Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ο πράσινος "Κάκος",το ξεβράκωμα,η συνέντευξη Βεντούρη,ο Σκοπιανός και το φλουρί!

Λόγο ασθένειας μου δεν έχω σχολιάσει τίποτα.Σας ζητώ συγνώμη.Τώρα είμαι καλά και επιστρέφω!!!
Ο Κάκος έκανε το έργο του σαν καλός εργάτης του γαμημένου ΠΟΚ και στέρησε από τον ΙΣΤΟΡΙΚΟ μας μια νίκη που την άξιζαν οι παίχτες μας!
Ο τρόπος που πανηγύρισε το γκολ ο Μήτρογλου με τους λαγούς ήταν ο καλύτερος!Εμένα μου άρεσε παρά πολύ γιατί πραγματικά τους ξεβρακωσε ο μικρός!
Η περιβόητη συνέντευξη τύπου από τον Βεντούρη έγινε αλλά δεν είπε κάτι αξιόλογο και κάποιο νέο για την πρώην διοίκηση,απεναντίας μας είπε για την φιλία του με τον Μαρινάκη που δεν μας ενδιαφέρει καθόλου!Α!Και να ξέρεις κύριε Βεντούρη ότι ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ δεν είναι μαγαζί ούτε δικό σου ούτε κανενός!
Ο αθλητικός δικαστής ας αφήσει τον Μήτρογλου και ας ασχοληθεί με το ΠΟΚ που κάνει ότι θέλει,και στην τελική ας μας το πουν να φύγουμε και να πέζουν μόνοι τους!
Καλός ήρθε και το νέο μεταγραφικό απόκτημα μας και του εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και να μας βοηθήσει στο δύσκολο έργο μας.
Έγινε και η κοπή της πίτας στην ομάδα μας και το κλίμα είναι καλό,απο τους τυχερούς ήταν ο Μήτρογλου και ο Λεμονής.

2 σχόλια:

  1. Μήτρογλου και Λεμονής το φλουρί? Μάλλον ο Μαρινάκης έστειλε την βασιλόπιτα :Ρ Παράγκα κι εκεί...έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mitro-lemonis-anestis.o albanos pali brike ton tropo na xothi kai stin pae.mipos kapios thimate giati efyge apto polo;a re omadara moy me ta lamogia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή