Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ...

Νικήσαμε στο πόλο, εκτός έδρας το Παλαιό Φάληρο!
Νικήσαμε στο μπάσκετ τους σιχαμερούς τους βάζελους!!
Νικήσαμε την πολύ καλύτερη ομάδα του Αστέρα Τρίπολης στο ποδόσφαιρο!!!
Τιμωρία απίστευτη στην ομάδα μπάσκετ επειδή τολμήσαμε και νικήσαμε το κατεστημένο.
Ισοπαλία στο πόλο εντός έδρας με το Αργοστόλι.
Νικήσαμε με την ψυχή στο στόμα τον Απόλλων Πάτρας σήμερα στο κλειστό.
Όλα αυτά έγιναν και δεν σχολίασε κανένας.
Τα κάλυψαν οι εκλογές.
ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ!!
Νικήσαμε εκτός έδρας παλικαρίσια το Παλαιό Φάληρο 4-6 και αναφορά δεν έκανε κανένας.
Νικήσαμε μετά από χρόνια τον ποά στην Νέα Σμύρνη σε μια καυτή έδρα που θύμιζε Αρτάκης από παλιά Κόρατς εποχές. Στο ντούκου και αυτό. Τον αγώνα τον κέρδισε ο κόσμος του Πανιωνίου και οι Πάνθηρες.
Νικήσαμε τον Αστέρα Τρίπολης την Δευτέρα με την ψυχή στο στόμα γιατί ο Αστέρας είναι σαφώς καλύτερος από εμάς και έτσι σχεδόν σωθήκαμε. Τίποτα και για αυτόν τον αγώνα.
Οι αρμόδιοι στο μπάσκετ μας τιμώρησαν γιατί τολμήσαμε και νικήσαμε τους σιχαμερούς επειδή πετάχτηκαν 2 κροτίδες εκτός αγώνα και ενώ είχε τελειώσει το παιχνίδι. ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ!!!
Ισοπαλία στο πόλο σήμερα με το Αργοστόλι σε ένα παιχνίδι που δεν καταφέραμε να νικήσουμε ενώ μπορούσαμε. Ασχολίαστο και αυτό το παιχνίδι από τις Πανιωνάρες.
Νίκη και σήμερα στο μπάσκετ με την ψυχή στο στόμα και στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Ασχολίαστο και αυτό από τις Πανιωνάρες!!
ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!!!


41 σχόλια:

  1. σταμάτη, άσε τις εκθέσεις ιδεών. πέστα και στους φίλους σου αυτά. κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών... μην βγάζουν τους άλλους λάδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή ήμουν παρών στην "Γενική Συνέλευση" δεν αντελήφθην τα εξής:
    Έγινε κανονική Γενική Συνέλευση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το καταστατικό;
    Διάθεση των μελών της για ενιαίο ψηφοδέλτιο.
    Επίσης ποιά είναι η ενωτική στάση της Πανιώνιας Κίνησης τόσο καιρό που Γκλεζάκοι και Καμπανόπουλοι προπηλακίζουν Πανιώνιους και διακηρύττουν ότι θα διοικούν τον Πανιώνιο για τα επόμενα τριάντα χρόνια;
    Βασίλη Τσάβαλε είναι πλέον αργά…
    Όπως κυκλοφορεί στη Πανιώνια πιάτσα "THE GAME IS OVER".
    Οι σταλινικές μεθοδεύσεις και τραμπουκισμοί δεν περνούν στους Πανιώνιους!
    Ακούς Σταμάτη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να ακούσω τι ρε φίλε;στα αρχιδια μου αν βγει ή αν δεν βγει ο Τσαβαλος, τι θα κερδίσω εγω; Ας βγει ο Μισαηλίδης! Το ίδιο μου κάνει, γνωστούς φίλους μου μάλλον έχω και απο του Μισαηλίδη το ψηφοδέλτιο, οπότε;

      Διαγραφή
  3. STAMATIS KANE TIN PAPIA GIATI EISAI EKTETHIMENOS.
    IDI ZITANE NA MATHOUN POLLA PRAGMAATA GIA SENA
    AFOU DEN SE NOIAZEI MIN MILAS RE XAZOULI.
    OI FILOI SOU EKANAN STROFI ME GRAPTA MINIMATA.
    POSO ATHOOS EISAI RE FILE.
    EISAI TOSO KALO PAIDI I TOSO XAZOA?
    LIPAME ALLA MIN ERTHEIS TIN TETARTI KATSE SPIUTI OPOS THA KATSOUN OI PANTHIRES MPAS KAI TOUS SILAVEI I ASTINOMIA POU THA EINAI EKEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθώος είμαι φίλε ναι γιατι με ενδιαφέρει ο Πανιώνιος και δεν κοίταξα ποτέ μου να εκμεταλευτω την ομάδα και ποτέ δεν θα το κάνω! Με ψάχνουν ποιοι; Να με κάνουν τι; Είμαι στην διοίκηση και δεν το ξέρω;το ότι ξέρω αυτούς που διοικούν δεν λέει τίποτα, και απο του Μισαηλιδη ξέρω! Ας βγει ο Μιχαηλίδης, να σου πω κάτι; Είμαι με τους πανθηρες γιατισου εξήγησα ότι οι πανθηρες τρέχουν στα δυσκολαπαντου! Τώρα αν έκαναν ´´καποιοί´´ κολωτουεμπες μπράβο τους! Αν είναι να της φάω για τον πανιώνιο τι ναπω; Μπράβο! Όσοι με ψάχνουν πάντως όπως λες κάθομαι χαμηλά στην θύρα 2 στο κέντρο, πολλα χρόνια τώρα! Ας έρθουν τι να πω!

      Διαγραφή
  4. ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ Η ΜΙΖΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ.
    ΣΤΑΜΑΤΗ Η ΟΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΦΕΛΟΣ.
    ΑΝ ΕΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ.
    ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΠΡΙΒΕ ΣΥΓΝΩΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΦΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ.
    Ο ΕΛΕ ΕΔΕΙΞΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΟΛΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΟΜΕΝΑ.
    ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΑΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όφελος δεν είχα και δεν θα έχω ποτέ απο τον Πανιώνιο! Είμαι 33 χρόνων και πτώση γήπεδο απο τα 5 μου χρόνια καθώς με έκανε πανιώνιο ο πατέρας μου! Έχω 1 παιδάκι 6 μηνών και περιμενωαλλο ένα να γεννηθεί σε 6 μήνες, δεν ειμουν ποτε σε καμία διοίκηση, το μπλοκ το άνοιξα για να συνομιλω με πανιωνιους γιατι τους θεωρούσα αδέρφια μου όλους σαν αγαθος που είμαι τελικά, αλλα αυτο πίστευα γιατι είχα μεγαλώσει σε γαυροβαζελοχανουμο γειτονιά στην Νίκαια και ειμουν ο μόνος Πανιώνιος! Τελικά ο ρομαντισμός μου μου βγενει μπούμερανγκ και στο τέλος θα την πληρώσω εγω! Θα απολογουμαι εγω για την τωρινή διοίκηση επειδή τους ξέρω,και αν βγει ο Μισαηλιδης θα απολογουμαι μετά γιατι ξέρω και απο εκεί κάποιους,τελικά μάλλον εγω είμαι το πρόβλημα στην ομάδα! Εγω έδιωξα τον Μπεο; Εγω έδιωξα τον Τσακίρη; Εγω ψήφισα τους τωρινους διοικούντες που δεν έχω δικαίωμα ψήφου;ρε παιδιά λίγο σοβαρότητα!

