Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Για τις εκλογές……

Λοιπόν για τις εκλογές επειδή με χρεώνετε θα σας πω κάποια  πράγματα και την γνώμη ,ου.
Είναι κρίσιμες εκλογές.
Ας βγει όποιος καταφέρει να βοηθήσει τον ΙΣΤΟΡΙΚΟ.
Αφήστε την καραμέλα με τα φιλαράκια μου.
Στο ψηφοδέλτιο του Τσάβαλου γνωρίζω αρκετούς, επίσης και στο ψηφοδέλτιο του Μισαηλίδη γνωρίζω αρκετούς, αυτό τι σημαίνει? Ότι τι?
Επιτέλους ρε παιδιά για τον Θεό έλεος.
Τι να πω για τις εκλογές δηλαδή? Θα κερδίσω κάτι εγώ ή έχω κερδίσει κάτι?
Κάποια άτομα από το νέο ψηφοδέλτιο κάποτε έλεγαν για την τωρινή διοίκηση ότι οι φίλαθλοι κακός είναι στην διοίκηση, ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Με λύπη μου όμως βλέπω ότι τώρα τα ίδια άτομα που έκραζαν αυτό το πράγμα τώρα κατεβαίνουν στις εκλογές!
Οι επιλογές είναι δικές τους, αυτοί κάτι θα ξέρουν παραπάνω από εμένα.
Για το θέμα διαφάνειας είμαι υπέρ και εγώ. Συμφωνώ απόλυτα.
Τόσο καιρό ναι έλεγα να γίνουν εκλογές ή να αναλάβει κάποιος άλλος που να μπορεί να βοηθήσει., ακόμα και τώρα το λέω αυτό, δεν κρύβομαι.
Απλά κάποιοι ίσως να έχουν δεσμευτεί με τις οφειλές της ομάδας και να έχουν πρόβλημα από την διοίκηση εννοώ, βέβαια αυτό το λέω με επιφύλαξη και ακόμα και αν ισχύει αυτό έγινε με την θέληση τους καθώς από μόνοι τους διάλεξαν να αναλάβουν την ομάδα.
Αν έχουν νευριάσει τώρα που υπάρχει και άλλο ψηφοδέλτιο αυτό εμένα δεν με αφορά, πιάστε τους και πείτε τα στους ίδιους και όχι σε εμένα .
Άρρωστος δεν είμαι απλά φίλε οι υποχρεώσεις είναι πολλές και για αυτό έχω χαθεί.
Διανύουμε εγκυμοσύνη δεύτερη και είμαστε με ένα πρόβλημα αποκόλληση πλακούντα και ακινησία και τα φέρνω δύσκολα.
Στις εκλογές δεν θα είμαι.
Δεν είμαι μέλος.
Δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο τα μέλη από όσο γνωρίζω.
 Τα ερωτήματα που έθεσε ο φίλος  στην ανάρτηση μου  που τα αντέγραψε από το ΦΕΡΜΙΟΝΟ ας κάνει αντιγραφή πάλι να το αναρτήσει στο μπλοκ των Ιώνων, εγώ δεν απολογούμαι για κανέναν.
Αν τώρα η ενότητα που γράφω για κάποιους είναι πίπες όπως λένε άποψη τους και άποψη μου.
Κάποτε διαφέραμε σαν φίλαθλοι για την Πανιώνια διαφορετικότητα μας τώρα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου