Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Εκλογές χωρίς ψηφοφορία= ροντέο

Οι εκλογές ήταν προγραμματισμένες να γίνουν την Τετάρτη στις 6.
Πριν την ψηφοφορία είχε προγραμματιστεί ομιλία των διοικούντων που είναι τώρα  για να πουν τι έχουν κάνει στην μέχρι τώρα θητεία τους, και μετά του καινούργιου υποψηφίου ο οποίος τελικά δεν μίλησε καθόλου .
Στην αίθουσα υπήρχαν περίπου 250 άτομα.
Ρεκόρ για συνέλευση του Πανιωνίου πιστεύω.
Βαβούρα πολλή και αποτέλεσμα κανένα.
Παρών και ο Μπέος!!
Παρών και οι Πάνθηρες.
Η ατμόσφαιρα περίεργοι και μύριζε μπαρούτι.
Η κάλπη έγινε όμηρος των οργανωμένων ώστε να μην γίνουν οι εκλογές.
Το όλο σκηνικό διήρκησε  σχεδόν 3 ώρες.
Η συνέλευση με απόφαση θα ξανά γίνει Τετάρτη 10/04/2013.
Συζητήθηκαν  πολλά, αλήθειες ή όχι ο καθένας κρίνει από μόνος του.
Ενωτικό ψηφοδέλτιο θέλω και εγώ.
Ο Μπέος δεν με έπεισε ότι δεν είναι πίσω από τον Μισαηλίδη .
Τους Πάνθηρες επειδή διαβάζω πολλά σχόλια σε μπλοκ και σάιτ δεν τους φώναξε κανένας και όπως ακούστηκε ό Τσάβαλος.
ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ!!! 
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!!!!!
ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ !!!!

91 σχόλια:

  1. ΑΔΙΟΡΘΩΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ. ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΣΑΝ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΟΝΤΑΣ.ΡΕ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΟΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗ. ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΕ ΑΠΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.ΠΑΝΘΗΡΟΠΑΠΑΓΑΛΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΣΕ ΟΛΑ ΠΑΡΩΝ ΕΙΜΑΙ, ΚΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΕΣΥ? ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ? ΕΓΩ ΜΕ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΜΩΡΟ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΚΥΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΙΑΙ ΠΑΡΩΝ, ΣΤΗ ΓΣ ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ

      Διαγραφή
  2. Παιδιά μπορεί κάποιος να μου πεί πότε είναι του Λαζάρου;
    Υπάρχει σοβαρός λόγος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΑΜΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΗ ΓΣ?
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΥΤΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ? ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΑΡΑΧΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ, ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΜΙΣΑΗΛΙΔΗ ΑΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΝ ΒΓΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ,ΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΑΣΤΕΙΟΙ. ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ ΗΟΧΙ?

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Σταμάτη. είσαι υπέρ της χάβρας 30 ψευτοτσαμπουκάδων. Συμφωνήσες με μια πραξικοπηματική παρέμβαση αυτών που παράνομα ηταν στη συνέλευση καθώς δεν είχαν δικαίωμα ψήφου οι οποίοι απαίτησαν ενωτικό ψηφοδέλτιο. για να δεις πόσο άσχετος και βλάκας είσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕ ΣΧΕΤΙΚΕ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΕ, ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑΣ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ 30 ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ, ΠΑΝΤΟΥ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΜΟΝΟ ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

      Διαγραφή
  5. μαλακια εγινε με την αναβολη
    θα ετρωγε την πατσαβουρα ο Μισαιλιδης και θα τελειωναν ολα
    αντε τωρα παλι τα ιδια την αλλη Τεταρτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΑΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΒΟΥΤΗΞΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΈΝΩΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΕΛΩΝ. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ. ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΣΤΑΜ. ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΞΕ Ο ΤΣΑΒΑΛΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΜΙΧΟΥ ΚΑΙ Ο ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ.ΡΕ ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΣΜΟΥ, ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΝΘΗΡΑ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΜΝΘΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΝΕΝΑ.

      Διαγραφή
  8. Ο ΣΤΑΜ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηλια κ λεστερ βγαζετε χολη για τον σταμ. επειδη στηριζει τα πανθηρια θα τις φατε τις μαπες σας τελικα αντε καιρος ειναι πανιβλακες λεσχιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΕΣΤΕΡ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΕΙ ΠΑΡΕΑ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΠΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΝ

      Διαγραφή
  10. ο Λέστερ θα φέρει νέα εποχή στον Ιστορικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΤΑΜΑΤΗ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΟΙ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΧΑΖΕ? ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. ΒΛΑΚΑ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΙΩΝΕΣ, Η ΛΕΣΧΗ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΜΠΕΟ, ΕΣΥ ΤΟΝ ΘΕΣ? ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμε βλακα 5:17, άντε και γαμησου, και αν δεν μπορείς μόνο σου έλα να σε γαμησω εγω! Ρε ηλιθιε εώς δεν είμουν στην γεν. συν. αλλα όλοι το ίδιο έγραφαν σε μπλοκ και σε σάιτ, εγω έλειπαν απο όλα τα σοβαρά θέματα του Πανιωνιου; Είσαι μαλακας; Σε όλα είμαι παρών, στην γ.σ. Δεν ήρθα γιατί δεν είμαι μέλος! Ναι ρε είμαι με τους πανθηρες και παντα θα είμαι! Άντε μαλακά κότα,
    Σάιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 6:08 κουτός είσαι εσύ! Άντε βλακα, ναι ρε απο τον καναπέ είδα ην γ.σ. Αγκαλια με τον γιο μου! Πανθηρες ολε
    Μόνο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ και πανθηρες και σε όποιον αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 6:11 είμαι με τους πανθηρες και δεν είμαι βλάκας! Είμαι με τους πανθηρες γιατί είμαι Πάνθηρας, γιατί εκείνοι τρέχουν σε όλα τα αθλήματα και σε ολόκληρη την Ελλάδα να υποστηρίξουν την ομάδα, ενώ εσυ σαν κότα κάθεσαι στο κοτομεμπερς και στην κοτολεσχη να δεις τον αγώνα και νακ κριτικαρεις! Ναι οι πανθηρες έχουν δικαίωμα για πραξικόπημα! Ειναι οι μόνοι που τρεχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9:04 στο ξανά λέω τους πανθηρες δεν τους φώναξε κανένας, απο μόνοι τους πήγαν και καλα έκαναν, δεν κολωνουν ούτε γλειφουν, τον Μπεο ποιος τον φώναξε; Κότες! Μόλις τον βλέπετε τρεμετε και πάτε και τον χαιρετατε για να μην φάτε καμία αδεσποτη φάπα, καλα κάνανε και ήταν παρών οι πανθηρες, εσάς μάλλον σας αρέσει να σας βρίζουν την μάνα, ε; Θυμάστε σε κύπελλο αγώνα που ήρθε στην ΘΥΡΑ 2 και έβριζε μανάδες; Κανένας άντρας τότε δεν μίλησε, μόνο οι πανθηρες! Άντε μουνοπανα που θα πείτε για μένα και τους πανθηρες! Πουσταρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΚΡΑΤΑ ΠΙΣΙΝΗ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΖΕΙΣ

      Διαγραφή
    2. ΝΑ ΕΚΤΕΘΩ ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ? ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ. ΑΠΛΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΧΕΣΤΗΚΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ

      Διαγραφή
  16. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟ ΗΡΕΜΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ. ΣΕ ΜΑΘΑΝΕ ΟΛΟΙ ΠΙΑ. ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΝΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΠΕΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΚΤΙΘΟΜΑΙ ΣΕ ΤΙ? ΣΤΟ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ? ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΨΗΛΟΙ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΕΤΣΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ.ΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΜΕΤΡΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΣΕΙΣ?ΕΥΤΥΨΩΣ, ΕΓΩ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ, ΕΚΑΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΓΑΜΠΡΟΣ.ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΜΑΙ? Ε? ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΕΣΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΣΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ Η ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΝΟΙ ΕΚΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝ.ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΡΙΖΩ ΝΑΙ, ΕΙΧΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

      Διαγραφή
  17. ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΩΝ ΠΑΝΘΗΡΩΝ. ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ. ΚΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΕΨΩ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΠΑΝΤΑ.ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥ ΜΠΕΟΥ ΚΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΛΕΙΨΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ.ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΣΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ? ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ? ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΔΑΚΙ ΦΕΙΤΟΝΙΑΣ? ΚΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΟΤΕ. ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 2 ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΧΑΜΗΛΑ.ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΓΕΛΑΝΕ?ΧΑΧΑΧΑ, ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΙΟΣ

      Διαγραφή
  18. THE PARTY IS OVER.
    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΟΙΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.
    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΛΝΙΑΡΗ. ΠΗΓΕΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ, ΑΝΤΕ ΡΕ ΑΝΤΡΕΣ ΕΛΑΤΕ.

      Διαγραφή
  19. ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ.
    ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ.
    Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ.
    ΤΟ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.
    ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ.
    THE PARTY IS OVER.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣ ΦΥΓΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ, ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΑΝ, ΝΑ ΧΕΖΟΣΑΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΓΛΕΙΦΕΤΕ. ΜΟΥΝΙΑΑΑΑΑ. ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ

      Διαγραφή
  20. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΣΑΙΛΙΔΗ. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΑΜΕ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ ΑΛΟΥΣΤΗΚΕ(ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ,ΤΥΦΛΙΔΑ) ΥΠΕΡ ΜΑΣ ΗΤΑΝ. ΕΔΩ ΠΑΟ ΚΑΙ ΟΣΦΠ ΣΤΗΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ. Ο ΜΠΕΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ. ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΕΟ ΤΩΡΑ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΑΜΕ ΕΥΚΟΛΑ. ΜΠΕΟ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΟΧΘΕΣ ΨΟΦΗΣΕ Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΜΟΥ.
    ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
    ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΣΤΟΝ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 2 ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΓΩ ΠΑΠΑΓΑΛΟ.ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΜΩΣ

      Διαγραφή
    2. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΗ 2.
      ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ?
      ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΤΕΣ.
      ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΕΘΕΙ ΠΟΛΥ.

      Διαγραφή
    3. Οι πανθηρες ειναι στη 3, χρόνια τώρα! Να σου πω κάτι εγω μένω Ηλιούπολη τώρα, οπότε θέλετε ραντεβού όπου θέλετε λοιπόν για να μην νομίζεις οτι φοβάμαι τους μάγκες ανώνυμους!

      Διαγραφή
  22. ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΣΥ ΤΡΩΩΣ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΩΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΘΗΡΙΑ??? ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΕΙΣΑΙ
    -ΚΑΤΡΙΜΠΟΥΖΑΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΟ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΠΟΤΕ ΨΗΛΟ, ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΘΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΦΑΓΑ ΠΟΤΕ, ΑΠΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ? ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ? ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ, ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΣ, ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ !!!ΚΑΤΡΙΜΠΟΥΖΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΟΥΖΑ ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΟΛΕ!! ΜΙΑ ΖΩΗ!!ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΚΥΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΗΛΙΘΙΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ?ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ? ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΤΡΕΞΙΜΩ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΛΕΠΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.ΕΣΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ? Η ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΑΙ?

      Διαγραφή
  23. ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΥΤΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΜΙΣΑΗΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΕ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΦΑΠΕΣ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΠΩΣ ΡΙΞΑΤΕ ΦΑΠΕΣ ΣΤΗΞΝ ΝΥΝ ΔΧΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΥΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΨΟΥΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΡΕ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΙ ΘΑ ΛΕΜΕ. ΑΝΤΕ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΑΣ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ

      Διαγραφή
  25. ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΦΑΠΑ.ΟΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΣΤΟΝ ΜΠΕΟ ΠΛΗΡΩΝΩΝΤΑΙ.ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΑΤΕ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΟΜΩΣ ΤΙ ΤΑΞΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ.ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΙΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑΝΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΝΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΞΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΒΑΛΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΝΩΜΕΣ ΣΤΙΣ ΟΦ ΔΙ ΡΕΚΟΡΝΤ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TI NA TOYS ETΑΞΑΝ? ΕΙΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΛΑΙΟ ΠΑΝΘΗΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ? ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΟ

      Διαγραφή
    2. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ, ΕΓΩ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΩ ΣΕ ΤΙ? ΟΠΩΣ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑΩ, ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ?Ο ΤΣΑΒΑΛΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΑΣ ΜΗΝ ΒΓΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΣ ΒΓΕΙ Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΠΟΙΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ?

      Διαγραφή
    3. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΣΑΙ Η ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ. ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΕΟΣ

      Διαγραφή
    4. ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΟΣ, ΜΠΕΟΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ, ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑ? ΣΟΥ ΛΕΨ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ, ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΙ ΟΥΡΓΙΟ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΕΙΤΕ, ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΔΙΟΙΚΙΤΙΚΑ.

      Διαγραφή
    5. ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΣ ΖΗΤΗΣΕ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ?ΠΑΛΙΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ?

      Διαγραφή
    6. ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΠΕΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΕΟΣ.
      ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ΣΑΝ ΑΠΛΗ ΑΠΡΟΣΕΞΙΑ?

      Διαγραφή
    7. Ναι δεν βάζω κύριος, σε κανέναν, δεν το κάνω επίτηδες, ούτε στον Μισαηλιδη ούτε στον Τσαβαλο ούτε στο Μπεο.

      Διαγραφή
  26. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ 2 ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ.
    ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ ΠΑΡΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΛΟ ΨΕΙΡΑ.
    ΕΣΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Η ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Η ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ.ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ?
    ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΕΙΣΑΙ?ΠΕΣΕ ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΦΑΝΕΡΑ , ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΛΕΞΩ, ΝΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΜΠΕΟ ΠΙΣΩ, ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΛΑ, ΕΧΑΣΕ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΣ, ΕΦΥΓΕ, ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑΤΙ?ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ, ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΦΥΓΑΝ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΦΑΝΕΡΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΒΓΟΥΝ Η ΟΧΙ, ΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΛΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΕΝΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ, ΑΣ ΜΗΝ ΒΓΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ!! ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΕΣ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ, ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΟΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ

      Διαγραφή
  27. ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙΤΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΝΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΙΣΕΤΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΑΓΑΖΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ. ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΑ ΚΟΛΛΑΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΡΑΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ? Ε? ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ?

      Διαγραφή
    2. εχω μια απορια εσυ δεν ελεγες οτι εχεις περασει απο πανθηρες λεσχη ιωνες και εχεις φιλους απο παντου? γιατι αναφερεις κοτομεμπερς κοτολεσχη και οτι η ποιο μακρινη εκδρομη ειναι που εχουνε παει στην τριπολη? εχω χασει κανενα επεισοδιο?

      Διαγραφή
  29. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ, ΕΙΜΑΙ 33 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΡΑ ΚΑΤΙ ΨΗΛΑ, ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΠΗΓΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ, ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΨΙΛΟΘΥΜΑΜΑΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΠΙΟ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ, ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΝΙΚΑΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΦΥΓΓΟΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΧΑΝΟΥΜΩΝ ΞΕΧΩΡΙΖΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΛΑ.ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΤΟ 2005-2006 ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ, ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΣΑΝ ΛΕΣΧΗ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΏ, ΚΑΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΗