Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ξενέρωσα…..

Ένα περιστατικό που έγινε χτες μετά τον αγιασμό με κάποιο άτομο από τον ερασιτέχνη με έκανε να αηδιάσω και να σταματήσω να ασχολούμαι με τον ΠΑΝΙΏΝΙΟ.
Χτες έφερα στο γήπεδο για πρώτη φορά τον 8,5 μηνών γιο μου με το καροτσάκι και τον 3,5 χρονών βαφτιστήρα μου.
Τους είχα και καθόντουσαν στον στίβο δίπλα από τον πάγκο της ομάδας και έβλεπαν την πρώτη ομάδα που έκανε προπόνηση και τα παιδιά που έτρεχαν στον στίβο.
Κατά τις 20:00 εντελώς ξαφνικά και ενώ υπήρχαν πάρα πολλά παιδάκια στον αγωνιστικό χώρο και έπαιζαν καθώς η ομάδα είχε  τελειώσει η κυρία ¨Τ¨ από τον ερασιτέχνη με αυταρχικό τρόπο μου έβαλε τις φωνές και μπροστά σε κόσμο, στην γυναίκα μου τον κουμπάρο μου και φίλους με πρόσβαλε λέγοντας ¨πέρασε έξω ρε¨ ¨τι το πέρασες εδώ? Παιδική χαρά.¨
Θόλωσα και άρχισα να βρίζω Θεούς και δαίμονες, έβριζα πολλή και αν δεν υπήρχαν άνθρωποι να με ηρεμήσουν προς στιγμήν θα γινόταν χαμός.
Δέχομαι ότι απαγορεύεται να μπαίνουν παιδιά στο ταρτάν και στον χλοοτάπητα, αλλά απαγορεύεται για όλους, όχι επιλεκτικά.
Δεν είμαι χτεσινός στον ΠΑΝΙΏΝΙΟ.
Η κυρία ¨Τ¨ με γνωρίζει έστω και φατσικά πολλά χρόνια.
Με τις συμπεριφορές αυτές διώχνουν τον κόσμο.
Έχω διαρκείας από πέρσι και για φέτος.
Για μένα ο ΠΑΝΙΏΝΙΟΣ σταματάει εδώ μέχρι να σταματήσει αυτή η κατάσταση.
Το διαρκείας μου για να μην πάει χαμένο το δίνω σε όποιον θέλει αφιλοκερδώς.
 Με είπαν αλήτη και με ανατροφή πεζοδρομίου οι κυριλέ γέροι στο μέμπερς.
Ναι ομολογώ έβριζα πολλή και άσχημα αλλά ήμουν  εκτός ελέγχου.
Αυτοί δεν έχουν βγει ποτέ εκτός ελέγχου?
Δηλαδή παιδιά αυτοί δεν έχουν?
Θίχτηκα και ξέσπασα.
Αυτό δεν θα το αφήσω έτσι, θα το συνεχίσω και θα πάω ξανά στον ερασιτέχνη για να τους πω κάποια πράγματα.
Ζητάω συγνώμη στην γυναίκα μου, στο παιδί μου στον βαφτιστήρα μου και στον κουμπάρο μου που βγήκα εκτός ελέγχου και συγνώμη στο παλικάρι στον ερασιτέχνη που τα άκουσε αυτός για την ¨Τ¨.
Κατανοώ ότι οι υπάλληλοι στον ερασιτέχνη είναι απλήρωτοι και δεν μου αρέσει αυτό, αλλά κάποια άτομα νομίζουν ότι είναι οι γ…ω του ΠΑΝΙΩΝΊΟΥ.
Σε εμένα όμως δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση!!!!

65 σχόλια:

  1. ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΑΜΟΥΡΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε όνομα έχει αλλά δεν θέλω να το πω αν και το γνωρίζω, όπως είπα δεν θα το αφήσω έτσι, και έτσι χτες ξανά πήγα στο γήπεδο και την βρήκα, μιλήσαμε σε πιο ήρεμο επίπεδο, μου ζήτησε συγνώμη και μου εξήγησε και γιατί το έκανε αυτό και μάλιστα μου είπε ότι έκανε λάθος, οπότε με την σειρά μου και εγώ ζήτησα συγνώμη για τους άσχημους χαρακτηρισμούς που της είπα αλλά της εξήγησα πως αισθάνθηκα εκείνη την στιγμή και ότι βγήκα εκτός ελέγχου.
      Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ για μένα είναι τα πάντα και οι αποφάσεις πρέπει να παρθούν με ηρεμία. Ήταν λάθος μου το να γράψω ότι τέρμα ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ για μένα, απλά εκείνη την ώρα έτσι αισθάνθηκα γιατί ένιωσα μαλάκας μπροστά στην οικογένεια μου.

      Διαγραφή
  2. ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΤΑΜ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ. ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τοτε που αρχίσαμε τα νταλαβέρια με την Προοδευτική, χάλασε και η κυρία "Τ"

      πιο καραγκιόζης πεθαίνεις!!!

      Διαγραφή
    2. για ποιον λες πιο καραγκιοζης πεθαινεις? η Πρόο τι φταιει?

      Διαγραφή
    3. Ο Κορυδαλλός φίλε είναι μια χαρά, κάτι άλλο θα φταίει γιατί και εγώ απο Νίκαια είμαι σύνορα με Κορυδαλλό.

      Διαγραφή
    4. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ
      ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΣ??

      Διαγραφή
  3. Η ΠΡΟΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΘΕΣΤΑΤΗ ΟΜΑΔΑ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ. ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΞΙΣΣΟΡΩΠΗΣΟΥΝ ΡΥΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΌ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΥΜΑ . ΟΛΟ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ALLOU FUN PARK.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά είσαι Μαλακας!! Μόνο αυτο τίποτα άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αυθεντικος ο Σταματης, βλάκας είσαι εσυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ 11,37 ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΒΛΑΚΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ τι εισαι ρε χαζέ? αυθεντικός μαλάκας!!!!!

      Διαγραφή
  9. ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΕ ΤΟ AIIOU FUN PARK. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΕΝΑΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΔΙΕΤΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΑΝΕ ΤΟΝ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ DELLIVERY ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΠΙΤΣΑ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ Τ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΙΖΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΒΑΛΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΤΡΟΠΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kai o soyfleris na tazei lagoys kai petraxilia..............Y.S o glezakos den asxolite i pae einai sta xeria poli ypopton anthropon,kai o noon noito.ta deonta sti mama sas,filakia sto spiti.

      Διαγραφή
  10. LESTER AND ILIAS TAXI PEOPLE COME COME...Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΥΣΙΚΑ...ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ. ΗΜΙΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΕΧΕΙ ΣΚΥΨΕΙ ΜΕ ΣΤΡΟΡΓΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SILVER ALERT ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡ. ΣΜΥΡΝΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ ΘΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ, ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΣΤΗ ΤΙ-ΒΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΜΟΛΙΣ ΦΥΓΕΙ Ο ΤΟΙΧΟΣ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ ΜΙΧΟΥ ΓΑΛΑ-ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΕΣΤΕΡ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ

      Διαγραφή
  14. ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΕΙΛΙΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΕ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ??
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΡΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ......... ΑΝΤΕ ΒΛΑΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΟ… ΚΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΡΑΒΟΛΑ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΟΜΑΔΑ. Ο ΛΑΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΑΙ.
    ΟΣΟ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΜΠΑΝΟ ΕΓΩ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΗΣΥΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΕΡΑ, ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ.
    Α ΡΕ ΤΥΧΕΡΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΣΤΗ ΓΙΕΤΟΝΙΑ ΣΟΥ ΤΗ ΝΙΚΑΙΑ, ΝΤΕΡΜΠΙ ΠΡΟΟ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ... ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ! ΧΑΧΑ ΠΑΝΙΒΛΑΚΕΣ!
    ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΓΟΥΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΤΕ ΚΡΑΖΕΙΣ
    ΟΤΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ Η ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ
    ΦΑΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
    ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΑΠΑΡΑ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τικυρηγματα εκανα υπερ τους δηλαδη?αγγουρι δεν εφαγα φιλε, εγω δεν φοβαμαι ουτε κρυβομαιποισω απο το πληκτρολογιο και ανωνυμα, εγω ειχα διαφωνια με καποιους και πηγα μονος μου και την ελυσα και δεν φοβηθηκα, καταλαβες? οσο για το αν ξαναπατησω στην νεα σμυρνη εγω ειμαι και θα ειμα παντα πανιωνιος και θα παταω οποτε γουσταρω στην νεα σμυρνη

      Διαγραφή
  21. stamati i opos se lene perastika sou.
    mathaino pos eisai apo ti nikaia
    trava ekei na vlepeis mpala k si k o koumparos sou
    ante vlaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ονομα μου δεν το γνωριζει(υποτιθεται) αλλα για το κουμπαρακι μου και καλα το γνωριζεις, ρομπα εισαι και κοτα. οσο για την νικαια ειμαι περηφανος για την περιοχη μου και εσυ κοτα ανωνυμε να ντρεπεσαι που υπαρχεις και κρυβεσαι στην ανωνυμια σου.κουμπαρος μου αν εννοεις τον παναγο δεν ειναι, ετσι λεγαμε παλια τροπος του λεγειν. καταλαβες? αλλα πιανεσαι απο τις λεξεις σου χαζε!!!!

      Διαγραφή
  22. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ
    Ο ΚΟΛΟΒΟΣ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΘΑΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΗ ΩΣ ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΡΩΣΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙΣ ΕΣΥ
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΧΕΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
    ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΒΑΛΕ ΜΥΑΛΟ
    ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ
    ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. MALAKIA TON IPEFTHINON TIS PAE POU DEN SOU DOSANE KAI RILAKSAKI GIA TO MORO KAI KAREKLAKI GIA TON ANIPSIO.
    EPREPE NA KRATISEIS TIN PSIXREMIA SOU KAI NA ZITISEIS NA PAREIS PISO TA LEFTA SOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΜΗ , ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ , ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΗΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΑΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΤΙΒΟ ΝΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΟΠΤΗ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΕΚ ΤΗΣ ΠΑΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειρωνα ευχομαι να σου προσβαλλουν και εσενα τα παιδια σου, αν μπορεις να κανεις βεβαια.

      Διαγραφή
  25. ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
    ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ



    ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΠΑΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειρωνα εγω ειμαι ο Σταματης, εσυ δεν μας λες το ονομα σου, κοτα

      Διαγραφή
  26. ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΙΟ ΒΛΑΚΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ.... ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ... ΔΕΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανωνυμε αυτα να μου τα πεις προσωπο με προσωπο, οχι κρυμμενος στην ανωνυμια σου, κοτα. ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ και ΝΙΚΑΙΑΡΑ βλακα!!!

      Διαγραφή
  27. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ (ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ) ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
    ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
    ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΒΡΙΖΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗ ΤΙ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΖΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. filaraki otan kaneis paidi kai esy kai se prosvaloun epeidi ena mwraki 8 mhnwn itan ston stivo mazi me alla paidia tote esy na exeis kalyterous tropous, egw mporei na min eimai dimotis neas smyrnhs alla eimai panionios opote den tha ekana kamia zhmia sto gipedo, alla esy mallon eiusai apo nea smyrnh kai me axioprepei tropoys.oso gia to ti rolo paizw opote thes na vrethoume na soy pw ti rolo paizw.

      Διαγραφή
  28. ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ, ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΠΑΙΧΤΩΝ.
    ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΖΑΜΠΑ. ΕΔΩ Ο ΚΑΛΟΣ ΤΖΑΜΠΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΓΡΗ ΤΟΝ ΚΟΛΟΒΟ ΟΣΟ - ΟΣΟ.
    ΘΑ ΣΑΣ ΚΗΝΗΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΠΟΥΜΑ ΚΑΙ ΑΛΙΓΑΤΟΡΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΟΥΜΑ ΚΑΙ ΑΛΙΓΑΤΟΡΕΣ ΝΑΙ.
    ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΑΝΘΗΡΕΣ, ΤΙΓΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΑ! ΛΥΡΑΤΗ ΚΙΟΛΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αυριο κλεινει 1 μηνα απο την τελευταια ανακοινωση των ιωνων. να ειμαστε καλα να τους θυμομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΟΙ ΓΚΑΝΤΕΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΡΙΞΑΜΕ ΕΞΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΥΡΟΓΑΤΑ ΤΟΝ ΜΙΧΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΤΣΑΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ 120 ΣΤΗΝ 2 ΚΑΙ ΜΕ 1800 ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΜΙΧΟΥ ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΩ 1800 ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΩ ΚΛΑΝΙΕΣ

      Διαγραφή
  36. ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ... ΜΗΝ ΠΗΔΑΤΕ ΜΑΝΤΡΟΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗ ΖΩΗΣ ΣΑΣ!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΙΕΣΑΙ? ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΜΑΝΤΡΟΤΟΙΧΟΥ

      Διαγραφή
  37. ΡΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΚΛΕΖΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΦΕΡΜΙΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΜΑΝΑΜ.ΘΑ ΚΛΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ, ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΟ. ΦΕΡΜΙΟΝΕ ΓΕΡΑ , ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ο ΚΑΡΑΒΟΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Η ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΙ ΟΙ 2 ΕΠ[ΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΠΑΕ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΘΕΙΑΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΣΑΜΠΑΛΟΣ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ – ΛΑΖΑΡΟΣ – ΜΙΧΟΥ – ΠΑΝΟΥΛΗΣ – ΦΕΡΜΙΟΝΟΣ – ΛΕΣΤΕΡ – ΜΡ ΦΑΝΑΤΙΚ – ΑΝΑΜΑΝ – ΚΟΤΣΙΔΑΚΙΑΣ !!!!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΣΕΦΕΡΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ 4 ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ… ΜΙΑ ΧΟΡΤΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΡΚΟ ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΥΡΙΟ MESA ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΤΑΞΗΘΕΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΤΟΝ ΞΕΡΩ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΛΛΥΡΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;
      ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ.

      Διαγραφή
    2. ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΛΛΥΡΙΟ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ... ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΝΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ...???

      Διαγραφή
  42. ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΚΤΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΛΕΣΧΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΠΑΡΕΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΗΣΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή