Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Για αποφυγή παρεξηγήσεων !!!

Καλημέρα φίλοι μου συν ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ.
Το ότι έχω ξεφύγει και εγώ πολλές φορές το ξέρω και ειλικρινά δεν το θέλω. Τα σχόλια τα κλείδωσα όχι γιατί υπάρχει έντονος σχολιασμός με τους Ίωνες΄, Πάνθηρες και διοίκηση.
Τα σχόλια τα κλείδωσα γιατί δεν μπορώ να ανεχτώ τον κάθε δειλό ανώνυμο να γράφει αρνητικά για εμένα που έχω τα άντερα να γράφω επώνυμα και να με χρεώνει πράγματα.
Είμαι 33 χρονών. Είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ γιατί με έκανε ο πατέρας μου και η γιαγιά μου που ήταν από την Σμύρνη.
Παρακολουθώ από 5 χρονών την ομάδα από όσο θυμάμαι δηλαδή από το 1985. Από το 1998 σε ηλικία 18 χρονών τότε που πήραμε και το κύπελλο αγοράζω διαρκείας κάθε χρόνο ανεξαρτήτως διοικήσεως.
Το γήπεδο δεν το έκοψα ποτέ και ποτέ  δεν θα το κόψω. Ούτε τότε που οι πάνθηρες κάνανε αποχή από το γήπεδο με την κόντρα με τον Μπέο εγώ έκοψα την αρρώστια μου την ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ.
Γεννήθηκα στην Νίκαια. Όπως καταλαβαίνεις εκεί ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ δεν υπήρχε ούτε σε απόσταση 5 χιλιομέτρων. Ξεχώριζα σαν την μύγα μέσα στο γάλα.
Γεμάτο γαύρους, βάζελους, αεκτζήδες και πάοκ η γειτονιά και τα σχολεία που πήγαινα.
Το μπλοκ το δημιούργησα για να επικοινωνώ με άλλους συν ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ να μιλάμε και να είναι όλα καλά χωρίς να φανταστώ ότι όλα δεν είναι ρόδινα. Είμαι μάλλον πολύ ρομαντικός για τις σημερινές εποχές.
Πίστευα ότι με το μπλοκ αυτό κόντρα θα είχα με τους αλλόθρησκους και όχι με τους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ.
Το αντίθετο βλέπω όμως.
Το πρόβλημα τελικά το έχω με τους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ και όχι με τους αλλόθρησκους.
Πίστευα ότι όλοι οι ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ είναι φίλοι μου και τους θεωρούσα αδέρφια μου αλλά αυτό πρέπει να το αποβάλλω από το μυαλό μου γιατί δεν ισχύει.
Πήγαινα θυμάμαι διακοπές ή κάπου εκτός Νέας Σμύρνης και έβλεπα ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και αισθανόμουν ΘΕΟΣ.
Τώρα αυτό δεν ισχύει γιατί πρέπει να ακολουθήσω την εποχή που μας επιβάλλουν οι πολλοί
Έχω πολλούς φίλους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ.
Τα παιδιά που είναι τώρα στην διοίκηση από τους Ίωνες τους γνωρίζω γιατί κάποτε ήμουν και εγώ όταν πρωτοάνοιξαν τον σύνδεσμο.
Με τα παιδιά δεν έχω καμία κόντρα αλλά δεν μιλάμε. Άντε να πούμε ένα γεια όταν και αν θα συναντηθούμε κάπου, που αυτό το κάνω με όλους όσους ξέρω.
Στους Ίωνες δεν είμαι εδώ και 2 ,3 χρόνια γιατί δεν μπορώ λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων να είμαι στα συνδεσμιακά. Σαν Σταμάτης ναι δεν θέλω οι φίλαθλοι-οπαδοί να μπλέκονται  με τα διοικητικά αλλά αυτό δεν μπορώ εγώ να πω στον καθένα τι να κάνει. 
Έχω περάσει και από την Λέσχη Φίλων Πανιωνίου μια περίοδο και έφυγα όταν άνοιξαν οι Ίωνες. Ούτε με τα παιδιά της Λέσχης έχω πρόβλημα εγώ, δεν ξέρω βέβαια εκείνοι αν έχουν με εμένα.
Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για τον χαρακτηρισμό μου κοτολέσχη και κοτόμέμπερς σε κάποιο σχόλιο μου αλλά ήταν πάνω στα νεύρα μου.
Όταν κάνω λάθος μου έχουν μάθει οι γονείς μου να το παραδέχομαι και να ζητάω συγνώμη , δεν είναι κακό. Τα παιδιά στην Λέσχη αγαπάνε και αυτοί τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
Ο καθένας μας το  βλέπει κάπως διαφορετικά.
Από τους πάνθηρες πέρασα σε νεαρή ηλικία και ξέρω ότι οι πιο πολλοί από τους πάνθηρες είναι αγνοί οπαδοί και αγαπάνε την ομάδα.
Είναι οι μοναδικοί που τρέχουν για όλα τα θέματα της ομάδας και έχουν δικαίωμα λόγου.
Για αυτό πήρα το μέρος τους στην προηγούμενη Γ.Σ.
Στην διοίκηση δεν θέλω να μπω ποτέ ούτε να μπλέκεται το όνομα μου.
Εμένα η θέση μου σαν Σταμάτης είναι στο γήπεδο στην εξέδρα να βλέπω την ομάδα και να κρίνω, όχι να διοικώ.
Απλά δεν θέλω να επιστρέψει ο Μπέος γιατί όπως και ο ίδιος είχε πει πριν χρόνια ο κύκλος του έκλεισε και δεν ήθελε άλλο να ξανά ασχοληθεί.
Κόντρα εγώ δεν είχα ποτέ προσωπική μαζί του και όταν ακόμα είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα με τους πάνθηρες εγώ στο γήπεδο πήγαινα.
Έχει κάνει καλά για την ομάδα αλλά έχει κάνει και κακά.
Το ίδιο θα ίσχυε στις απόψεις μου και για τον Τσακίρη.
Μόνοι τους έφυγαν και οι δύο, ο ένας την πούλησε ο άλλος την χάρισε.
Τώρα θα έρθει σαν σωτήρας?

Το ότι βρίζω είναι ένα μεγάλο πρόβλημα μου και λάθος μου και το παραδέχομαι, ίσως να προέρχεται στο ότι είμαι πολλή νευρικός και θίγομαι εύκολα το οποίο το κληρονόμησα από τον συχωρεμένο τον παππού μου. Μεγάλο λάθος μου αυτό στον όποιο τρόπο άμυνας μου που το κάνω.
Ένας λόγος που κλείδωσα τα ανώνυμα είναι στο ότι δεν μου αρέσουν οι ανώνυμες απειλές και το στυλ ότι τώρα που θα έρθει ο Μπέος κρυφτείτε γιατί θα σας γαμήσει και άλλα τέτοια.
ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΓΙΑΤΙ?
ΕΧΩ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ΚΑΤΙ?
ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ?
ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ  ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΓΙΑΤΙ?
ΤΙ ΕΚΑΝΑ?
Και τα σχόλια τα άνοιξα ξανά γιατί είμαι και εγώ υπέρ της ελευθερίας λόγου αλλά στο τέλος ξέρω ότι θα μου γυρίσει μπούμερανγκ γιατί θα ξεκινήσουν οι βρισιές ανώνυμες πάντα .
Προς απάντηση στο Alterengo

107 σχόλια:

  1. Ωραία Σταμάτη, καλά τα είπες… Θυμίζει κάτι από τούρκικο σήριαλ όλη η ιστορία… έχει πλοκή… καλό είναι ρε φίλε να τσακώνεσαι με τους κολλητούς σου. Αν δεν τσακωθούν τα αδέρφια, ποιοι θα τσακώνονται… είναι το αλατοπίπερο. Εδώ που τα λέμε ήταν κρίμα, να φας εσύ τις μάπες και να πληρώσεις, ως παράπλευρη απώλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΤΡΩΓΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΩ ΦΙΛΕ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΑΚΩΘΗΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  2. Η ΕΠΙΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΗΣΗ ΘΑ ΤΕΛΕΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ "ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΩΝ" ΧΟΡΟΣΤΑΤΟΥΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΕΣΤΕΡ.

    ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΗΣΕΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΙΣΚΟΣ ΥΠΕΡ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ.

    ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To κονσερβοκουτι το θελετε να ειναι νουνου ή κυκνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To κονσερβοκουτι βάλτο στον πάτο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ειναι οι μπραβοι οεο
      Μπεεεεεεεεε ο....

      Διαγραφή
  5. ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΕΦΕΡΕ Ο ΜΠΕΟΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ Η ΠΑΕ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥΣ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ ΦΙΛΑΝΔΟΥΣ ....ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΝΟΥΝΟΥ ΚΑΙ GOUDA!!!!!!
    A! KAI TO KΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. KAI ΤΩΡΑ ΜΟΥΝΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
    ΟΣΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΝ ΦΑΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΚΙ ΟΛΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.
    ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΑΣ
    ΑΡΧΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΕΙΔΗ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΧΘΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ 1.20 ΠΕΜΠΤΗ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΕΧΘΕΣ ΕΝΟΟΥΣΕΣ Η ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΚΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΟΥΝ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΜΟΥΝΙΑ Η ΑΡΧΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΝΑ ΓΥΡΝΑΩ

      Διαγραφή
  8. gannotis,koksarakis,poyrnos,tampathanis,polimos,strakosa,batousiadis kai aloi.eine polla ta lefta konte gia na afiseis tin karekla etsi???min ksexnas oti o xontros eine kolitos toy bagela kai ta matheni apo proto xeri.siga siga erxonte kai alles apokalipsis kai gia sena kai gia toys kolitoys sou.....kai bebeos den thelo mpeo,alla distixos exthes eipe megales alithies,poy tis gnorizei olos o kosmos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΚΟΝΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ, ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ? ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ? ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ? ΩΡΑΙΑ,ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΧΑΧΑΧΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΛΥΤΟΥΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΣ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΟΧΙ ΕΓΩ ΟΜΩΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΡΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΟΛΥΤΟΥΣ, ΞΕΚΟΛΑ ΠΙΑ, ΝΟΥΜΕΡΟ

      Διαγραφή
    2. file stamati den milao gia sena,yparxoune ki alloi kontoi.se kamia periptosi den enooysa esena.

      Διαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ!
    ΥΓ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ. ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΧΑΧΑ! ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ Ο BRFANATIC ΕΧΥΣΕ ΔΑΚΡΥΑ ΠΟΝΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΥΓΕ, ΕΧΕΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΤΕ ΑΦΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΝ, ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ, ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΚΡΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΜΥΑΛΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΤΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΦΕΙΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ

      Διαγραφή
  10. ΤΑΡΙΦ, ΤΑΡΙΦ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΣΕΡΙΦ
    ΕΡΧΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΧΘΕΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΩΣ ΟΦΕΙΛΕ
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΒΑΛΑΝΕ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΠΑΝΘΗΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ .Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΡΟΠΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΠΑΛΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΟΝΤΡΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδη εσενα θα σου αρεσε να επιστρεψει ο Μπέος και να σκεφτεσαι να κοιταξεις τον διπλανο σου γιατι δεν ξερεις αν ειναι ασφαλιτης ή μπραβος?

      Διαγραφή
    2. ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟΝ ΜΠΕΟ Η ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

      Διαγραφή
    3. δεν ξερω αν υποστηριζεις ή οχι τον Μπεο.

      Διαγραφή
  12. καλύτερα δ' εθνική να πάμε να γλιτώσουμε από όλους τους βρωμιαρηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. me ta eyxaristoyme k.soyfleri i tsepes ton pexton den gemizoyne,oi dikes sas omos kato apto trapezi gemizoyn.ama thelete apodiksi tha prepei na plirosete kai to foro.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΤΑΜΑΤΗ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ , ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΞΥΡΙΣΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΤΥΧΩΣ!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΓΑΔΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΞΥΡΙΣΜΑ

      Διαγραφή
    2. και στον Σταμάτη ρε ρόμπα τι το λες? Άντε ανωμαλάρα θα σε ισιώσουν τώρα. Ετοιμάσου!

      Διαγραφή
    3. ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΩ
      ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΗ ΓΑΔΑ

      Διαγραφή
    4. δηλαδή τι εκανε?

      Διαγραφή
  15. ΝΑΙ, ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΕ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ. ΠΙΑΤΣΑ ΣΤΗ ΓΑΔΑ ΜΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΗΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΣΤΕΡ ΠΕΙΤΕ ΑΛΕΥΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στο πανεπιστήμιο του Λέστερ έρχεται ένας νέος καθηγητής!
    καθηγητής: what's your name ?
    - Jim sir.
    καθηγητής: Oh what a wonderful name like Jim Morison

    καθηγητής: What's your name?
    - My name is John
    καθηγητής: What a wonderful name like John Travolta.
    Αυτό συνεχίστηκε μέχρι που έφτασε στον Λέστερ.
    καθηγητής: What's your name, son?
    Λέστερ: My name is Leicester!!
    καθηγητής: I don't like this name!!

    Λέστερ: Εσάς κύριε πως σας λένε;
    καθηγητής: Tom.
    Λέστερ: Oh what a wonderful name! Like tom ou..ni της μάνας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Χρήστος, γεμάτος ενθουσιασμό, πάει στο δάσος για να κυνηγήσει. Βλέπει μια μικρή καφετιά αρκούδα, τη σημαδεύει και τη σκοτώνει. Τότε νιώθει ένα κτύπημα στον ώμο, γυρίζει και βλέπει μια μεγάλη μαύρη αρκούδα η οποία του λέει:
    - "Χρήστο, έχεις δύο επιλογές" του λέει, "ή σου χυμάω και σε σκοτώνω, ή κάνουμε σεξ."
    Ο Χρήστος αποφασίζει ότι προτιμάει τη ζωή οπότε σκύβει μπροστά και δίνεται στη μαύρη αρκούδα. Επί δύο εβδομάδες πονούσε, αλλά όταν έγινε καλά ο Χρήστος ορκίστηκε να εκδικηθεί. Πηγαίνει πάλι στο δάσος, βρίσκει τη μαύρη αρκούδα και τη σκοτώνει. Νιώθει πάλι κάποιος να τον χτυπάει στον ώμο. Αυτή τη φορά είναι ένα τεράστιο γκρίζλι.
    - "Έκανες ένα τεράστιο λάθος, Χρήστο," του λέει το γκρίζλι,
    "διάλεξε τι θες, ή σε ξεσκίζω με νύχια και με δόντια, ή κάνουμε άγριο σεξ."
    Για άλλη μια φορά ο Χρήστος σκέφτηκε πως ήταν καλύτερα να υποκύψει. Χρειάστηκε κάμποσες εβδομάδες για να συνέλθει αλλά εξαγριωμένος πια ο Χρήστος, ξαναγυρίζει στο δάσος, βρίσκει το γκρίζλι και το σκοτώνει. Αισθάνεται ότι επιτέλους, πήρε εκδίκηση, όταν νιώθει ένα κτύπημα στον ώμο. Γυρίζει και βλέπει μια τεράστια πολική αρκούδα.
    - "Παραδέξου το, Χρήστο", του λέει η αρκούδα "δεν έρχεσαι στο δάσος για το κυνήγι, έτσι;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συμμετέχει ο Λέστερ σε τηλεπαιχνίδι.
    - Παρουσιαστής: Θα σας κάνω τρεις ερωτήσεις αν απαντήσετε σωστά θα κερδίσετε 1.00000 ευρώ. Ξεκινάμε...

    1 Ερώτηση.: Τι είναι αυτό που κάνει νιάου-νιαου στα κεραμίδια;
    - Λέστερ.: Είναι μια γάτα.
    - Παρουσιαστής: Λυπάμαι χάσατε, ήταν μαύρη η γάτα.
    - Λέστερ:!

    - Παρουσιαστής. Ερώτηση 2η. Τι είναι αυτό που έχει μηχανή μπροστά, βαγόνια πίσω, κάνει τσαφ-τσουφ και τρέχει σε ράγες;
    - Λέστερ: Είναι ένα τραίνο Κύριε..
    - Παρουσιαστής: Λυπάμαι χάσατε, ήταν εμπορικό το τραίνο.
    - Λέστερ:!

    - Παρουσιαστής: Τι είναι αυτό που έχει μηχανή, τιμόνι, 4 ρόδες και περπατά στον δρόμο;
    - Λέστερ: Αυτοκίνητο Κύριε...
    - Παρουσιαστής: Λυπάμαι Κύριε χάσατε ήταν φορτηγό αυτοκίνητο. Δεν κερδίσατε μίαν άλλη φορά.

    - Λέστερ: Κύριε παρουσιαστή, θα ήθελα να σας κάνω και εγώ μια μόνο ερώτηση και εάν κερδίσετε θα σας δώσω 1.000 ευρώ

    - Παρουσιαστής: Δέχομαι!
    - Λέστερ: Τι είναι αυτό που είναι ανάμεσα σε δυο γυναικεία πόδια, έχει χειλάκια και γύρω-γύρω τρίχες;
    - Παρουσιαστής: M**νί κύριε.
    - Λέστερ: Λυπάμαι φίλε έχασες ήταν της μάνας σου το Μ**νί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπαίνει μέσα σ ενα ταξί ένα πιτσιρικάς και αφού στρογγυλοέκατσε στο πίσω κάθισμα άρχισε να μονολογεί:
    - "Αν ο μπαμπάς μου ήταν ελέφαντας και η μαμά μου ελεφαντίνα, εγώ θα ήμουνα ελεφαντάκι".
    Τον κοιτάζει ο ταξιτζής απο τον καθρέφτη και σκέφτεται ότι θα τα έχει χαμένα ο μικρός.

    Ο μικρός συνέχισε:
    - "Αν ο μπαμπάς μου ήταν λιοντάρι και η μαμά μου λιονταρίνα, εγώ θα ήμουνα λεονταράκι".
    Ξανακοιτάζει ο ταξιτζής απο τον καθρέφτη και κάνει τον σταυρό του.
    Ο μικρός συνεχίζει με το ίδιο τρόπο να μιλάει για όλα τα ζώα του ζωικού βασιλείου.
    Μετά από καμιά ώρα τα παίρνει στο κρανίο ο ταξιτζής, σταματά το ταξί, γυρίζει τσαντισμένος προς τον πιτσιρικά και του λέει:

    - "Δεν μου λες ρε τσογλανάκι εάν ήταν ο πατέρας σου πούστης και η μητέρα σου πουτάνα εσύ τι θα ήσουν;"
    - "Ταξιτζής", του λέει ο πιτσιρικάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΠΕΟΣ ΣΤΟΝ ΤΣΑΒΑΛΟ ΣΤΗΝ Γ.Σ? ΞΥΡΙΣΕ ΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ( και δεν απαντησε ουτε αυτος ουτε ο καμπανοπουλος ουτε ο τσελεντης που εχουνε μουστακια) ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΚΛΕΖΑΚΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΙΛΟΤΑΚΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ( μονο που το σκεφτομαι αηδια τον γκλεζακο με κιλοτα) ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ. ΑΡΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΠΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ 3 ΦΑΝΕΡΩΝΕΙΣ 30 ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΤΑΜΑΤΗ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΜΟΥΣΤΑΚΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ 4ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΠΑΜΕ ΠΛΑΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΠΕΣΕ Η ΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ 1 ΣΧΟΛΙΑΚΙ..? ΑΕΚ ΕΚΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ! ΣΤΑΜΑΤΗ ΑΣΕ ΤΟ 3-3 ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ Β' ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ Β' ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ! ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΟΥΝ!

      Διαγραφή
  27. ΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗ. ΤΙ ΜΠΟΥΦΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !
    ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΑΕΚ, ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΚΟΤΟΛΕΣΧΗ. ΠΟΣΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
    ΣΚΕΤΗ ΚΑΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΚΟΤΟΛΕΣΧΗ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ???
      ΘΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ??

      Διαγραφή
    3. Για αυτο υπαρχουνε οι γειτονες για μια δυσκολη στιγμη. Καλημερα γειτονες

      Διαγραφή
  29. ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΚΟΤΟΛΕΣΧΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. AΥΤΗ Η ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΤΙΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ "ΤΙΜΗ" ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ ΚΟΣ ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΗΚΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Γ.Σ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΙ 'ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ' ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ?????
    Α ΡΕ ΛΙΑΚΟ ΖΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!
    ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΤΑ ΖΟΡΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΙΤΣΑ . ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥΛΑΩ ΕΝΑ ΜΟΥΛΑΡΙ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    Θηλυκό, ήμερο, κοντόσωμο είναι, ότι θες φορτώνεις, δεν φοβάται αυτοκίνητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ, ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ. ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΝΕΙΣ? ΕΣΥ ΣΤΑΜΑΤΗ? ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ? ΚΟΤΟΥΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.tanea.gr/news/greece/article/5012640/h-raikoy-eisaggeleas-gia-ypotheseis-diafthoras/

      http://dikisports.blogspot.gr/2012/12/blog-post_1242.html

      http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/51576/%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%80-%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%B1


      ΗΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ

      Διαγραφή
  35. ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΡΑΨΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΑΕΚΤΖΗΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θεϊκό κείμενο από Φερμιόνο και μποζόνιο
    Τα λέει πολύ ωραία… έχει πλάκα η ιστορία !!!! Λευτεριά στον Φερμιόνο!
    «Περνώντας από το γήπεδο έμαθα από έμπιστο πρόσωπο ότι κυκλοφορεί μια φήμη ότι αν γινόμουν σύμβουλος στον Ερασιτέχνη είχα έτοιμα τα σχέδια για να γκρεμίσω το ποδοσφαιρικό γήπεδο ( ή τμήμα του ή τέλος πάντων κάποια από τις εγκαταστάσεις του Πανιωνίου, τι ακριβώς θα σας γελάσω) και να το κάνω πισίνα. Πέρα από το γεγονός πως θα πρέπει κάποιος να είναι εντελώς ηλίθιος για να πιστέψει ότι κάποιος που είναι 33 χρόνια μέτοχος στην ΠΑΕ θα θέλει να γκρεμίσει το ποδοσφαιρικό γήπεδο ή κάποια από τις εγκαταστάσεις του Πανιωνίου για να το κάνει πισίνα -λες και δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή πισίνα- (άλλο τόσο βέβαια ηλίθιος είναι και ο ψεύτης που διαδίδει τέτοιες μαλακίες) αυτό που με ενοχλεί απίστευτα είναι οι τόνοι λάσπης που πέφτουν σε όσους δεν είναι αρεστοί σε συγκεκριμένη κατάσταση. Και φυσικά κανείς δεν έχει τα κότσια να πει όλες αυτές τις ψευτιές επώνυμα. Γιατί αν τις πει επώνυμα θα πρέπει να τις αποδείξει, ενώ διασπείροντας φήμες το μόνο που κάνει είναι να φορτώνει λάσπη. Με ενοχλεί λοιπόν αλλά δεν με εκπλήσσει.

    Πριν τις εκλογές αναγκαζόμασταν συνεχώς να διαψεύδουμε ψευδείς φήμες που εντέχνως έφταναν στις εφημερίδες. Προφανώς υπάρχει ένας κατάλληλος μηχανισμός που τις διαδίδει. Συνεπώς δικαιώνομαι απόλυτα για την επιλογή μου να μη θελω το όνομα μου στο κοινό ψηφοδέλτιο. Λυπάμαι μόνο για την κατάντια ορισμένων. Πάντως συνεχίστε να πετάτε λάσπη. Όσο πιο χοντροκομμένα και πιο ηλίθια τα ψεματα τόσο πιο πολύ θα εκτίθενται αυτοί που τα διαδίδουν.

    YΓ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φέρτε πίσω τον Φερμιόνιο της καρδιάς μας κι ας κάνει και πισίνα όλη τη Νέα Σμύρνη!

    Αλήτες τον στεναχωρήσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο φερμιονιοσ ειναι ενας και αδιαιρετος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΝΗΣΥΧΩ ΡΕ ΣΕΙΣ. ΠΟΛΥ ΑΝΗΣΥΧΩ
    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ?? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ???

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΟΥΡΟΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συνιστούσα λίγη σοβαρότητα και περιορισμό του αλαζονικού ύφους. Και ο Λέστερ και ο Ηλίας όπως και ο κάθε Ηλίας είναι Πανιώνιοι όπως και εμείς. Συνεπώς δεν καταλαβαίνω το ειρωνικό σου ύφος. Αν νομίζεις ότι ο Πανιώνιος είναι η Λέσχη, οι Ιωνες και οι Πάνθηρες είσαι πολύ γελασμένος. Ο Πανιώνιος υπήρχε ένα αιώνα περίπου από όλους αυτούς. Πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι και ψύχραιμοι. Είδες τι έπαθε η Αεκ. Σοβαρότητα λοιπόν και να αφήσουμε τις εξυπνάδες.

      Διαγραφή
  40. Φερμιόνιος και Ταρίφας θα ήταν τώρα στο ΔΣ του Ερασιτέχνη, αν δεν το κάνατε τόσο θέμα ρε μουνιά!!!!
    Επειδή δηλαδη μιλαγανε λιγο με τον χοντρό??? Σιγα ρε ξενερωτοι!!!
    Γιατί στερήσατε από τον κόσμο τέτοια χαρά???/
    γιατί ρε γαμημενοι??//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. koutlidi den eise afganos moulas,alla moulos kai kokakias.......gamo ti nikea kai ton peirea sou mounopano.stamati min to pareis prosopika re file.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΒΑΣΙΛΗ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ. ΞΑΝΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΠΙΣΙΝΑ
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΖΗΤΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Στη τρίτη παραίτηση ο Κουτλίδης καίγεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. PROS SOUFLERO-KOUTLIDIDES KAI LOIPOI ALOTHRISKOI.I SMYRNI EINAI OMADA ISTORIKI KAI KANENAS POUSTIS DEN THA TIN KANEI proodeutiki.A KAI NA MIN TO KSEXASO ROTISTE TA FILARAKIA SAS POS EFYGE O MPEOS............STIS PLATES TOU PANIONIOY DE THA PEKSI KAMIA KOYFALA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΤΡΟΜΑΞΑΜΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ 'ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ'????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ , ΟΠΩΣ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ ΜΩΡΗ ΚΟΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. KYRIE KOUTLIDI DEN THA XANAPARETITHEITE ARGISATE AFTIN TIN FORA..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΤΑΜΑΤΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΣΑΠΑ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΙΩΝΩΝ. ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΟΚ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ. ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ? ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΙ ΤΣΑΠΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΦΙΤΙΛΙΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΙΩΝΕΣ ΜΑΛΑΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΙΩΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ??? ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ. ΚΑΝΑΝΕ ΔΙΑΡΗΞΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ? ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΦΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΩΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΟΥΝΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΘΑ ΛΥΓΙΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ή ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΏΝΙΟΥ?
    ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΨΕ ΑΡΧΕΙΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ, ΑΘΛΗΤΩΝ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ?
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ, ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ?
    ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ?
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΉΣΟΥΝ ΣΕ ΚΛΟΠΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ? ΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΕΛΕΙΑ.ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑΝ ΕΧΟΥΝΕ ΣΚΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ

      Διαγραφή
  56. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΝΑΝ ΚΟΥΒΑ ΜΕ ΝΕΡΟ ΩΣΤΕ ΑΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΠΑΝΤΩΣ ΑΦΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΤΩΡΑ Η ΛΕΣΧΗ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΕΝΟΙΚΙΑ? Α ΡΕ ΚΟΛΟΦΑΡΔΟΙ ΛΕΣΧΗΤΕΣ ΞΑΝΑ ΣΑΣ ΕΦΕΞΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗ? ΘΑ ΟΡΓΩΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΛΑ ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΚΑΡΦΩΝΕΣΑΙ.
    ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΣΟΥΝ....?
    ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΧΑΖΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΝ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΓΛΥΚΑ ΠΑΡΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΗΡΕ ΠΟΥΛΟ Ο ΦΑΝΟΥΡΗΣ...
    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. kala o fanoyris pire ton poylo oi xorigoi poy ferate tha paroyne ton poylo gia na peksoyne kai ta dikamas paidia?i toys kratate gia na ta pernete?kotes koridaliotes gamo thn proodeytiki sas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΖΗΤΩ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Α) Ο Παναγόπουλος κάνει τον προπονητή, στου Κασσίδη το κεφάλι, επειδή απλά είναι στους Πάνθηρες…

    Β) Βοηθός του, κάποιος που δεν έχει ούτε μια μέρα στον πάγκο, και μέχρι χθες έπαιζε αλλαγή στην Γ’ Εθνική, στην τεράστια όμως ΠΡΟΟΔΕΤΙΚΗ.

    Γ) Ο Μανίκας στο περιθώριο. Στη θέση του ο Πάρης Αντράλας παλιός παίκτης, ω τι σύμπτωση της Προο… Αυτό έχει σημασία… Νόνι έρχεται η σειρά σου γιατί είσαι πολύ… Πανιώνιος και όχι Κορυδαλλός City. Ο Παναγιωτάρας απολύθηκε. Ο Κουζηνός ακόμα παραμένει, αλλά μάλλον όχι για πολύ και αυτός.

    Δ) Μέσα σε όλα αυτά, ο φάκελος που δεν κατατέθηκε καν για αδειοδότηση. Παιδάκια Λυκείου θα είχαν καταθέσει καλύτερη εργασία. Ούτε καν μέσα ισολογισμός της Εταιρείας.

    Ε) στις εκλογές, οι Φωστήρες του συλλόγου, μας έφεραν τα χείριστα (Μπεεεε-ος) για να μείνουν με πρόσχημα στις θέσεις τους και να πετάξουν την μπάλα στην εξέδρα.

    Αυτόν τον Πανιώνιο τρίφτε τον στην Μούρη σας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο Πανιώνιος για μας τελείωσε.
    Ας τον χαίρονται οι διοικούντες και οι Προοδευτικάνοι φίλοι τους.
    Θα επιστρέψουμε μετά την επανάκαμψη των διαχρονικών Πανιώνιων αρχών και του απαράμιλλου Πανιώνιου ήθους με το οποίο μεγαλώσαμε.
    Εις το επανιδείν αγαπητοί φίλοι Πανιώνιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ο αραβιδης θα παει στο εξωτερικο οπως και ο ροβας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. royfiane dimosiografe ta sxolia enantia ston tsakiri ta bgazeis ta sxolia gia to lamogio ta thabeis.....ti soi panionios eisai esy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Για ποιον λες φιλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΠΑΝΙΩΝΑ ΝΕΑ ΛΕΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

      Διαγραφή
  69. ποιοσ ειναι ο αυτός που κανει τετοια μπλογκς?
    ο τσακιρακος ακουει νιονιο και τρέχει νύχτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. OLOI FEVGOYN TREXONTAS APO THN PAE EKTOS APO TA SKOULIKIA TOYS KORIDALIOTES PERIMENOYN NA TELIOPIOISOYN TO ERGO TOUS DIALIONTAS TA PANTA EKEI MESA XIPNISTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. και φυσικα ο σταματης μοκο τόσο καιρο...
    μονο για τις εκλογες εκανε το λαλιστατο παπαγαλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ, Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΣ,ΑΘΩΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ, ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ. Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ¨ΚΑΠΟΙΟΙ¨ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΠΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΨΙΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΜΙΛΑΜΕ? ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  72. ρε σταματη ολα τα απιθανα σου συμβαινουν... ολο κοκομπλοκο παθαινεις ρε φιλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ, ΑΠΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΩ ΕΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΝΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ

      Διαγραφή
  73. Ο ΚΟΥΤΛΙΔΗΣ ΕΙΠΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ Ο ΣΤΑΜ ΠΟΤΕ? ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΄ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΠΑΝΟΥΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΦΙΛΕ? ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ. ΕΓΩ ΟΠΑΔΟΣ ΕΙΜΑΙ!!!!

      Διαγραφή
  74. ΠΡΟΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ..........
    ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΗΝΥΓΙ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΣΑΣΠΕΝΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΣΟΚΑΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ. ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ. ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ...ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΔΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ. ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΤΟ ΑΝΑΙΡΟΥΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΣΧΟΛΙΟ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ. ΞΕΦΤΙΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΦΙΛΕ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝ, EMP ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ

      Διαγραφή
  76. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 11.58 ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ.ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΗΔΗ ΤΟ ΦΥΤΕΥΣΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. re paidia ama einai na trogomaste emeis oi panionioi metaksy mas tin xasame tin bala re an den enothoume oloi mazi gia tin agapimeni mas omada tha katastrafh o panionios kai sto telos tha ta rixnoume o enas ston alon. mazeuomaste suspeironomaste kai pame gia ena neo kai ygeies ksekinima gia ton istorikotero sulogo tis xwras

    ΑπάντησηΔιαγραφή