Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΝΑΙ ΜΩΡΗ ΚΑΥΛΑ!!!!!!!!!!!!

Όπως ακριβώς είχα γράψει στην προηγούμενη  ανάρτηση  μου ότι πρέπει να νικήσουμε παντού ο ΙΣΤΟΡΙΚΌΣ μας το πραγματοποίησε.Στο ποδόσφαιρο ο Μητρο-γκολ στον πρώτο του αγώνα με την φανέλα του ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ¨πυροβόλησε¨ δύο φορές και έσπασε μια καταραμένη παράδοση που είχαμε να νικήσουμε 50 χρόνια στην σκουλικοφωλιά.
Στο μπασκετάκι τα καταφέραμε να νικήσουμε τους ψευτοπρόσφυγες αν και οι διαιτητές έδειχναν ότι ήθελαν να νικήσουν τα κίτρινα πουλιά.Ωστόσο οι παίχτες μας  με καρδιά πάνθηρα κατάφεραν να νικήσουν με 3 πόντους διαφορά.Το μόνο λυπηρό στον σημερινό αγώνα είναι ο σοβαρός τραυματισμός του Μίλος Βούγιανιτς που δυστυχώς για φέτος τελείωσε η αγωνιστική του δράση και αναμένουμε το αν θα είναι και οριστικό το τέλος απο την ενεργώ δράση.Κρίμα γιατι ήταν ο τελευταίος του αγώνας με εμάς αφού αύριο θα έφευγε για την παρτιζάν. Περαστικά σου ρε παιχταρά.



ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ!!!!



ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ!!!!!!

51 σχόλια:

  1. ΡΕ ΑΑΛΒΑΝΑΚΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΩΣΤΑΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ?
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΗΦΙΣΙΩΤΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟΠΑΝΙΩΝΙΟΣ?
    ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΤΛΟ ΜΗΝ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΣΒΕΡΚΟΣ?
    ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΓΚΑΛΙΤΣΙΟΣ?
    ΑΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΜΠΙΓΚΜΠΡΑΔΕΡ Ο ΦΟΥΚΑΚΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΓΑΛΕ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΧΑΖΟΣ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ ΒΛΑΚΑΚΟ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΣΤΗΝ 2 ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ.ΚΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΗ,ΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΟΚ?ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΩΡΑ?ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ?ΘΕΣ ΓΥΑΛΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 4?ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 3 ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΗΦΙΣΙΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ,ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΟ ΝΙΚΑΙΑ ΠΑΛΙΑ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΩ ΣΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΑΜΕ,ΑΑΛΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΟΛΑ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ,Ο ΕΝΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΤΑΑΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΒΑΛΕ ΑΣΠΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΜΙΖΕΙΣ.

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΙΚΑΙΩΤΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΣΑΚΙΡΗ ΓΥΡΝΑ ΦΕΡΕ ΤΣΙΜΠΟΥΡ ΚΡΑΤΑ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΚΛΕΙΣΕ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΜΠΕΡΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΑΣ ΕΠΡΗΞΕΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ.
    ΑΣΤΟΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΤΟΥΡΗ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ.
    ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΕΣ.
    ΚΡΑΤΑ ΝΙΚΑΙΩΤΗ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    ΑΠΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΑΛΕ ΑΣΠΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.
    ΨΑΞΟΥ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ.
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΤΟ ΕΚΑΝΑ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΩ,ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ Η ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΑΞΟΥΝ,ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΝΟΜΑ ΟΜΩΣ.ΕΓΩ ΣΥΣΤΗΘΗΚΑ,ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!ΤΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ,ΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ!ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΑΡΤΑΚΗΣ ΟΜΩΣ!ΕΣΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΣΑΚΙΡΗ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΩΡΗ ΓΑΜΙΟΛΑ.ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ.ΚΑΤΑΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΙΝΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eχω πια κουραστεί με την υστερική μεγαλομανία μας που μας έχει καταντήσει γραφικούς.Δεν μας κάνει ο Λεμονής γιατί είναι λένε γάβρος.Ωστόσο αυτός ο γάβρος ήταν καλός όταν ως παίκτης βοήθησε την ομάδα να ανέβει στην Α εθνική.Παράλληλα ο αείμνηστος Κυράστας δεν ήταν γαβροβάζελος όταν την δεύτερη φορά που πέσαμε έβγαλε την όμάδα πρώτη με 5 βαθμούς διαφορά από το δεύτερο.Τότε όλοι μαζί φωνάζαμε το όνομα του στην εξέδρα ή δεν θυμάστε το "Γιάννης Κυράστας";Εξάλλου επειδή η μνήμη μου είναι καλή δεν ξεχνώ την επιθυμία του Λεμονή απο τον Αττικό που έπαιζε να μεταγραφεί στον Πανιώνιο αλλά εμείς είχαμε άλλους παίκτες στο μυαλό μας.Οσο για την περίπτωση Μήτρογλου έχω αηδιάσει από ευτυχώς λίγες αναρτήσεις σχολίων ρατζιστικου χαρακτήρα όπως "φύγε γυφτάκι απο τον Πανιώνιο"κλπ.Αυτοί οι ελληναράδες που προφανώς γεννήθηκαν κάπου μεταξύ Πλάκας και Ομόνοιας και έχουν διαπιστευτήρια υψηλού "Αι κιου" από κάποιον αμερικάνικο μετρητή νοημασύνης είναι οι αληθινοί καταστροφείς της ομάδας.Τα τζάκια που δεν θέλουν οι ομάδα να προχωρήσει παρά να είναι στα κάτω της για να έχουν κι εκοίνοι λόγο ύπαρξης.Γιατι ψωνίζουν από κάδο απορριμάτων οι άνθρωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ta arxidia mas kouniounte
    tsakiri ela piso mpas kai doume kana fragko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΝΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΙΠΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ,ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ(ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΑΓΚΟ,ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΣΑΜΠΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΞΩ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ?ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΚΟΤΑ ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ,Η ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 2 ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΔΕΙΣ.!ΚΟΤΑ.ΦΛΩΡΕ!ΑΠΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ,ΘΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΛΥΝΕ ΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ΡΕ ΑΛΒΑΝΕ ΤΟ ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΩΝ ΣΤΑ ΤΥΡΑΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣΑ,ΜΟΥ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΣ ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΜΠΙΝΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. KONTE ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΛΕΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΩΡΑ ΑΔΕΛΦΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΟΥΝΑΚΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΑΚΟΜΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΝΤΕ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΟΝΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΒΛΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΟ,Η ΚΩΛΑΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΕΡΦΑΡΑ Η ΟΧΙ!ΚΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣ ΤΟ ΠΟΛΛΗ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΣΥ ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ?ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΩ?ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩ?ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΠΛΕΞΙΚΕ,Η ΟΜΑΔΑ ΝΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ.ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ?ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ,ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ!ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 2 ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατσε ρε φιλε.Αρτακης κ Βικελιδης πηγαν μονο οργανωμενοι;;ελεος!ποσους οργανωμενους εχει ο Πανιωνιος στην τελικη;;;Τη θυρα 3 ολο μισογεματη την βλεπω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΣΑΚΙΡΗ ΕΛΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΦΑΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    ΦΑΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΦΑΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΠΑΔΟΥΣ
    ΕΙΜΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ
    ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ
    O Φάνης βρίσκεται μπλεγμένος σε νέους μπελάδες, καθώς πρέπει να αντιμετωπίσει την κατασκευαστική εταιρεία που απειλεί σοβαρά το κτήμα του.

    Ο Αντώνης βάζει λόγια στη Ντορίτα εναντίον της Μαίρης και προκαλεί ένταση στη σχέση των δύο γυναικών, με αποτέλεσμα η Ντορίτα να φύγει απ το σπίτι. Η Τόνια ξαναπέφτει θύμα της βίας του Σωτήρη και τελικά βρίσκει το θάρρος και βάζει όρια στην απαράδεκτη συμπεριφορά του.

    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΨΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΑΣΟ ΤΑΣΟ
    ΣΚΥΨΕ ΝΑ ΣΤΟΝ ΠΙΑΣΩ

    ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΣ ΒΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΟΝΟΠΑΝΙΩΝΙΟΣ=ΤΑΣΟΣ

    ΤΣΑΚΙΡΗ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ?

    ΟΥ ΟΥ

    ΕΜΠΡΟΣ?

    123
    123
    ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΥΤΗ Η 2 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ?
    ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ?
    ΕΙΣΑΙ LEFTERO H PANTREMENO?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΑΝ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΡΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΡΤΑΚΗΣ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΔΥΟ ΠΟΥΛΜΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΘΗΡΕΣ.ΤΩΡΑ ΠΟΣΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ,ΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣΧΗ ΤΙ ΜΕΛΟΙ ΕΧΟΥΝ.Η ΘΥΡΑ 3 ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΑΔΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ,ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΤΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΦΥΓΕ,ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΘΕΛΩ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ,ΕΓΩ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΟΧΙ ΤΣΑΚΙΡΗΣ,ΜΠΕΟΣ,ΜΟΜΒΕΣΙΑΝ,ΣΙΟΤΡΟΠΟΣ,ΚΟΥΤΕΛΑΚΗΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΗΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΦΑΕΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΓΔΑΡΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ!
    ΤΑΣΟ ΔΕΝ ΜΑΣΑΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣΑΣ.ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ Η ΟΧΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΗΠΙΕΣ!
    monopanionios=ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΟΧΙ ΤΑΣΟΣ!
    Η 2 ΕΙΝΑΙ Η ΘΥΡΑ 2 ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΝΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΠΙΟ ΠΡΙΝ,Α ΞΕΧΑΣΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΡΕΣΚΟΣ,ΒΟΗΘΑΕΙ ΑΥΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ;ΜΜΜΜ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ.ΘΑ ΣΟΥ ΡΘΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΡΕ ΤΙ ΑΔΕΛΦΑΡΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ;
    ΕΞΩ ΠΟΥΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
    ΜΕ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΟΝΟΠΑΝΙΩΝΙΟΣ=ΓΙΩΡΓΟΣ+ΝΙΚΟΣ=ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΣΑΚΙΡΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΑ ΠΙΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ.ΕΛΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΟΝΟΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ.
    Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΙΩΝΑΣ ΠΑΝΘΗΡΑΣ Η ΛΕΣΧΗΤΗΣ;
    Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΡΟΠΙΤΟΥΛΗΣ;ΑΝΤΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΣ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΓΩ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ,ΡΩΤΗΣΕ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ,ΝΑΙ ΕΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΑΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΤΟΤΕ.

    ΜΟΝΟΠΑΝΙΩΝΙΟΣ + ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕ?
    ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΚΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ,ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙΣ!ΒΛΑΚΟΥΛΗ!Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ ΠΑΛΙΑ,ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ,ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
    ΤΥΡΟΠΙΤΑ ΠΗΓΕΝΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ.ΣΟΥ ΕΛΥΣΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ?ΕΣΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΜΩΣ?ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣ ΜΟΝΟ?ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. kala re ti ginetai?malonoume metaxi mas panionioi?einai dinaton?eleos reeeeeeeee!panionioi eimaste?ti sas endiaferei ti einai to palikari poy exei to blog?kai mono poy einai panionios mesa stis gayroypoli tin nikaia mprabo toy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΕΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. αν θελεις μια συμβουλη κλεισε τα ανωνυμα... ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ... καλη αρχη και καλη δυναμη, μην πεφτεις ποτε στο επιπεδο αυτων των λιγων, εμεις ειμαστε για να δεινουμε χωρο για σχολια μεταξυ των Πανιωνιων και νεα, κατι που μας το ειχαν στερησει πολλα χρονια τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ζελες-παλαιο φαληρο

    ΜΟΥΝΑΡΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑΝΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ,ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΛΟΓΑΥΡΟΙ,ΒΑΖΕΛΟΙ,ΧΑΝΟΥΜΙΑ!ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΑΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ -2- ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ..ΞΕΡΕΤΕ!ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΒΑΡΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ...ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ,ΤΟΝ ΜΠΕΟ,ΤΟΝ ΕΡΜΙΔΗ,ΤΟΝ ΤΣΟΛΑΚΑΚΗ,ΤΟΝ ΜΟΒΕΝΣΙΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ..ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γιωργάρα σε ευχαριστώ.δεν χαμπαριάζω και το ξέρεις,όποιος έχει πρόβλημα μαζί μου ας έρθει στην θήρα 2 στο κέντρο χαμηλά να με βρεί!!!μόνο πανιωνάρα ρεεεεεε!!!!!!!μπουρδέλα όποιος δεν θέλει τον πούλο από τον ιστορικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΓΑΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΠΑΟ ΟΛΕ ΟΛΕ.ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ ΓΑΤΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΒΑΖΕΛΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΙΑ ΣΕ ΓΑΜΙΣΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΛΟΙ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΑ! υ.γ.οι βαζελοι ειναι ισως οι μοναδικοι οπαδοι που φωναζουν συνθημα υπερ στημενου διαιτητη-βλεπε Σπανεα..Για τοσο σαπιους μιλαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΟΝΤΟΣ,ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑ ΕΛΑ ΚΑΤΩ ΣΤΗ -2- ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
    ΖΕΛΕΣ,ΦΑΛΗΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΖΕΛΕ ΖΕΛΕ ΖΕΛΕ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΡΕΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ρε μαλακά κότα ανώνυμε έλα στην 2 την κυριακή να δεις αν είναι πουστρελε.θα σε γέμισω καριολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή