Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Τι γίνεται με το μπάσκετ?

Αλήθεια στο μπάσκετ τι γίνεται? Που είναι  η διοίκηση του κύριου Κουτελάκη και Γαλλή να αναλάβουν τα χρέη που άφησαν ώστε να κάνει τον σχεδιασμό του ο Λιανός? Μήπως πάνε να την σκαπουλάρουν? Μήπως πρέπει να αλλάξουμε τακτικοί και εμείς οι ίδιοι οι Πανιώνιοι επιτέλους και να δραστηριοποιηθούμε και να μην κρίνουμε μόνο από τον καναπέ μας?
Στο ποδοσφαιρικό τμήμα ακούω πολλές αντιδράσεις και απόψεις για την τωρινή διοίκηση.
Εγώ ούτε θα την υποστηρίξω αλλά ούτε θα την κατακρίνω. Αυτή την εβδομάδα θα πάρω διαρκείας. Δεν θα το πάρω για την υπάρχουσα διοίκηση,θα το πάρω για μένα και για τον Πανιώνιο. Άλλωστε αυτό το κάνω πολλά χρόνια τώρα. Η τωρινή διοίκηση έβαλε κάποιες τιμές στα εισιτήρια διαρκείας που τις γνωρίζουμε όλοι, έβαλε και την δυνατότητα των 5 άτοκων δόσεων(σωστή ή λάθος κίνηση και κοστολόγηση τιμής θα κριθεί εκ του αποτελέσματος). Ο κόσμος μέχρι στιγμής δεν έχει ανταποκριθεί στο κάλεσμα αυτό για τα διαρκείας για πολλούς και διαφόρους λόγους κυρίως οικονομικούς. Εν μέρη με βρίσκει σύμφωνο γιατί θα ήθελα και εγώ να ήταν πιο χαμηλές οι τιμές, από την άλλη όμως δεν το κατακρίνω γιατί ίσως αυτοί οι άνθρωποι που είναι στην διοίκηση τώρα να βλέπουν και να ξέρουν πιο πολλά από εμένα που είμαι απέξω και δεν γνωρίζω το οικονομικό άνοιγμα του συλλόγου μας.
Σε μια συζήτηση που είχα με έναν φίλαθλο της ομάδας μας μου είπε ότι φέτος με αυτές τις τιμές είναι δύσκολο να αγοράσει διαρκείας γιατί τα οικονομικά του είναι χάλια και είχε απόλυτα δίκιο! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή!!!

35 σχόλια:

  1. Αυτα τραβαμε όταν αναλαβαν την ομάδα φίλαθλοι εννοώ την παε η αναλαβαν άνθρωποι χωρίς οικονομικές δυνατότητες για την καε.Και αν για την καε που την ανέλαβαν μια σεζόν είχε αυτό το αποτέλεσμα φαντάσου τι γίνετε σε παε και ερασιτέχνη; Με τέτοια συμπεριφορά και νοοτροπία της δοιηκησης δεν θα πάρω φέτος διάρκειας γιατί δεν με εκφράζουν συν την οικονομική δυσκολία. Αν με εκφραζαν και έβλεπα μια προσπάθεια θα εκοβα κάτι άλλο για να πάρω αλλά προσωπικα για μένα δεν αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H γνώμη σου φίλε σεβαστή, ίσως οι οπαδοί ναι να μην έπρεπε να ανακατευτούν στην διοίκηση, από την άλλη όμως υπάρχει κάποιος να αναλάβει? Οπότε μην τους κρίνουμε πάντα αρνητικά! Ας έρθει κάποιος να αναλάβει λεφτάς και να αποχωρήσουν, αλλιώς ας πορευτούμε με ότι έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν σε βλέπω να έχεις την ίδια λογική με ΓΑΛΛΗ κουτελακη; Είχαμε κανέναν άλλο λεφτά να αναλάβει τότε στο μπάσκετ; Μην τους κατακρίνει τώρα τους ΓΑΛΛΗ κουτελακη ότι θα πρέπει να σηκωθούμε από τον καναπέ; Υπήρχε τότε κανένας λεφτας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΑ ΣΤΑ ΕΙΠΕ ΣΤΑΜΑΤΗ Ο ΦΙΛΟΣ. ΜΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΟΥΤΕΛΑΚΗ ΓΑΛΛΗ. ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ; ΜΗΝ ΑΒΑΝΤΑΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ 5:36, ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑ Ο ΓΑΛΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΤΕΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑΔΕΣ, ΟΤΑΝ ΞΑΝΑ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΛΙΑΝΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ,ΛΕΦΤΑΣ ΛΕΦΤΑΣ ΜΕ ΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΑΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 10:03 ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΓΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΤΕΛΑΚΗ ΑΔΙΚΩΣ, Ο ΛΙΑΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΕ,ΕΙΠΕ ΞΕΧΡΕΩΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ?ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΦΤΑΣ ΤΩΡΑ?ΟΧΙ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΕΕΙΔΗ ΕΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ,ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ.Ο ΛΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΦΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ(ΓΑΛΛΗ,ΚΟΥΤΕΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΩΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΛΙΑΝΟΥ) ΚΑΙΒΛΑΚΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΩΡΗΣΑ ΠΟΤΕ ΦΙΛΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " από την άλλη όμως δεν το κατακρίνω γιατί ίσως αυτοί οι άνθρωποι που είναι στην διοίκηση τώρα να βλέπουν και να ξέρουν πιο πολλά από εμένα που είμαι απέξω και δεν γνωρίζω το οικονομικό άνοιγμα του συλλόγου μας."
    Και γιατί δεν το γνωρίζεις ρε ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ?Για αδιάφορο δεν σε κόβω...Αρα εσύ που είσαι μάγκας,εκτός καναπέ και μάχιμος...κάνεις τουμπεκι σε μια διοίκηση που σε γράφει εκει που σε γράφει και δεν δίνει λογαριασμό λες και είναι τίποτα "λεφτάδες" που "επενδύουν"...
    Για διαφορετικότητα μια χαρά τα λες...για γαυρόδουλους έχεις να μας πεις κάτι...?Εχεις ακούσει τίποτα για τον Κολοβό...?
    Τι τα θες και στο μπάσκετ?Πάλι οι Πανιωνάρες,οι Πανιώναροι και οι Πανιωνάκηδες ανέλαβαν για μια χρονιά,επειδή ο ανθρωπος είχε πρόβλημα και τα γάμησαν ολα και εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΜΑΣ! ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΛΙΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ... ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΓΗΠΕΔΑ... ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΝ ΑΝΑΦΟΡΑ! ΠΟΣΟ ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ??? ΚΡΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑ-ΠΕΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 1:18 ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ Ή ΟΠΑΔΟΣ, Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΡΟΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗς ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΤΩΡΑ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΡΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΗΓΕΝΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΝΑ ΦΩΝΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ Η ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΠΥΣΤΩΣΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ. ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ?ΜΑΧΙΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΩΣ ΚΑΝΑΠΕ ΕΙΜΑΙ,ΑΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ, ΓΙΑ ΓΑΥΡΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΤΟΥΡΗ ΜΕ ΛΕΜΟΝΗ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΑ ΔΑΡΑ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΗΝ ΚΙΝΕΙ Ο ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ,ΟΠΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΡΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΦΑΓΗ, ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗΣ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΚΑΜΕ ΑΚΡΙΒΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 10:24 ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ,Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΤΕ ΠΟΛΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ,ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ!ΠΟΛΛΟΙ ΣΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 1:41 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΝΑ-ΠΕΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΗΜΟΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχω την εντύπωση ότι προσπαθείς να γίνεις αρεστός στους φίλους σου δοιηκουντες. Λες με βεντούρη λεμονη είμασταν γαυροδουλοι ενώ με ελε καθ δάρρα ίσως. Τι ίσως; Αν δεν ήταν ο μίχου και η παρέα του θα έβαζες ίσως; Θα έλεγες θα παω να πάρω διάρκειας; Επειδη ξέρω καλά ότι δεν έχεις όφελος μην στιγματιζεσε αδίκως. Ασε να βγάλουν μόνοι του το φίδι από την τρύπα γιατί το σίγουρο είναι ότι είναι ανίκανοι και το χειρότερο ψεύτες. Να λες πάντα αυτό που πυστευεις και όχι αυτό που σου επιβάλλουν με πουστικο τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο λεφτας υπήρχε και τον λεγανε ΤΣΑΚΙΡΗ για να μην έχεις ανάγκη τον μαρινάκη. Ας είναι καλά οι ιωνες αφού ήσουν μέλος το γνωρίζεις που στην πρώτη της ομάδας του πήγατε γιαούρτια. Αλλά έπρεπε να ήταν ι ΑΧΙΛΛΕΑΣ να άρπαζαν κλωτσιές. Για αυτό έφταιγες Κωνσταντινε είχες δώσει αέρα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε ανωνυμε 3:50 δεν μου επιβάλει κανένας με κανέναν πουστικο τροπο τίποτα και γενικά δεν προσπαθω να γίνω αρεστός σε κανένα διοικουντα! Διαρκείας θα έπαιρνα ακόμα αν εισουν εσυ στην διοίκηση, είπαμε εγω περνω απο το 1998, οπότε απο τότε μέχρι τώρα έχουν περάσει πολλές διοικήσεις! Και με
    Μπει πήρα και με Τσακίρη και με βεντουρη και με τους τωρινους! Ναι
    Με
    Βεντουρη Λεμονή γαυροφερναμε, και επειδή ίσως το διατύπωσα λάθος ναι και τώρα γαυροφερνουμε αλλα δυστηχως δεν έχουμε κάτι άλλο, κάποια εναλακτικη λύση,όλες οι ομάδες εκει οδεύουν! Μην παίζουμε με τις λέξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε ανωνυμε 3:56 ο λεφτάς υπήρχε τον λένε Τσακίρη, δεν διαφωνώ, εσυ τον έβλεπες να κάνει για τον χώρο αυτο; Τα κατάφερνε; Μόνος του με τις κινήσεις που έκανε έφτασε να φύγει αρων αρων απο την ομάδα, γιαούρτια πέταξαν για αυτόν η στον κοντή και σε κάποιον καραφλο με γυαλακια που έκανε χαζες δηλώσεις;( ο προβλεπων με το παρατσούκλι!) ε; Δηλαδή το κακο το έκαναν οι Ίωνες; Πως; Τότε ρίξουν
    Και εγω στην πρώτη, δεν πέταξαν εγω γιαούρτια, μην στιγματιζουμε αμέσως! Το που στεγάζονται το γνωρίζεις; Γιατί δεν πας να τους μεταφερεις τις απόψεις σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οτι μας δέρνει μαλακια,φαινεται απο το γεγονος οτι για το μεγεθος μας,εχουμε 3 συνδέσμους...Θα μπορούσε να είναι ενας και ο καθένας να εχει το ρολάκι του.Απο τότε που κάναμε 3 έχουμε να κάνουμε και εξέδρα στο γήπεδο...Εμένα δεν με πειράζει που είσαι φίλος με τους Ιωνες,με πειράζει που παραδέχεσαι οτι είμαστε παραρτημα και δεν τρέχει και τίποτα στο φινάλε...και ακομα πιο πολυ οτι οι κάθε Ιωνες μπορούν να κάνουν την ομάδα τσιφλικάκι τους.Λες οτι εισαι απο το 98...εγω ειμαι μια δεκαετια πιο πίσω και δεν καταλαβαίνω γιατι ο Πανιωνιος πρεπει να ειναι συνέχεια κακομοίρης και να μην εχω απαίτηση να μην είμαι τουλάχιστον αξιοπρεπής και ποσο μάλιστα οταν η ομάδα οδηγείται απο...Πανιώνια χέρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ 8:24 ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ,ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΕΝΝΟΩ!!!ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΝΙΚΑΙΑ ΚΟΙΝΩΣ ΣΚΑΤΟΓΑΥΡΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!ΑΥΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΚΕΤΗ, ΝΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ.ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 1998.ΦΙΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ!ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΟΣ,ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ 80 ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ,ΑΥΤΟς ΔΑΝΟΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ,ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΟΠΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΡΜΕΟ ΤΟΥ!ΠΑΛΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ,ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΗΤΑΝ Ο ΜΕΛΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΤΕ ΤΙ?ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΚ?Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ,ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΙΩΝΕΣ ΕΙΤΕ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΙΤΕ ΜΠΕΟΣ,ΕΙΤΕ ΤΣΑΚΙΡΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΧΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΡΗΞΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΙΔΙ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ. ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΝΩ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΑΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΡΕΙ(ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΙΧΕ ΑΘΛΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΑΤΑΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ,ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ?Ο ΚΙΝΤΗΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙ?ΕΙΧΑΜΕ ΡΕΚΟΜΠΑ,ΕΣΤΟΓΙΑΑΝΟΦ,ΧΟΥΤΟ,ΜΑΚΟ,ΜΑΝΙΑΤΗ,ΤΖΙΜΠΟΥΡ,ΤΖΑΒΕΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΩΘΟΥΣΑΜΕ(ΚΑΝΑΜΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΟΥΙΝ ΠΗΓΕΝΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΕΚΟΜΠΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ,ΓΕΛΟΙΤΗΤΕΣ)ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ, ΠΗΓΕΝΑΜΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ.ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΓΑΥΡΟΧΑΝΟΥΜΑ, ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ?ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΟΥΝ,ΑΦΡΑΓΚΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ,ΕΤΣΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΓΩ.ΚΟΛΛΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ!ΟΛΟΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ,ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ!
    ΕΓΩ ΕΣΥ Ο ΠΑΛΟΣ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι θα στηρίξω αυτούς που ΔΙΩΞΑΝΕ τον ΤΣΑΚΙΡΗ; Αυτοί δεν ήταν που απαιτούσαν με ξένα χρήματα τον ρεκόμπα και του ;άπλωσαν πανό μην κανείς τον κινέζο; Αλλά τότε στα παπαρια τους άλλος πλήρωνε.Τώρα αυτοί τι πήρανε; Τον ανδραλα; Ρώτα τους με πόσο ΧΡΕΟΣ παρέλαβαν την ομάδα και πόσο είναι τώρα; Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν. Θα σε κοιτάζουν σαν κινέζο.Αυτούς να στηρίξω; Μάθε και το άλλο. Παραιτήθηκε ο τερζόπουλο από προπονητής Κ20 γιατι του επέβαλε η δοιηκηση να κράτηση έναν παίκτη που δεν του έκανε γιατί είχε άκρες ο πατέρας του και για ένα διάστημα υα μας έδινε τσαμπε ένα γηπεδακι για προπονήσεις.Αυτοί είναι οι πανιωναρες που ενώ καναν κριτική τώρα δεν δέχονται και το έχουνε κάνει τσιφλίκι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑΛΙΣΤΑ, ΤΙ ΝΑΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΜΕ ΘΛΙΒΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ,ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΓΝΩΜΗ.ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ? ΑΣ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΜΟΝΟ?ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ.ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΧΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΘΟΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλε εδώ δεν το ξέρουν αυτοί το άνοιγμα θα το ξερεις εσυ και εγώ; Εσυ και εγώ που δεν είχαμε βλέψεις ποτε να εμπλακούμε σε οποιαδήποτε δοιηκηση ήμαστε κορόιδα; Απλώς δεν είχαμε οικονομίκες βλέψεις ούτε είχαμε ψώνιο αλλά βασικα αγαπάμε τον ιστορικό. Που πας καραμητρο χωρίς μια να κανείς δοιηκηση; Αλλά στο τέλος τους βλέπω φυλακή η να τρώνε ξύλο. Τουλάχιστον θα γλύτωσει ο Πανιώνιος σπό το καρκίνωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. φιλε ιδωμεν! μακαρι να βρουμε εναν δρομο και να βγει ο Πανιωνιος μας απο το τελμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άντε και επειδή είσαι καλο παιδί και σε είχανε εκνεύρισει τα μαλακισμενα που σε έβριζαν θα σου βάλω κουίζ ο πατέρας που έφαγε τον τερζόπουλο είναι άρρωστος οπαδος του πανιωνίου και ο πιου-πιου σε σχέση με τον γιο του μοιάζει με τον μεσι. Υ.Γ Δεν πυστευω μόλις νε το καλο γίνει 17αρης ο γιος σου να χρησιμοποιείς και εσυ τους ίδιους μεθόδους. Άντε και την επόμενη είδηση πριν κυκλοφόρησει εσυ θα την μάθεις πρώτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απο οσα ¨πλατειακα¨εχω ακουσει οσο στα θεματα των ακαδημιων εμλεκεται ο κυριος ( ο θεος να τον κανει ) ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ο οποιος ολα αυτα τα χρονια που βρισκεται σε αυτο το ποστο εχει ΦΑΕΙ παιδια και παιδια που αξιζαν για να σπρωξει τους δικους του με τα δικα του μεσα ακρη δεν προκειται να βγαλουμε ποτε... Στο κατω κατω ας βρεθει καποιος να μας πει ολα αυτα τα χρονια ποιο ειναι το εργο του ¨κυριου¨ Παυλοπουλου, ποιοι ειναι οι παικτες που εχει βγαλει ?(ποιος ο κολοβος που δωσαμε τα μαλλιοκεφαλα μας για να τον αγορασουμε??? αν αυτο θεωρειται ακαδημια τοτε ας το κλεισουμε το μαγαζακι...)Οσο αφορα τον κυριο Τερεζοπουλο δυστυχως για τον ιδιο ηταν ενα απ τα τελευταια θυματα του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ , ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ)ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΝΑΝΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ !ΠΑΝΘΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για να πονάει κάποιος την φανέλα θα πρέπει να του το μεταδώσει κάποιος; Από όλους αυτούς ποιος θα το κάνει; Όταν τα πιτσιρίκια από 16 χρόνων καταλαβαίνουν ότι για να προχωρήσουν θα πρέπει ο μπαμπακας να κάνει διευκολυσεις σε κάθε λαμογιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΝΑΝΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άντε και επειδή είσαι καλο παιδί και σε είχανε εκνεύρισει τα μαλακισμενα που σε έβριζαν θα σου βάλω κουίζ ο πατέρας που έφαγε τον τερζόπουλο είναι άρρωστος οπαδος του πανιωνίου και ο πιου-πιου σε σχέση με τον γιο του μοιάζει με τον μεσι. Υ.Γ Δεν πυστευω μόλις νε το καλο γίνει 17αρης ο γιος σου να χρησιμοποιείς και εσυ τους ίδιους μεθόδους. Άντε και την επόμενη είδηση πριν κυκλοφόρησει εσυ θα την μάθεις πρώτος
    ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ,ΕΚΑΝΑ COPY PASTE ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ,ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΑΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 16 ΙΣΩΣ 17 ΧΡΟΝΩΝ(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ )PIOU ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ? ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ?ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ? ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ?
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΛΙΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ, ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΕ ΠΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΕΦΕΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΩΘΗΣΩ ΝΑ ΠΗΓΕΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ! ΕΙΧΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ,ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΝΤΖΙΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 95% ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ,ΑΕΚ ΚΑΙ 2 Η 3 ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ,ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΙΖΑ,ΕΠΑΙΖΕ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΜΠΟΥΦΑΝ ΠΑΟ,ΜΠΡΕΛΟΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ,ΣΚΟΥΦΙΑ ΑΕΚ,ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΥΜΦΩΝΟ μαζί σου. Δηλαδή που έγινε ξεφτίλα στους συμπαίκτες του δεν του γαμαει την ψυχολογία;Αλλά επειδή είσαι καλό παιδί μάθε και αυτό. Εχθές δεν εκαναν προπόνηση γιατί πήγαν οι γονείς και ζητησαν εξηγήσεις από την δοιηκηση. Ούτε αυτό του γαμαει την ψυχολογία; Αν δεν κάνει ας τον κάνει ο μπαμπακας του διατητη μήπως κερδίσουμε κανέναν αγώνα. Πάντως ωραία λογική έχεις θα ρωτάει ο κόουτς ποιος είναι Πανιώνιος και θα παίζει. Τώρα αν δεν βγουν 1-2 πιτσιρίκια για την πρώτη ομάδα εγώ τι φταίω σαν οπαδος; Απαντα έκανε σωστά η δοιηκηση και ο μπαμπά; Με ένα ναι η όχι γιατί συνήθως απαντας με μπορεί,αλλά,ίσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγω δεν είπα ποτε ότι ο προπονητής θα πρέπει να ρωτάει αν είναι Πανιώνιος τα παιδιά ή όχι! Εγω δεν κατηγορώ τα παιδιά! Κατηγορώ τους γονείς! Αυτοί δεν σέβονται ότι τα παιδια τους παίζουν στον πανιωνιο; Πρέπει να εμφανίζονται με αλλα διακριτικά ομάδων; Τώρα αν δεν κάνει κάποιος παίχτης ναι να φύγει, είπα και σε άλλο μου σχόλιο ότι τον γιο μου θα τον γράψω στον πανιωνιο και ανάλογα όπου έχει έφεση θα συνεχίσει! Τι ακριβώς έγινε χτες; Εγω προσωπικά πάντως τον κύριο Παυλόπουλο δεν τον έχω και σε εκτίμηση ποδοσφαιρική, σαν ποδοσφαιριστής έπαιξε για πολλή λίγο( δεν ήταν και κάτι αξιόλογο) και στις ακαδημίες δεν έχει αναδείξει και κάποιο ποδοσφαιριστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν θα το ψάξω το θεμα και θα μάθω ούτως ώστε να μπορώ να τοποθετηθω στο θεμα! Τελικά σε τι συμφωνησες πριν μαζι μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οτι θα του αλλαζες άθλημα. Εγώ θα τον έκανα διατητη μήπως πάρουμε κανένα σφύριγμα. Παντός σαν οπαδος του πανιωνίου θα ήθελα να έπαιζε ο γιος μου στον πανιώνιο αλλά πρωταρχικός στόχος είναι να διδάξεις στο παιδί σου ήθος και αξιοπρέπεια και με τέτοιες ενέργειες μαθαίνεις στο παιδί σου τα ρουσφέτια. Και αν το αδικούν το παω σε άλλη ομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ!!ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΓΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΗΓΕΝΑ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΦΕΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή