Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ/ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ

Με χρηματικό πρόστιμο τιμώρησε την ΠΑΕ Πανιώνιος η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λίγκ για τη συμπεριφορά των οπαδών στο ματς με τον Άρη!

Η απόφαση αναφέρει:  


«ΠΑΕ Πανιώνιος: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή επτά χιλιάδων ευρώ».

Άρχισαν τα όργανα μάγκες από τώρα, προσπαθούν όλοι να μας χτυπήσουν!!!
7.000,οο ευρώ σε εμάς και στους άλλους 3.000,οο ευρώ.
Άρε δικαιοσύνη αντικειμενική!!!
Παιδιά λίγο προσοχή γιατί είναι κρίμα να τρώμε τέτοια πρόστιμα τέτοιες εποχές ενώ υπάρχουν άτομα απλήρωτα τόσους μήνες!!!

 Με τον κόσμο στο πλευρό του θα αγωνιστεί ο Πανιώνιος στον εκτός έδρας αγώνα με την Βέροια το Σάββατο (1/9).


Μάλιστα, οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας, Πάνθηρες, διοργανώνουν εκδρομή για την πόλη της Ημαθίας.
Η Κυανέρυθρη ΠΑΕ, όπως ανακοίνωσε, εξασφάλισε εισιτήρια για το εν λόγω ματς.
Η σχετική ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει πως εξασφάλισε για τις ανάγκες των οπαδών της εισιτήρια για τον αγώνα του Σαββάτου (01/09, 18:15) με την Βέροια.
Ως εκ τούτου, οι οπαδοί του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ θα φιλοξενηθούν στην Θύρα 5 του σταδίου της Βέροιας και η διάθεση των εισιτηρίων που τιμώνται 15 ευρώ θα γίνεται έξω από την συγκεκριμένη θύρα την ημέρα του αγώνα».

17 σχόλια:

  1. Αυτά να τα βλέπουν τα πρεζακια οι πανθηρες και οι πανιωναρες που μπουκαρουν μεσα , σαν να ειναι στο μπουρδέλο της μανας τους... οι κολλητοι σου σταμο, με τα αποβρασματα της κοινωνιας κανεις παρεα, οπως εισαι και εσυ!@!!!
    γαμω τη νικαια,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο μεγαλοπαραγονταςπου βγηκε και εδωσε μπουνια στον κολτσιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 7000 ΚΑΙ ΟΧΙ 3000 ΚΑΙ 4000 ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΛΟΓΟΥΣ:
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΝΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΗΚΑΝ 1-2 ΠΑΝΘΗΡΕΣ (ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ;)
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 10:51 ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ,ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΥΤΑ,ΜΟΥΛΕ! ΓΑΜΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ! ΜΟΥΝΑΚΙ!ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΙΟ,ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ,ΡΕ ΚΑΝΑΠΕΔΑΚΙΑ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΓΩΝΑ?ΒΡΙΖΕΙΣ ΜΑΝΕΣ ΡΕ ΚΟΤΑ ΔΗΛΕ?ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟΤΕ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα παιχνιδια κερδιζονται με το να βριζεις τις μανες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΜΑΝΕΣ?Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΕ ΦΙΛΕ,ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο 10:51 ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΩΝ ΜΑΝΑΔΩΝ,ΣΕ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 12:23 ΠΑΡΑΦΕΡΘΗΚΕ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. NAI ΦΙΛΕ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΖΟΝΙΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΚΟΤΕΣ,ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ,ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΡΕ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ,ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΜΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΚΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΑΘΕΥΤΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΤΟ ΣΒΗΝΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ 3:03, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ,ΕΙΣΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑΣ,
    ΠΑΝΘΗΡΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΡΕΖΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΟΥΤΕ ΠΑΝΘΗΡΑ! Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΑΛΛΑ ΟΧΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 3:03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 3:03 ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ,ΒΑΖΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΟΥ?ΚΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΗ ΜΕΛΑΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΝΩΝΥΜΕ 3:29 ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ, ΟΙ ΔΕΙΛΟΙ!!!ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥΣ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΛΕΣ ΝΑ ΕΧΩ ΒΙΤΣΙΟ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΤΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΠΡΕΖΑΚΙΑ? ΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΦΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΛΕΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΒΑΛΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΑ, ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΜΟΥ 3.03 ΗΤΑΝ ΑΦΕΝΟΣ ΙΡΩΝΙΚΟ, ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΩ ΣΤΗ 7 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σταματήστε ρε σταματηδες. Κάνατε ένα μπλογκ άνω κάτω. Για να σας ξεχωρίζουμε βάλτε ψευδονυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οπότε για να μην γίνοντε παρεξηγησεις να το γράφεις,Σταμάτης από την 7.ή βάλε ψευδόνυμο όπως λεει και ο παραπανω,

    ΑπάντησηΔιαγραφή