      Διαγραφή
  5. stamati mpine eleine.
    min ksanapatiseis sti nea smirni
    apo tin pempti oloi mazi me axilea gia enan neo panionio.
    osoi pistoi proselthete.
    oi alloi spiti tous
    stamati mpine eleine
    apo pempti na sai stin 2 thira kai me signomes
    oi fapes erxontai gia olous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ φίλε ανωνυμε για τα καλα σου λόγια! Να είσαι καλα! Εγω θα παταω στην Νέα Σμύρνη! Και σήμερα ειμουν και είδα την ομάδα χαλαρος! Εγω να κρυφτω γιατι; Εκανα κάτι και δεν το ξέρω; Συγνώμη να ζητήσω γιατι ρε φίλε; Μου εξηγεις; Στην θύρα 2 θα είμαι να είσαι ασιγουρος και θα είμαι παρέα με τον γιο μου να τον γνωρίσεις και αυτόν! Όσο για το μπινε σε ευχαριςτω πολυ να είσαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AXILEAS KAI MISAILIDIS THA KANOYN TON PANIONIO MEGALO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΓΚΕΣ, ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΟΦΑΓΕΙΑS ΣΤΟΝ ΣΜΥΡΝΙΟ ? Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΗ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΗΝ ΓΣ? ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΙΤΣΑΝΤΩΝΑΚΗ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΕΣΤΟΝ ΦΙΤΣΑΝΤΩΝΑΚΗ. ΤΟΝ VASSILIS ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗ ΡΑΙΚΟΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΣΟ ΑΣΤΕΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ.
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΡΗΜΑ ¨ΕΠΗΡΕΑΖΩ" ΜΕ ΕΝΑ Ρ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΔΗΛΑΔΗ ¨ΕΠΗΡΡΕΑΖΩ".
    ΑΝ ΨΑΞΕΤΕ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΔΥΟ.
    ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΕΓΡΑΦΕΤΟ ΜΕ 2 Ρ.
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΝΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΘΕΙΣΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τον Σταμάτη γιατί τον χρεώνουν έτσι με διοίκηση?

      Διαγραφή
    2. ΕΞΩ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ!!!!

      Διαγραφή
  15. "ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΕΚΝΟΝ ΜΠΟΥΚΗ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ". ΠΑΛΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ Η ΚΑΝΕΛΛΗ, ΤΩΡΑ ΘΑ Ο ΠΑΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΒΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Αν πάρεις εξουσία, μη χρησιμοποιήσεις κανένα φαύλο στη διοίκηση, επειδή, για τα δικά του αδικήματα. εσένα θα κατηγορήσουν"
    AΠΟ ΤΟΝ ΙΣΟΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΑΒΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΑΓΚΕΣ, ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΟΦΑΓΕΙΑS ΣΤΟΝ ΣΜΥΡΝΙΟ ? Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΝ "ΕΝΙΑΙΟ" "ΕΝΩΤΙΚΟ" ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ.
    ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "ΕΝΙΑΙΟ" ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΤΩ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ ΚΟΥΦΑΛΕΣ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΙΔΙΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ Ο ΠΑΝΟΣ.
      ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ ΤΡΕΜΕΤΕ!
      ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΜΦΑΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΥ ΤΙΜΩΡΟΥ Ο ΠΑΝΟΣ.

      Διαγραφή
  23. ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΟΡΟ ΜΟΥ ΓΥΙΟ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΠΕΝΤΕΛΗ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΝΑΓΗΣΩ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΤΑΒΕΛΗ.
    ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΣΠΗΛΙΑΣ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ.
    ΠΟΙΟΝ; ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΥΤΑΦΗ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
    ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
    ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
    ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΠΑΛΙ, ΑΝΩΝΥΜΑ ΤΕΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΦΙΛΕ ΣΤΑΜΑΤΗ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.
    ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ.
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΜΙΑ Ή ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑΝ.
    ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΣ. ΣΕ ΕΧΩ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΜΑΛΑΚΑ, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ, ΚΟΤΑ, ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ, ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΑΡΕΣΤΑ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΠΑΔΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΠΟΥ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
    ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΕΓΚΛΗΣΕΙΣ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΦΙΛΕ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΣΕ ΞΕΡΩ (ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ) ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΦΡΑΓΗ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΝΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
    ΔΙΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠ΄ΟΨΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΟΣΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΔΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΣΟΥ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΥΠΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙΣ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ (ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ Ή ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ.
    ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ, ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΛΑΕΙ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟ, ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.
    ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΟΠΟΤΕ ΚΡΙΝΩ ΕΠΩΝΥΜΑ.
    ΜΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε alterego. Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.
      Το ότι έχω ξεφύγει και εγώ πολλές φορές το ξέρω και ειλικρινά δεν το θέλω. Τα σχόλια τα κλείδωσα όχι γιατί υπάρχει έντονος σχολιασμός με τους Ίωνες΄, Πάνθηρες και διοίκηση.
      Τα σχόλια τα κλείδωσα γιατί δεν μπορώ να ανεχτώ τον κάθε δειλό ανώνυμο να γράφει αρνητικά για εμένα που έχω τα άντερα να γράφω επώνυμα και να με χρεώνει πράγματα.
      Είμαι 33 χρονών. Είμαι ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ γιατί με έκανε ο πατέρας μου και η γιαγιά μου που ήταν από την Σμύρνη.
      Παρακολουθώ από 5 χρονών την ομάδα από όσο θυμάμαι δηλαδή από το 1985. Από το 1998 σε ηλικία 18 χρονών τότε που πήραμε και το κύπελλο αγοράζω διαρκείας κάθε χρόνο ανεξαρτήτως διοικήσεως.
      Το γήπεδο δεν το έκοψα ποτέ και ποτέ δεν θα το κόψω. Ούτε τότε που οι πάνθηρες κάνανε αποχή από το γήπεδο με την κόντρα με τον Μπέο εγώ έκοψα την αρρώστια μου την ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ.
      Γεννήθηκα στην Νίκαια. Όπως καταλαβαίνεις εκεί ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ δεν υπήρχε ούτε σε απόσταση 5 χιλιομέτρων. Ξεχώριζα σαν την μύγα μέσα στο γάλα.
      Γεμάτο γαύρους, βάζελους, αεκτζήδες και πάοκ η γειτονιά και τα σχολεία που πήγαινα.
      Το μπλοκ το δημιούργησα για να επικοινωνώ με άλλους συν ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ να μιλάμε και να είναι όλα καλά χωρίς να φανταστώ ότι όλα δεν είναι ρόδινα. Είμαι μάλλον πολύ ρομαντικός για τις σημερινές εποχές.
      Πίστευα ότι με το μπλοκ αυτό κόντρα θα είχα με τους αλλόθρησκους και όχι με τους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ.
      Το αντίθετο βλέπω όμως.
      Το πρόβλημα τελικά το έχω με τους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ και όχι με τους αλλόθρησκους.
      Πίστευα ότι όλοι οι ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ είναι φίλοι μου και τους θεωρούσα αδέρφια μου αλλά αυτό πρέπει να το αποβάλλω από το μυαλό μου γιατί δεν ισχύει.
      Πήγαινα θυμάμαι διακοπές ή κάπου εκτός Νέας Σμύρνης και έβλεπα ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και αισθανόμουν ΘΕΟΣ.
      Τώρα αυτό δεν ισχύει γιατί πρέπει να ακολουθήσω την εποχή που μας επιβάλλουν οι πολλοί
      Έχω πολλούς φίλους ΠΑΝΙΩΝΙΟΥΣ.
      Τα παιδιά που είναι τώρα στην διοίκηση από τους Ίωνες τους γνωρίζω γιατί κάποτε ήμουν και εγώ όταν πρωτοάνοιξαν τον σύνδεσμο.
      Με τα παιδιά δεν έχω καμία κόντρα αλλά δεν μιλάμε. Άντε να πούμε ένα γεια όταν και αν θα συναντηθούμε κάπου, που αυτό το κάνω με όλους όσους ξέρω.
      Στους Ίωνες δεν είμαι εδώ και 2 ,3 χρόνια γιατί δεν μπορώ λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων να είμαι στα συνδεσμιακά. Σαν Σταμάτης ναι δεν θέλω οι φίλαθλοι-οπαδοί να μπλέκονται με τα διοικητικά αλλά αυτό δεν μπορώ εγώ να πω στον καθένα τι να κάνει.
      Έχω περάσει και από την Λέσχη Φίλων Πανιωνίου μια περίοδο και έφυγα όταν ανοιξαν οι Ίωνες. Ούτε με τα παιδιά της Λέσχης έχω πρόβλημα εγώ, δεν ξέρω βέβαια εκείνοι αν έχουν με εμένα.
      Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για τον χαρακτηρισμό μου κοτολέσχη και κοτόμέμπερς σε κάποιο σχόλιο μου αλλά ήταν πάνω στα νεύρα μου.
      Όταν κάνω λάθος μου έχουν μάθει οι γονείς μου να το παραδέχομαι και να ζητάω συγνώμη , δεν είναι κακό. Τα παιδιά στην Λέσχη αγαπάνε και αυτοί τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
      Ο καθένας μας το βλέπει κάπως διαφορετικά.
      Από τους πάνθηρες πέρασα σε νεαρή ηλικία και ξέρω ότι οι πιο πολλοί από τους πάνθηρες είναι αγνοί οπαδοί και αγαπάνε την ομάδα.
      Είναι οι μοναδικοί που τρέχουν για όλα τα θέματα της ομάδας και έχουν δικαίωμα λόγου.
      Για αυτό πήρα το μέρος τους στην προηγούμενη Γ.Σ.
      Στην διοίκηση δεν θέλω να μπω ποτέ ούτε να μπλέκεται το όνομα μου.
      Εμένα η θέση μου σαν Σταμάτης είναι στο γήπεδο στην εξέδρα να βλέπω την ομάδα και να κρίνω, όχι να διοικώ.
      Απλά δεν θέλω να επιστρέψει ο Μπέος γιατί όπως και ο ίδιος είχε πει πριν χρόνια ο κύκλος του έκλεισε και δεν ήθελε άλλο να ξανά ασχοληθεί.
      Κόντρα εγώ δεν είχα ποτέ προσωπική μαζί του και όταν ακόμα είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα με τους πάνθηρες εγώ στο γήπεδο πήγαινα.
      Έχει κάνει καλά για την ομάδα αλλά έχει κάνει και κακά.
      Το ίδιο θα ίσχυε στις απόψεις μου και για τον Τσακίρη.
      Μόνοι τους έφυγαν και οι δύο, ο ένας την πούλησε ο άλλος την χάρισε.
      Τώρα θα έρθει σαν σωτήρας?

      Διαγραφή
    2. Το ότι βρίζω είναι ένα μεγάλο πρόβλημα μου και λάθος μου και το παραδέχομαι, ίσως να προέρχεται στο ότι είμαι πολλή νευρικός και θίγομαι εύκολα το οποίο το κληρονόμησα από τον συχωρεμένο τον παππού μου. Μεγάλο λάθος μου αυτό στον όποιο τρόπο άμυνας μου που το κάνω.
      Ένας λόγος που κλείδωσα τα ανώνυμα είναι στο ότι δεν μου αρέσουν οι ανώνυμες απειλές και το στυλ ότι τώρα που θα έρθει ο Μπέος κρυφτείτε γιατί θα σας γαμήσει και άλλα τέτοια.
      ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΓΙΑΤΙ?
      ΕΧΩ ΝΑ ΦΟΒΗΘΩ ΚΑΤΙ?
      ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ?
      ΜΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.
      ΓΙΑΤΙ?
      ΤΙ ΕΚΑΝΑ?
      Και τα σχόλια τα άνοιξα ξανά γιατί είμαι και εγώ υπέρ της ελευθερίας λόγου αλλά στο τέλος ξέρω ότι θα μου γυρίσει μπούμερανγκ γιατί θα ξεκινήσουν οι βρισιές ανώνυμες πάντα .

      Διαγραφή
  26. μπραβο σταμάτη έπραξες το σωστό!
    ζήτω τα ανώνυμα, αλλά με ευπρέπεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝ ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛ(ΤΣ)ΠΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΚΥΑΝΕΡΥΘΡΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ , ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΑΝΙΩΝΙΩΝ ΧΕΡΙΩΝ... Ο ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ ΔΙΑΚΟΝΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΥΠΡΕΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΔΙΑΡΥΓΝΕΙ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΑΙ ΤΡΙΧΩΤΑΙ ΟΠΙΣΘΑΙΕ ΜΕΡΗ. Ο ΔΙΑΚΟΝΟΣ ΠΑΝΟΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ...
    Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΕΠΙΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΗΣΗ ΘΑ ΤΕΛΕΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ "ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΩΝ" ΧΟΡΟΣΤΑΤΟΥΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΕΣΤΕΡ

      ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΔΕΗΣΕΩΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΙΣΚΟΣ ΥΠΕΡ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ.

      ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ

      Διαγραφή
    2. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ Η ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΕΝΩ Η ΥΠΟΓΑ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ.
      ΑΜΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΡΑΙ (ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ) ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ (Η ΥΠΟΓΑ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ).

      Διαγραφή
  28. ΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΟΥΣΤΑΚΑΛΗΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΙΣΑΙΛΙΔΗ (ΤΣΑΒΑΛΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή