Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΟ, ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!!

Για μια ακόμα φορά πολλά συγχαρητήρια στα παλικάρια στο μπάσκετ που μας κρατάνε ζωντανούς και υπερήφανους και πολλοί περισσότερα μπράβο στα παιδιά του πόλο που με υπέρ άνθρωπες προσπάθειες νίκησαν τον παο με 11-10 με γκολ στο τελευταίο λεπτό!
Ο ποδοσφαιρικός ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ αντιμετώπισε την νεοφώτιστη Δόξα Δράμας και έμειναν σε όλα στο 0 και οι δύο. Κακοποίηση του ποδοσφαίρου πραγματικά! Οι παίχτες του ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ τελικά έχουν μόνο απαιτήσεις, έχουν καταλάβει σε ποια ομάδα παίζουν? Η  φανέλα είναι βαριά! Ξυπνήστε όλοι στην ομάδα, διοίκηση, παίχτες, προπονητής και επιτελείο!
Λόλο καλή συνέχεια στην καριέρα σου και σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου στον ΙΣΤΟΡΙΚΟ μας!

26 σχόλια:

  1. ρε φιλε για το ζμπουτσο μπλογκ εχεις....
    ουτε η μανα του δε το ξερει,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού έιναι για τον πουτσο μπλοκ ρε φίλε ΕΣΥ γιατί μπαίνεις; Όσο για το αν το ξέρει η μάνα του στα αρχιδια μου! Το ξέρω εγω και μου φτάνει αυτο, ας μπαίνω μόνος μου! Και εδώ στην νικαια σχεδόν μόνος μου είμαι αλλα δεν μασαω! ΕΣΥ όμως κρυβεσαι στην ανωνυμία σου! Η ομάδα με ενδιαφέρει που έιναι χάλια και όχι το μπλοκ μου! Αλήθεια εσένα τι σε ενδιαφέρει πιο πολλή; Το μπλοκ μου η η ομάδα; Σταματης νικαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 5 Η ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΠΑΕΙ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΡΟΖ... ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΡΤΑΚΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ... ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΑΓΩΜΑΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!!! ΓΙΟΥΡΟΥΣΙ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΛΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ...... ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.... ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Η ΟΧΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ,ΑΦΗΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΕΚΟΒΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ!
    ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΑ!ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΝΙΚΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΓΚΟΝΙΑ, ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΠΟΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΩΣΤΟΣ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΤΑ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ..? ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΑ? ΠΕΜΠΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΓΚΕΣ.. ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΜΑΣ.. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΘΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΑΓΙΟ ΘΩΜΑ! ΝΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΛΑΓΟΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΓΚΑΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΡΑΒΟΛΑ ΕΙΣΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ...
    ΝΟΣΤΑΛΓΕ ΤΟΥ ΜΠΕΟΥ... ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. AmanAM

    Τι να πω για εμένα. Εγώ, εγώ, εγώ!!! Τα είπα όλα... Πιστεύω στα έργα, και όχι στα λόγια. Αγάπησα πολύ τα ζώα, και σιγά σιγά, αγάπησα και τους ανθρώπους. Πιστεύω ότι υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη, αλλά δεν πιστεύω στον Θεό, όπως τον παρουσιάζουν οι θρησκείες. Εαν έπρεπε να διαλέξω μια θρησκεία, θα επέλεγα την αρχαία Ελληνική θρησκεία, η οποία αν μη τι άλλο, ήταν θρησκεία ελεύθερων ανθρώπων που ουδέποτε υπήρξαν ειδωλολάτρες... Έφτιαχναν αγάλματα για να αγάλλονται, να χαίρονται, και όχι για να τα προσκυνάνε, όπως οι Εβραίοι και οι Χριστιανοί. Παρόλα αυτά, μου αρέσουν πολλά διδάγματα που εμπεριέχονται μέσα στις διδασκαλίες του Ιησού, προσπαθώ να τα εφαρμόσω, απλώς θεωρώ πως πολλές σοφίες τις "δανείστηκε" από τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους. Είμαι τελειομανής εκεί που με νοιάζει, αλλά εκεί που δεν με νοιάζει είμαι σκέτη απελπισία. Φυσικά, είμαι Πανιωνάρα, γιατί τα βλέπω όλα κόκκινα και μπλέ. Όταν θα πάρουμε το διηπειρωτικό, εγώ θα τραγουδώ, στ' @ρχίδι@ μου τα δυό!!! Αγαπώ πολύ την φύση, την θάλασσα, τα ηλιοβασιλέματα, το φεγγάρι, τον Γαλαξία μπορώ να τον κοιτάζω με τις ώρες. Εαν δεν ήμουνα εγώ, θα ήθελα τουλάχιστον να ήμουν κάποιος που να μου μοιάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΑΝ ΓΑΜΙΕΜΑΙ ΦΙΛΕ ΠΑΝΙΩΝΙΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΦΝΗ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΛΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ!
    ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΑΧΤΕΣ ΜΑΣ!ΕΓΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΟΥΝΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΓΑΥΡΟΦΩΛΙΑ ΜΕΣΑ!ΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ!ΑΝΩΝΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΓΩ ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΑΙ(ΚΑΚΟΣ ΒΕΒΑΙΑ) ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΑ ΣΒΗΝΩ ΘΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΛΕΝΧΩ ΕΓΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ,ΕΓΩ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΕΤΣΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΡΕ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ, ΓΑΜΩ ΟΜΩΣ ΤΗ ΝΙΚΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΝ ΠΑΝΙΩΝΙΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ,ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ,
    ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. φιλε ιδιοκτητη του σαιτ, αστα ολα ελευθερα να βριζομαστε και να γελαμε με τα χαλια μας.... αφου ειμαστε γαμιολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΑΝΟΙΧΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ! ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή