Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Δήλωση Ελευθερόπουλου

 Σε δήλωση προχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας μας ο προπονητής μας κύριος Δημήτρης Ελευθερόπουλος.
Η δήλωση του από το επίσημο  sait της ομάδας :

Λόγω του ότι ο παλιμπαιδισμός με τα τιτιβίσματα στο twitter έχει αρχίσει να γίνεται ενοχλητικός να ξεκαθαρίσω ότι έχει να κάνει με την ομάδα μας. Είναι τελείως διαφορετικό να σου στέλνουν δανεικό έναν παίκτη από μία αντρική ομάδα, από το να έρχεται ένα παιδί από την Κ20 μετά από έντονη επιθυμία και πίεση του ίδιου προς τους υπεύθυνους των ακαδημιών που ήταν.
Προφανώς σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα και το ελληνικό ποδόσφαιρο, κάποιοι έχουν την πολυτέλεια να σερφάρουν όλη την ημέρα στο internet, ενώ κάποιοι άλλοι πρέπει να μοχθήσουν για 28 παλικάρια απλήρωτα εδώ και αρκετούς μήνες, οι περισσότεροι εκ των οποίων αντιμετωπίζουν βιοποριστικό πρόβλημα.
Ας αφήσουν λοιπόν τον Πανιώνιο στην ησυχία του γιατί αυτό που κάνουμε από την πρώτη μέρα της προετοιμασίας είναι να δουλεύουμε με ελάχιστα μέσα αλλά με τεράστια αξιοπρέπεια.

Δημήτρης Ελευθερόπουλος



Είναι μια δήλωση που πολλοί συμφωνούν και πολλοί διαφωνούν επειδή προέρχεται από την οικογένεια του γαύρου.
Εγώ δεν διαφωνώ σε αυτά που λέει ο Ελευθερόπουλος, σε πολλά έχει δίκιο και το ξέρουμε όλοι!!
Εγώ διαφωνώ στο γιατί βγήκε ο Ελευθερόπουλος να μιλήσει για την κατάσταση της ομάδας ( ο οποίος σήμερα είναι και αύριο όχι και μιλάει μιλάει για τον Πανιώνιο ο οποίος δεν είναι καν Πανιώνιος) και δεν βγαίνει κάποιος από την διοίκηση να μιλήσει οι οποίοι είναι και ΠΑΝΙΏΝΙΟΙ!!!!!
Εγώ πριν ημέρες έγραφα ότι ας βγει καποιος υπευθυνος να μιλήσει. Δεν εννοούσα τον προπονητή, εννοούσα κάποιον υπεύθυνο από την διοίκηση.
Ο προπονητής μπορεί να ζει από μεσα την ομάδα και τα προβλήματα της αλλά η δουλειά του είναι το αγωνιστικο κομμάτι.
Αν ο κύριος που έκανε τα  ¨τιτιβίσματα¨ήταν από το λιμάνι θα έκανε τότε δηλώσεις ο προπονητής μας?

9 σχόλια:

  1. Ξερεις εσυ με βεβαιοτητα οτι ειναι ο Πανιωνιος παραρτημα του γαυρου??
    Ξερεις οτι τα παιρνουν στην διοικηση για να εξυπηρετουν συμφεροντα του Γαυρου??
    Ατομα τα οποια ξερεις κ εχεις μιλησει παρα πολλες φορες..
    Αυτα που λες ειναι αστεια κ υποβαθμιζεις το συλλογο που υποστηριζεις κ εσενα.
    Για πες μας που στηριζεις οτι ο Πανιωνιος ειναι παραρτημα του γαυρου..
    Γιατι αυτη η καραμελα πλεον πρεπει να λιωσει κ ειναι ντροπη να αναπαραγονται και να υιοθετουνται κατηγοριες ετσι αβιαστα κατηγοριες που ακουγονται απο αλλοθρησκους κ δημοσιογραφους χρωματισμενους.
    Πες μας επισης εσυ τι θα εκανες αν ησουν στη θεση οσων διοικουν την παε?

    ΥπερΠανιωναρας ο διαδικτυακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το οτι εχετε ξεπουλησει την ομαδα στον βαγγελα τσαμπα ,δεν εισαι παραρτημα .Προχθες ο γαυρος εγραφε οτι εχετε δωσει και 2 πιτσιρικια απο την κ 20 πακετο με τον σαμαρη ακομα δεν εισαι παραρτημα ,ποτε θα εισαι παραρτημα κυριε της διοικησης που απαντας επισης εαν ημουνα τωρα στην διοικηση θα επαιζα με οσους παικτες εχω συν τους μικρους και δεν θα επαιρνα τους αγνωστου φημης πουρνο λαμπροπουλο και γιαννουλη ουτε τον διαμαντακο για να τον προπονησω και να τον παρει ο βαγγελας,απλα θα επαιζα μετους δικους μου γιατι δεν εχω λεφτα και οπου βγει και δεν θα με κατηγουρουσε κανενας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε 5:18 εγώ θέλω να δω τον Πανιώνιο τώρα που δεν έχουμε φράγκο να στηρίζεται σε δικά του παιδιά. Δεν θέλω να ξεπουλάω στον χοντρό το κάθε περιουσιακό μου στοιχείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. την αναρτηση μου την διαβασες?καταλαβες τι ρωτούσα? μιλησα εγω για παραρτηματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. διαδικτυακε εισαι για πολλη ροχαλα
    δεν ειμαστε παραρτημα του γαυρου...ομαδα β γιναμε
    εχετε πουλησει τσοτσαλιτς,σιοβα,σαμαρη,εχετε λυσει καμια 20αρια συμβολαια και χρωσταμε ολο και πιο πολλα.αν ο Σταματης ηταν διοικηση θα ετρωγε λιγοτερα
    προεκλογικα αλλα λεγατε υπερπαραγοντα
    ο ελε τι δουλεια ειχε να μιλησει για τον αλαφουζο ρε.η 'διοικηση' τι εκανε.ειστε τοσο ασχετοι που αν εμενε ο Μαντζιος ειχαμε καποιες πιθανοτητες αγωνιστικα αλλα ηταν Πανιωνιος ο ατιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω διοίκηση δεν θέλω να είμαι φίλε! Εγω είμαι φίλαθλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ναι,την ειδα την αναρτηση.Εσυ διαφωνεις με την αναρτηση 9'04;
      Αν και σε αναφερω,ξεκαθαριζω οτι απευθυνομαι στον ΥπερΠανιωναρα διαδικτυακο
      Και ενταξει ρε υπεργαλαξιακοι.Αντε να δικαιολογησω σαν οπαδος τις πωλησεις(και με τις συνθηκες που υπαρχουν)...Πουλησε και ο Βεντουρης και ο Τσακιρης και ο Μπεος.Θελετε να θυμηθουμε ποιοι εμειναν ελευθεροι;Εστογιανοφ,Ριερα,Κουμο,Κρικβελια-κατι Μπαλαμπαν,Πετκακης κτλ αστους απεξω παροτι ηταν βασικοι.Απο περυσι λειπουν Πιερ,Ντιμπαλα,Σκεμπρι,Κουτσι,Ομο<Σιδερακης για να φθασουμε στο σημειο να πουλαμε τον Σαμαρη για την ενημερωτητα και να εχω ενα προεδρο να εχει εμφανιστει ΜΟΝΟ να μου πει για την Altay...

      Διαγραφή
  8. Στο μόνο που διαφωνουσα με το 9:04 ήταν στην αναφορά για μένα, με το 3:57 συμφωνώ απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή