Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Σκοντάψαμε και στα πηγάδια….

Οι κακές εμφανίσεις συνεχίστηκαν και στα πηγάδια για την ομάδα μας που ηττήθηκε με το βαρύ  4-0.
Για 15 λεπτά σχεδόν η ομάδα  στήθηκε μια χαρά στον αγωνιστικό χώρο, από εκεί και πέρα μέχρι και την λήξη του αγώνα το χάος.
Η ομάδα ήταν χωρίς αρχή και χωρίς τέλος, ειδικά όταν η Ξάνθη ανέβασε την απόδοση της  και σκόραρε στο 31ο λεπτό μετά οι παίχτες μας παραδόθηκαν στις ορέξεις της Ξάνθης και μέσα σε δέκα τρομακτικά λεπτά για την ομάδα το σκορ έγινε 3-0 και κάπου εκεί τελείωσαν όλα.
Το δεύτερο ημίχρονο πέρα από τις αλλαγές που έκανε ο Ελευθερόπουλος(που κακός δεν τους είχε ξεκινήσει βασικούς) δεν άλλαξε τίποτα παρά μόνο το σκορ και έγινε 4-0 υπέρ της Ξάνθης.
Λάθη και στο στήσιμο της ομάδας και γενικά οι παίχτες μας δεν βρισκόντουσαν στο γήπεδο και φαινόντουσαν να πελαγοδρομούν .
Αναστήσαμε και την Ξάνθη που έβαλε σε ένα παιχνίδι 4 γκολ κάτι που δεν μπορούσε να κάνει με κανέναν άλλο αντίπαλο στο πρωτάθλημα καθώς είχε πρόβλημα στο σκοράρισμα, μέχρι την Κυριακή που έπαιξαν με εμάς.

Το παιχνίδι αυτό ανήκει στο παρελθόν, κοιτάμε το επόμενο δύσκολο αγώνα με τους σιχαμερούς γαύρους το Σάββατο στην Νέα Σμύρνη κλείνοντας τον πρώτο γύρο με επιτυχία στην βαθμολογική συγκομιδή καθώς εγώ προσωπικά δεν περίμενα να παίρναμε τόσους βαθμούς στον πρώτο γύρο όταν ξεκινήσαμε το πρωτάθλημα.

Ξάνθη (Μαρίνος Ουζουνίδης): Λοντίγκιν, Μπέρτος, Γούτας (κεντρ), Βάλλας, Κομεσίδης, Φλίσκας, Μάνταλος (88' Τορομανίδης), Βασιλακάκης, Μαρίν (83' Τριάδης)), Μαρσελίνιο (76' Πλατέλλας), Ονουάτσι
Πανιώνιος (Δημήτρης Ελευθερόπουλος): Γιαννακόπουλος, Σπυρόπουλος, Κούρος, Ρόκας, Αυλωνίτης, Γιαννούλης, Σάμαρης (46' Μενδρινός), Ντούνης (46' Καμπάνταης), Γουνδουλάκης (74' Οκόγιε), Κολοβός, Αραβίδης

27 σχόλια:

  1. Χαθηκε ο Κουτλιδης.Καιρο εχει να μας στειλει φιλακια...Γιατι ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ @@ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μήπως ήσουν στο γήπεδο για να δεις αν τα χτυπήσαμε τα παιχνίδια ρε φλώρε;

      Διαγραφή
    2. Ρε τραβα βγαλε ανακοινωση να γελασουμε λεμε

      Διαγραφή
  3. κολοβος τραυματιας ντουνης καρτες ομο σιδερακης γεια σας αντε να δουμε τι αλλο θα γινει μεχρι το σαββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε μπαζοβλακα σταματη βαζεις το ματς μετα από 4-5 μερες να διαβάσουμε τι ??? γράψε κατι για τους κολλητους τους... ελεος με την προστασια της ιωνοδιοικησης.... κολλητοι σου ειναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι ρε βλάκα, έτσι γουστάρει και το βάζει μετά από 5 μέρες,εσύ τι ζόρι τραβάς? Καλά κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανακοινώσεις Ιώνων. Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν παιξουμε εξυπνα θα παρουμε κατι καλο απο το γαυρο.ταδε εφη ο μαθητευομενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε Ανώνυμος 13 Δεκεμβρίου 2012 2:07 μ.μ., σε έχω συνδέσει με τα αρχιδια μου δεν το έχεις πάρει χαμπαρι?

    σταματη πάρε φόρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. επεκταση του συμβολαιου του κουρντι.μεχρι το 2016 στο ψυγειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο μαθητευομενος β παλι αρχισε τις συνεντευξεις ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σταμάτη έμαθα στον τυροπιτά είδηση βόμβα!!! Ένας Νεοσμυρνιώτης φίλος σου "Ίωνας"... μου σφύριξε ότι είσαι κι εσύ γραμμένος και ιδρυτικό μέλος μάλιστα μαζί με Μίχου, Παναγόπουλο κ.λ.π. Βέβαια τα επόμενα χρόνια φήμες θέλουν να έχουν γραφτεί και... 15 άτομα ακόμα... και ψιλοχάθηκες στο πλήθος λέει... Αληθεύει??? Όχι τίποτα άλλο ρε φίλε αλλά πέρα από πλάκα σ' έχω σε υπόληψη σαν Πανιώνιο! Τι δουλειά έχεις εσύ μ' αυτά τ' άτομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν μας τα ειχες πει αυτα ρε σταμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΕ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜ. ΗΤΑΝ ΜΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΜΙΧΟΥ ΕΦΥΓΕ. Ο ΜΙΧΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ. ΜΑΖΕΥΨΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 15 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΥΡΑ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΒΡΗΚΕ ΣΤΡΑΤΙΓΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ. ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΥΣ ΛΟΧΑΓΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΤΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΓΑΤΑΚΙ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ Ο ΝΑΠΟΛΕΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η δοιηκηση δεν ηταν στο γηπεδο γιατι δεν βγαζουν μια ανακοινωση οι ιωνες για τον αγωνα την περασμενη κυραικη μας απαγορεψαν να μιλαμε αυτοι την κυριακη ολα ηταν τελεια η φοβουνται το αφεντικο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΑΕ. Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΤΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη μιλατε πολυ γιατι θα βγαλουν ανακοινωση οι μιχογκλεζακοι που τους κατηγορουμε το αφεντικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 3,19 ΜΕΤΆ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ, ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΠΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για τον φίλο ανώνυμο 14 Δεκεμβρίου 10:19


    Για μένα μπες να διαβάσεις την αναρτησή μου στις 10 Αυγούστου 2012.
    Διάβασε λίγο εδώ και επειδή κοβεται θα στο γραψω με δοσεις.

    Λοιπόν θα αναφερθώ για μένα για να καταλάβετε τις προθέσεις μου και το ποιος είμαι και για να μην παρεξηγούμε.
    Είμαι ένας φίλαθλος του Πανιωνίου απλός όπως πάρα πολλοί άλλωστε.
    Είμαι ρομαντικός (καλός ή κακός) γιατί έτσι με έμαθε ο υπαίτιος που με έκανε Πανιώνιο ο πατέρας μου.
    Δεν έχω κανέναν σκοπό να κερδίσω ή να βγάλω κάτι από τον Πανιώνιο με αυτά που γράφω η λέω ποτέ.
    Δεν έχω κανένα σκοπό και λόγω να ανακατευτώ να μπω στην διοίκηση ή σε άλλες διοικήσεις του Πανιωνίου, δεν είναι στην αρμοδιότητα μου, είμαι φίλαθλος και μόνο αυτό, μου αρέσει να παρακολουθώ την ομάδα και ότι βλέπω στα μάτια μου στραβό να το σχολιάσω άσχετα αν έχω δίκιο ή όχι.
    Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου παιδάκι που με έφερνε ο πατέρας μου στο γήπεδο (δεκαετία ¨80¨) μέχρι και σήμερα πάντα είχαμε γκρίνιες και μουρμούρες, αν όχι πάντα τις πιο πολλές χρονιές και πάντα παρακαλούσα να αλλάξει αυτό.
    Έχω πολλούς φίλους εδώ στον Πανιώνιο και μου αρέσει αυτό γιατί για μένα είναι κάτι το ξεχωριστό επειδή δεν είμαι μεγαλωμένος στην Νέα Σμύρνη αλλά στην Νίκαια και εκεί οι πιο πολλοί ήταν γαύροι και βάζελοι,
    Τώρα με το blog μου όμως διαπιστώνω ότι έχω αποκτήσει και πολλούς εχθρούς και αυτό με στεναχωρεί, με στεναχωρεί γιατί οι εχθροί δεν είναι από άλλες ομάδες αλλά είναι ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ!!!!!!
    Μικρός γύρω στα 14 ήρθα στο γήπεδο μόνος μου για πρώτη φορά από Νίκαια χωρίς τον πατέρα μου γιατί δεν μπορούσε και πήγα στους πάνθηρας. Γράφτηκα μετά από χρόνια, για μένα Πανιώνιος και Πάνθηρες ήταν ένα.
    Το μικρόβιο του Πανιωνίου μου το κόλλησε ο πατέρας μου που ακόμα και τώρα έρχεται γήπεδο(δεν καθόμαστε μαζί γιατί διαφέρουν οι απόψεις μας) αλλά εγώ νιώθω πιο πωρωμένος από εκείνον.
    Έχω ζήσει 2 υποβιβασμούς, με πολλή κλάμα και κράξιμο στην Νίκαια, έχω ζήσει το κύπελλο το ¨98¨, τους ευρωπαϊκούς αγώνες μας ,τον Λίμα, τον Γραβάνη, τους Ρεκόμπα, Εστογιάνοφ,Πάντιτς,Κρουπνίκοβιτς,Τζιμπούρ, Χούτο και άλλους παιχταράδες που δεν χωράνε πολλές σελίδες για να τους γράψω .
    Έχω ζήσει, Μομβεσιάν, Βεντούρη Σιότροπο, Κουτελάκη, Μπέο, Τσακίρη, Τσάβαλο τώρα και έπεται και συνέχεια .Όλοι τους θεωρώ ότι κάτι πρόσφεραν, άλλοι πιο πολλά άλλοι πιο λίγα!
    Πανιώνιος έγινα για την Ιδέα, γιατί μου αρέσει η διαφορετικότητα που πολλοί με κράζανε σε πιο παλιές μου αναρτήσεις .Δεν έγιναν για τα πρωταθλήματα τα κύπελλα και τους μεγάλους παίχτες, αν έρθει κάτι από όλα αυτά που προανέφερα θα χαρώ βέβαια και θα είμαι περήφανος αλλά όσο και μέχρι μπορούμε να φτάνουμε.
    Θεωρώ και είμαστε ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ.
    Εγώ το μετράω αλλιώς το μεγάλη ομάδα, οι φίλαθλοι του Ποκ το μετράνε αλλιώς, για μένα το συναίσθημα το ότι μπαίνω στο γήπεδο και γνωρίζω τον διπλανό μου και μιλάμε και χαιρετώ πολλούς γνωστούς και φίλους είναι τρομερό. Μπορεί να χαρώ για μια απλή νίκη και να αισθάνομαι Θεός, Έχω κάνει καλές φιλίες από τον Πανιώνιο και με έχουν βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές μου και έχω βοηθήσει και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. και η συνέχεια...
    Μπορεί να έχουμε σαν ομάδα πιο πολλές λύπες αλλά η μια ή η ελάχιστη στιγμή χαράς να με κάνει να νιώσω ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!
    Αυτό μου αρέσει και αυτό γουστάρω. Για αυτό είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ! Αν ήθελα κάτι διαφορετικό θα διάλεγα ομάδες του ποκ.
    Το 2005 το καλοκαίρι ήμουν για ένα τρίμηνο χωρίς δουλειά και ξημεροβραδιαζόμουν στην Νέα Σμύρνη στο γήπεδο ,στον τυροπιτά για καφέ και σε όλα τα αθλήματα και ότι σχετιζόταν με τον Πανιώνιο, εκεί γνώρισα πολλούς Πανιώνιους και πολλά για τον Πανιώνιο.
    Το 2007 γράφτηκα στην Λέσχη φίλων Πανιωνίου όπου παρέμεινα για 2 σχεδόν χρόνια με ενεργή παρουσία και στο 5μελες αλλά η προσπάθεια μου δεν ανταμείφθηκε εννοώντας ότι αλλιώς το φανταζόμουν εγώ και αλλιώς ήταν, τα γραφεία μας ήταν ακόμα στην θήρα 5 απέναντι εκεί που είναι τώρα οι Ίωνες.
    Το 2009 με 2010 με μια παρέα Πανιώνιων ξεκινήσαμε δειλά δειλά την ιδέα να φτιάξουμε και άλλο οργανωμένο κομμάτι φιλάθλων – οπαδών τους Ίωνες.
    Οι παρέα αυτοί από τα αρχικά μέλη που το ξεκίνησαν αυτό είναι λίγοι καθώς για διαφορετικούς λόγους κάποιοι έφυγαν και ήρθαν άλλοι.
    Σαν ιδέα 3 διαφορετικοί σύνδεσμοι είναι καλά γιατί ακούγεται ωραία απέξω ότι ο Πανιώνιος έχει 3 διαφορετικούς συνδέσμους, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να το ρυθμίσουμε αυτό σαν Πανιώνιοι γιατί δεν έχουμε πολλούς ενεργούς να ασχολούνται με τους συνδέσμους.
    Τώρα δεν είμαι γραμμένος πουθενά γιατί δεν θέλω και για λόγω χρόνου και οικονομικά και για πολλούς λόγους. Αν θα γραφτώ κάπου θα είναι ξανά στους Πάνθηρες!!
    Θέλω και μου αρέσει να μην είμαι ο κομπάρσος και το τσιράκι κανενός μεγάλου στο πρωτάθλημα
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ έχει μεγάλη Ιστορία,!!
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ πρέπει να είναι από τους πρωταγωνιστές στο πρωτάθλημα!!.
    Με τις δυνάμεις μου τις δικές μου σαν ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και χωρίς να ξεπουλώ πουθενά παίχτες να παλεύω γιατί είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και όχι ιωνικός, προοδευτική, αιγάλεω, εθνικός.
    Καλύτερα από το 0 και να ξαναγεννηθώ από τις στάχτες μου και με την βοήθεια όλων μας φιλάθλων οπαδών να ξανανεβώ. Παρά να μοιράζω δεξιά και αριστερά παίχτες για να σωθώ προς το παρών και του χρόνου πάλι τα ίδια με άλλους παίχτες!!!!!
    Αυτό είμαι και έτσι το βλέπω και το νιώθω εγώ για τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
    Ξέρω πολλοί θα με βρίσετε και θα διαφωνήσετε με αυτά που γράφω αλλά αυτή είναι η γνώμη μου και τα πιστεύω μου!
    Δεν το λέω αυτό για να μου πουν αν θέλω να αναλάβω εγώ ούτε για να κατακρίνω αυτούς τώρα στην διοίκηση, απλά αυτό νιώθω.
    Καταλαβαίνω ότι τώρα δεν υπάρχει κάποιος λεφτάς οπότε πρέπει να πουλήσω για να ¨ζήσω¨ αλλά να πουλήσω όχι να δώσω κοψοχρονιά. Ο λεφτάς που θα αγοράσει ξέρει ότι έχω ανάγκη σαν ομάδα τα λεφτά του και τον ζητάει σχεδόν τσάμπα, εμείς όμως πρέπει να κοστολογούμε τους παίχτες μας όσο θεωρούμε εμείς καλό, και με Τσακίρη πουλούσαμε παίχτες που είχαμε οικονομική άνεση σαν ομάδα αλλά τους πουλούσε ακριβά και με ειδικούς όρους, και με Μπέο πουλούσαμε βέβαια με διαφορετικό τρόπο όπως μαθαίναμε σε διάφορα πηγαδάκια. Πιο παλιά βέβαια μας τους περνάνε εντελώς τσάμπα.
    Τώρα μέχρι να βρεθεί μια λύση και να βρεθεί κάποιος επιχειρηματίας ας αφήσουν τις προσωπικές κόντρες, και ας ασχοληθούν με τον Πανιώνιο μας όλοι, εμείς, αυτοί που είναι τώρα στην διοίκηση, οι προηγούμενοι!
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ!
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
    Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΚ Σταμάτη! Εγώ έγραψα για τους Ίωνες και ειλικρινά χάρηκα που σηκώθηκες κι έφυγες γιατί δεν είσαι για τα μούτρα τους φίλε! Επειδή ηλικιακά είμαστε σειρούλες πάνω κάτω... συνδεσμιακά δεν έχω δεί ποτέ τίποτα χειρότερο από τους Ίωνες να περνάει από τον Πανιώνιο! Επαγγελματίες οπαδοί φίλε! Γι αυτό και ρώταγα τι δουλειά έχεις εσύ μ' αυτά τ' άτομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ότι ήμουνα στους ΄΄Ιωνες όταν πρώτο άνοιξαν φίλε μου και μετά έφυγα δεν σημαίνει ότι οι Ίωνες είναι κακοί, ούτε ότι είναι πληρωμένοι φίλαθλοι τύπου επαγγελματίες που ανάφερες.
    Επειδή τους έζησα από κοντά σε πληροφορώ ότι όλα τα παιδιά είναι αξιόλογα και πολλή καλά παιδιά.
    Μην ξεχνάς ότι κάνουν ανά διαστήματα δωρεές, βοηθάνε φτωχούς με συγκεντρώσεις ρούχων, τροφίμων και χρημάτων, κάνανε ολόκληρη εκστρατεία με τους γιατρούς.
    Εγώ έφυγα για δικούς μου προσωπικούς λόγους, είτε οικονομικούς, είτε για την απόσταση, είτε για τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που έχω.
    Λάθη έχουν κάνει σίγουρα πολλά και θα κάνουν και άλλα γιατί είναι ερασιτέχνες σαν διοικούντες, ίσως επειδή είναι φίλαθλοι και όχι παράγοντες.
    Στιγματιστήκαν και στιγματίζονται συνεχώς.
    Το ότι ανέλαβαν την ομάδα σε μια από τις δυσκολότερες εποχές του Ιστορικού εν μέρη δείχνει ότι έχουν ¨καρύδια¨ και ότι δεν κωλώνουν .
    Αυτό όμως το ήθελαν από μόνοι τους δεν τους ανάγκασε κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΑ-ΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΑΣ! ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ POSTARISMATA ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ... ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ..! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΠΑΝΙΩΝΟΙ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ηταν σου λεειιωνας φίλε, δεν είναι πια, μόνο πανιωνιος, τι πιο απλό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή