάποιο ραντεβού μήπως να δεις ποιος είμαι; Γιατί μάλλον μπερδευεσαι φίλε! Με προσβαλες τώρα! Όχι αν είμαι Πανιώνιος εγω! Έλεος! Τα σχόλια μου είναι ανούσια; Νομίζεις! Δηλαδή δεν είμαι εγω Πανιώνιος που έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα για να δω τον πανιωνιο, έχω ταξιδέψει αποιρες φορές σε εκδρομές, σε έδρες δύσκολες, λίγοι μετρημενοι στα δάχτυλα, έχω κλαψει με μαύρο δάκρυ για τους δυο υποβιβασμους, έχω θαυμάσει και πολλές φορές την ομάδα όμως! Πάλεψε στην γαυρογειτονια που μεγάλωσα την νίκαια σαν μόνος Πανιώνιος και έχω μαλωσει για τον πανιωνιο εδω πολλές φορές με αλλοθρησκους για να μου πεις εσυ ανωνυμε ότι δεν είμαι Πανιώνιος; Και εγω είμαι φίλαθλος οπαδός αφιλοκερδος Πανιώνιος! Μόνο δίνω λεφτά, δεν παίρνω και δεν θα πάρω ποτε απο τον πανιωνιο μέχρι να πεθάνω! Δηλαδή είναι Πανιώνιος ο παυλοπουλος και όχι εγω; Αυτός ήταν εμισθος! Κατάλαβες; Το αν πρόσφερε η όχι ήταν η δουλειά του! Και εγω πληρωνομαι για να δουλεύω! Δεν σημαίνει όμως ότι είμαι αιώνιος εκει στην δουλειά!

      Διαγραφή
  2. Έχεις μια εμμονή να υποστηρίζεις αυτή την δοιηκηση. Δηλαδή τι έχει κάνει και είσαι ευχαριστημένος; Που έχουν αφήσει όλους ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ; Που πήρανε προπονητή τον ελε; Οι μεταγραφές ανδραλα και αραβιδη; Που συνεργάστηκαν με ΔΑΡΡΑ; Οι δηλώσεις Καμπανοπουλο; Τα ρουσφέτιαστην Κ20;Που δεν πήραμε αδειοδοτηση; Που το έχουνε κάνει τσιφλίκι τους και ο πρώην πρόεδρος σου στους ιωνες κύριος μίχου ξεκίνησε έργα στην μπουτίκ; Που δεν πήραμε αδειοδοτηση η τα 50 διάρκειας που δωσαν; Συνέχεια προσπαθείς να κανείς το μαύρο άσπρο και να λες ότι αυτούς έχουμε. Να πας να τα πεις αυτα στους ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ υπάλληλους εδώ και 6 μήνες. Πρόσεχε γιατί στιγματιζεσε. Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανάθεμα σας ανώνυμοι ,τσιρακια του τσακίρη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ρε φίλε, γιατί δεν αναλαμβάνει κάποιος άλλος; Εγω που λες ότι έχω μια εμμονή με την διοίκηση δεν είμαι αυτός που λέω αν υπάρχει κάποιος λεφτάς να αναλάβει και να φύγουν; Όλοι όσοι κάνουν αντιπολιτευσει σε αυτούς που έιναι τώρα γιατί δεν αναλαμβάνουν να κάνουν αυτοί έργο; Εγω είμαι με τον πανιωνιοσου ξαναλέω, κάποια ανάρτηση είχα γράψει τον πουλο όλοι! Γιατί το είχα γράφει; Για να υποστήριξη διοικήσεις; Τα δημόσια ξεκατινιασματα με ενοχλούν! Με βεντουρη ήταν όλοι πληρωμένοι; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω, ο μπεος έφυγε και μοσχοπουλησε, ο Τσακίρης στα δύσκολα έφυγε! Υπάρχει κάποιος να αναλάβει; ΑΦΉΣΤΕ τα πρόσωπα και τις κόντρες, ασχοληθείτε με τον πανιωνιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε ανωνυμε πληροφοριακια ο μπλογκερ έχει εμμονή με αυτή τη διοίκηση η εσυ ? Εάν όλοι οι υπαλληλοι της παε είναι απλήρωτοι όπως λες τωρα δν θα υπηρχαμε στο χάρτη..όσο αφορά το έργο του ελε σε καμία περίπτωση δν μπορούμε να το κρίνουμε από ΤΩΡΑ..αλλά από ότι φαίνεται δν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα κάποιων ! Για την συνεργασία με δάρρα μήπως ήθελες να μείνει η ομαδα χωρίς ιατρική κάλυψη? Και σχετικά με τα ρουσφέτια στηνκ20 αυτα τελείωσαν με την απομάκρυνση παυλόπουλου..αδειοδοτηση δν έχουν πάρει τα 3/4 των ομάδων της σουπερλιγκ κ αν είσαι πανιώνιος θα ξέρεις πως βρισκόμαστε σε πολύ καλύτερη μοίρα από πολλές άλλες ομάδες ! Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα διαρκείας όντως δν τσουλανε αλλά παντού συμβαίνει αυτό ! 5 άτομα αλλοθρησκα είστε που διατυμπανιζετε βρωμες .. ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ 1983

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΥΠΟΥ ΚΚΕ ΚΟΝΤΡΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ,ΩΡΑΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΕΤΕ!!ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ!ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΤΣΑΚΙΡΩΝΙΟΣ Η ΜΠΕΩΝΙΟΣ!!!ΟΥΣΤ!!!!!!!ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΟΝΟ ΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κάθε άσχετος τα ξέρει όλα. Πρώτα θα μαθαίνεις και μετά θα μιλάς. Πήγαινε να ρωτήσεις τους υπαλλήλους που έχουνε να δουν ευρώ από το καιρό του νώε. Ναι ευτυχώς που συνεργαστηκαμε με τον ΔΑΡΡΑ γιατί η αθήνα ενα χωριό είναι τον 5000000 που θα βρησκαμε άλλον. Όσο για τον τερζόπουλο παραιτήθηκε δεν τον ΔΙΩΞΑΝΕ γιατί δεν έκανε τα ρουσφέτια της δοιηκηση. Έχουνε διαλύσει όλα τα αθλήματα αλλά δεν πειράζει τα φιλαράκια μας να είναι καλά. Το μόνο σωστό τελικά ήταν που πήραν τον ελε σε αυτό έχετε δίκιο αφού πλήρωσε από την τσεπουλα του να πάει η ομάδα προετοιμασία είναι άξιος. Όσο για τα 50 πδειαρκριας σιγά και τι έγινε τόσα έχει δώσει και η δόξα βύρωνας που παίζει α τοπικό και καλύτερα να είμαστε 3 και ο κούκος για να μην υπαρχει γκρίνια Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είστε ηλιθιοι τελικά! Άξιοι εσείς!πληροφοριακια γιατί δεν αναλαμβανεις εσυ; Όλα τα ξέρεις! Η σε έχουν βάλει απροσωπε οι φιλοι σου οι λεφταδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχω λεφτά. Αν είχα θα έβαζα τον ΑΧΙΛΛΕΑ πού έχει τον τρόπο να ηρεμεί με τα επιχειρήματα του... μερικούς σαν και εσένα που έχουνε τις αντίρηση τους πάντα με συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων και στο τέλος είμαι σίγουρος θα ήσουν απόλυτα σύμφωνος. Αλλά επειδή είσαι καλό παιδί θα σε έβαζα εσένα υπεύθυνο τύπου. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε φίλε άκου να σου πω, εγω δεν θέλω ποτε να ανακατευτω μετα διοικητικά, εγω έχω μάθει να είμαι φίλαθλος! Πανιώνιος! Με οποιαδήποτε διοίκηση! Κατάλαβες; Ο αχχιλεας έφυγε! Ο Τσακίρης έφυγε! Κατάλαβε το! Είμαστε μόνοι μας. Στα δύσκολα την πουλεψαν όλοι οι επιχειρηματιες! Οι λεφταδες! Οι πανιωναρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα ποια δεν ανησυχώ. Έχεις δίκιο τώρα το κατάλαβα. Πάλι καλά που μάς λυπήθηκε ο θεούλης και μας έστειλε αυτούς να μας προστατεύουν. Να τους έχει καλά ο θεούλης και να τους δίνει δύναμη και φώτιση. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καιθΡΗΣΚΙΟΣ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΙΑΣ. ΤΟΤΕ ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΥΛΗΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΟΝΙΟΥ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΛΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΨΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ.Ο ΕΦΡΑΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νούμερα μέγαλα είστε! Εσείς που κρυβεσται πίσω απο το πληκτρολόγιο και αγαπάτε τον πανιωνιο γιατί δεν αναλαμβανεται εσείς; Ε; Σωτήρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλήθεια στρατιωτάκια έχετε ρωτήσει αν θέλει να επιστρέψει ο συγκεκριμένος που υποστηρίζεται πίσω; Βάζετε τον εκάστοτε παραπάνω απο τον πανιωνιο! Είστε για τον π....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ σου μιλάω για παυλόπουλο και εσυ μ μιλάς για τερεζοπουλο καλημέρα! Και ναι ποιος σου είπε ότι οι υπαλληλοι της παε δν είναι απλήρωτοι ? Είναι ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ για αυτό μένουν και στηρίζουν την προσπάθεια που γίνεται ! Κάτι που προφανως ΔΕΝ είσαι ΕΣΥ! ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ 1983

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δηλαδή με άλλους στην διοίκηση ήταν όλοι πληρωμένοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. MHN ΒΛΑΣΤΗΜΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΣΤΑΜΑΤΗ. ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΟΣΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ ΔΙΚΗΓΟΡΕ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ; ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ; ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ; ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΝΕΤΕ ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΠΥΡΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΙΣΤΕ; Ο ΕΦΡΑΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγω φιλε ειμαι σο λαγονησι για μπανακι,βολευει?αμα θες ελα,κερναω φρεντακι...με αλλους στην διοικηση σε ξαναρωταω ολοι οι υπαλληλοι ηταν πληρωμενοι?δικηγορο δεν εχω και δεν χρειαζομαι ποτε,τα καταφερνω και μονος μου, εσυ με αυτο που κανεις κανεις καλο στην ομαδα?αν φυγουν αυτοι θα ηρεμησεις? αν ναι ας φυγουν ττε.με το καλο,και ας αναλαβει αλλος!!!!!!! θα μου απαντησεις ομως ποιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι υπαλληλοι τις παε εχουν να πληρωθουν απο το δεκεμβριο του11 ,εσεις κυριε που εχετε το μπλογκ ποσο καιρο ειστε απληρωτος? αρα μην συζηταμε για πανιωνια ψυχη.αυτον τον καιρο ο πανιωνιος διοικειται απο τον κουτλιδη ο οποιος ειναι κολλητος του ψωμιαδη και εμεις τους προσκυναμε τους κυριους της διοικησης .Οχι λοιπον δεν γουσταρω αυτη την καταντια για την ομαδα μου Ο πανιωνιος δεν τσιφλικη κανενος κουτλιδη κανενος ελευθεροπουλου κανενος μιχου .Μαθε λοιπον οτι η διοικηση κανει οργια και ψαξε λιγο καλυτερα ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και σου ξανά λέω επειδή δεν καταλαβαίνεις η δεν θες να καταλάβεις, πιο πριν που διοικούσα λεφταδες ήταν όλοι πληρωμένοι;;;;;;;;;; Προτείνεις κάποιον να διοικησει; Αν ναι γιατί δεν έρχεται; Εγω απλήρωτος δεν είμαι φίλε! Ούτε είπα ότι έχουν άδικο οι εργαζόμενοι που έιναι απλήρωτοι, μακάρι να πληρωθούν! Αύριο κιόλας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΤΛΙΔΗ ΜΕ 3000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 8,41 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΘΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ; ΤΣΑΚΩΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ ΤΟ BR ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΟΙΗΚΗΣΗ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΕΝΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ. ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΕΣΟΥΜΕ; Ο ΕΦΡΑΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραία! Λύση βρήκαμε; Ξέρετε μισθούς εσείς, εγω δεν τους γνωρίζω και το βρίσκω λογικό να
    Μην τους γνωρίζω αφου η ειδικότητα μου είναι να είμαι φίλαθλος, όχι λογιστής( άσχετα αν η δουλειά μου είναι λογιστική) δεν σας αμφισβητο, απλά ρωτάω πια είναι η λύση που προτείνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν γνωριζω εαν υπαρχει λυση. Ομως αυτη η διοικηση ειναι διοιηκηση πρωτοδικειου η οποια δεν εχει βαλει ουτε ενα ευρω απο την τσεπη της,οφειλει ομως να σεβαστει τον κοσμο του πανιωνιου δεν μπορει να παιρνει αποφασεις ο κουτλιδης και ο ελε διαλυοντας το συλλογο ,ποιος ειναι ο κουρλιδης ειναι πανιωνιος οχι ,προδευτικη ειναι ,ο τυπος σημερα ειναι αυριο δεν ειναι.Οφειλει λοιπον αυτη η διοικηση να ενωση τον κοσμο του πανιωνιου να περναει αποφασεις απο δς και να περνονται και οχι να ακουει το καλο για την τσεπη του κουτλιδη .ξερεις ποσους μικρους διωξανε για να φερουν χορηγους και κολλητους τους. Δεν ειναι ετσι λοιπον ο πανιωνιος δεν ειναι κανενος το τσιφλικηκαι ειδικοτερα οχι του κουτλιδη και του ελε γιατι οι τυποι ειναι ασχετοι και εμεις τους προσκυναμε αντι να τους διωξουμε .θα τα πουμε συντομα γιατι η ομαδα θα εχει πολυ σοβαρα προβληματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tι σας έκαναν μεμέτια στη Σεμντινλί?
    Δόξα και τιμή στους Κούρδους εθνικιστές!

    ΚΟΥΤΕΛΙΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οποτε ποιος θα αναλαβει προπονητης και διοικηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ προτείνω μίχου η Καμπανοπουλο Μιλάμε για σίγουρα αποτέλεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙΝΤΗ ΨΥΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μίχου ψυχαρα για πάντα πανιωναρα. Υ.Γ Ποιος κιντης ρε έχουμε τον μίχου το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι και Πανιώνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΑΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΓΚΕΣ!!!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΙΧΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ Η ΣΤΗΝ ΠΑΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τους βρηκαμε αλλα οι τυποι ειναι σαν να μιλας με μετρο αγ αντωνιου αλλα δειξε μου τους κουμπαρους σου να σου πω ποιος εισαι κουμπαρος του κουτλιδη ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πανίβλακας είσαι εσύ σταμάτη και ο BR το ίδιο..
    μιλας με τους κολλητούς του τσακιρη, τι περιμενες ότι στο μπλογκ του που ειναι κλικα, δεν θα σου την επεφταν τα φιλαρακια του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ενω εσυ ρε μαγκα εισαι του κουτλιδη και του μιχου ωραιος πανιωνιος εισαι γιατι επειδη σας τα βγαζουν στη φορα ποναει παιξε κανενα ταβλι.....καιχαλαρωσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τσακιρωνιοι τελειώσατε ρεεεε ! 5 άτομα έχετε μεινει όλοι κι όλοι και γυρίζετε από μπλογκ σε μπλογκ! Να πείτε τι ρε που ακόμα πληρώνουμε τα σπασμένα κιντη και τσακίρη ? μπαλέτο και για καμία μύκονο είστε άντε και για κανα μπλογκ .. ΝΟΥΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ανωνυμε 5;28 λαθοs μεροs τουs στελνειs na βρουνε τον μιχου. oi ιωνεs ειναι συνεχεια κλειστει και ουτε στην παε θα τον βρουνε να του τα πουνε οι μαγκεs. sτο μεμπερs θα ειναι και θα παιζει ταβλι.YΓ ΑΝ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΑΡΤΙΔΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΣΑΚΙΡΗ ΚΑΙ ΚΙΝΤΗ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΦΥΓΑΝΕ ΟΙ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΙ. ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ 6 ΜΟΝΟ ΜΗΝΕΣ. ΕΧΩ ΤΟΝ ΕΛΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΝ ΔΑΡΡΑ ΓΙΑΤΡΟ ΑΝΔΡΑΛΑ ΑΡΑΒΙΔΗ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΙΟΥΣ; ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΟΥΡ ΡΕΚΟΜΠΑ ΛΟΛΟ. ΣΙΓΑ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ. ΑΥΤΟΙ Η ΔΟΙΗΚΗΣΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΟΣΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ. ΖΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΜΗΝ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΣΑΜΕ 50 ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΑΜΑΛΑΧΙ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΞΑΠΛΩΝΩ ΣΕ 2-3 ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΜΕ ΤΟΣΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΕΝΤΩΣΩ ΤΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ, ΜΗΝ ΘΥΜΗΘΩ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΜΕ 11000 ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΒΑΖΕΛΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ 1 ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΠΑΣΣΑΔΕΣ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ ρε ακατανόμαστε ένα ένα τα θυμάμαι. Μου χρωστας και χρήματα.6,20 πηγαινε ελα,διόδια πλήρωσα για να δω τον ρεκόμπα. Εμενα ποιος θα μου τα δώσει; και το χειρότερο πήγε να με χώρισει η γυναίκα μου γιατί κοιμόμουν χαμογελαστός και παραμιλαγα λέγοντας αλβαρο ρεκόμπα- παίξε μπάλλα μόνος σου- πέταξε μου τα μάτια και νόμιζε η γυναικούλα μου ότι ήταν βραζιλιανα γκόμενα. Αι σιχτίρ. Ενώ τώρα παω μέχρι το λιμάνι της δραπετσώνας στα κοντέινερ μισό τσιγάρο δρόμος ούτε διόδια και μου λένε οι άρχοντες διάλεξε και έναν για πάρτη σου. Άρχοντες οι άνθρωποι όχι σαν και σένα ακατανόμαστε που χωρίς να ρωτήσεις κανένα πήρες τον λολο. Αλλά τώρα ηρεμησαμε και όλα αυτα είναι από το εφιαλτικό παρελθόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 6,20 πλήρωσα πάνω στην τρελλα μου.ΥΓ Απαντηστε ξεβράκωτοι γιατί το δούλεμα θα συνεχιστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τώρα που τι σκέφτομαι και σε εσένα σταματαρε σου χρωστάει ο ακατανόμαστος 5,60 που ετρεχες στο αεροδρόμιο για τον ρεκόμπα και έβγαζες φωτογραφίες με το λολο. Για τον ανδραλα πηγές αεροδρόμιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μην απαντας σταματή είναι ερώτηση παγίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΣΑΚΙΡΗ ΚΑΙ ΚΙΝΤΗ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ,ΝΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΕΡΕ ΡΕΚΟΜΠΑ,ΕΣΤΟΓΙΑΝΟΦ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΜΟΥΝ ΜΕ ΛΟΛΟ,ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΜΦΗΣΒΙΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ, ΕΦΥΓΕ ΟΜΩΣ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΤΟΝ ΛΕΩ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ, ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΕΚΑΝΕ,ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΟΙ,ΛΕΦΤΑ ΕΙΧΕ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ,ΝΑ ΓΑΜΟΥΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΔΕΡΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ(ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ,ΤΟΝ ΚΙΝΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ) ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΕΣΑ ΕΓΩ, ΟΣΟ Η ΟΜΑΔΑ ΡΟΛΑΡΙΖΕ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ,ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ, Ε ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ, Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ, ΕΠΙΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΡΑΞΙΜΑΤΑ,ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΣΤΡΑΒΩΣΕ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!!!!ΑΝΩΝΥΜΕ 2:15 ΛΕΙΑΝ ΕΠΙΟΙΚΩΣ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ! ΕΓΩ ΑΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ? ΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ. ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 11.000 ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΩΝ,ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΦΙΛΕ!!!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΠΟΧΩΡΕΙΣ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ ΤΟΝ ΠΟΥΛΕΥΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχ ωραία του τα είπες. Με επιχείρηματα και όχι μαλακίες. Μπράβο σταματή εύγε αγόρι μου εξαφανίστηκε. Ανωνυμος 11:51

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. με ειρωνεύεσαι???Εσύ έχεις επιχειρήματα άλλα? Σταμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΔΙΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΠΑΡΩΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΟΥΡΛΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ. ΚΟΣΜΟΠΛΥΜΜΗΡΑ. ΤΟ ΠΗΡΑ ΣΤΗΝ 2 ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΟΝ ΜΠΙΛΛΥ. ΕΝΑ ΠΟΥΡΟ ΝΑ ΕΙΧΕ ΙΔΙΟΣ Ο ΜΑΚΑΡΟΣ ΣΕ ΠΟΙΟ LIGHT ΕΚΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΠΙΛΛΑΡΟ Ο ΜΑΚΑΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΑΚΟΥΛΗΣ. ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΦΕΥΓΑΝΕ ΤΑ ΤΣΙΤΣΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ. ΑΘΟΡΥΒΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΡΑΒΙΔΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΑΛΑΣ. ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΑΔΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΘΑ ΠΑΙΖΩ ΠΑΓΚΟΤΕΡΜΑ.ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΙΓΟΥΡΗ. 19 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ. ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ 500 ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ 5000 ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΡΕ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕΣ. ΠΑΣΣΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πανιωνιος ΕΣΥ εγινες για τα πρωταθλήματα ρε ειρωνα; Για τον ρεκομπα εγινες; Δηλαδή τώρα που δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε σε χαλάνε ο Αραβιδης και ο Ανδραλας; Άντε γίνει σκατόγαυρος ρε τότε! Αιντε μας ζαλισατε!ανέλαβε εσύ ή φέρε έναν λεφτά και να φύγουν αυτοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΠΟΤΕ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΦΑΚΗ,ΚΟΥΡΜΠΑΝΑ,ΖΙΑΚΑ,ΚΑΠΟΤΕ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΙΘΑΝΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΠΙΟΥ, ΚΑΠΟΤΕ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΙΟ,ΤΟΝ ΦΥΣΣΑ,ΤΟΝ ΝΑΛΙΤΖΗ,ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΑΜΠΗ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ, ΤΟΝ ΤΖΙΩΛΗ,ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΙΟ, ΤΟΤΕ ΠΑΛΙ ΕΚΡΑΖΕΣ?ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ΦΑΚΗ ΝΑΛΙΤΖΗ ΦΥΣΣΑ ΚΑΤΣΙΑΜΠΗ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ.........

      Διαγραφή
  51. Σταμάτη,θα ρθεις σημερα με Πλατανιά να κάνουμε ενότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΝΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ,ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ,ΚΑΙ ΜΕ 20 ΠΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Η ΜΕ 20 ΠΑΙΔΑΚΙΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ?ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ,ΕΣΥΜΕ ΞΕΡΕΙΣ,ΕΓΩ ΟΧΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Α ΡΕ ΠΑΝΙΩΝΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΙΝΤΗ-ΚΑΤΣΙΦΑΡΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΞΕΠΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΣΑΜΠΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΧΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θα ερθω να σε βρω να κάνουμε ενότητα τοτε...εγω παω ΜΟΝΟ στα φιλικα γιατι καθομαι στις 5-6
    Ειμαι πανιωνιος του μπακετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΑΦΟΥ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑ, ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΣ,ΟΠΩς ΘΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΦΙΛΙΚΑ?ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΦΙΛΕ,ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ,ΠΑΝΙΩΝΑΚΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΧΑΜΕ,ΜΠΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΣΑΚΙΡΗ, ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΟΣ ΦΥΓΑΝΕ.ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΓΙΓΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΟΜΩΣ!!!ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ... ΚΟΙΤΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ!!!!!!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΕΣΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΩΝΥΜΕ 10:53 ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΑΓΚΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ειχα κάτσει πάνω πανω να σε δω...αλλα δεν σε ειδα ρε Σταμάτη...εχουμε καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ειχε και 450 τοσους...δεν ημασταν 3 και ο κουκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή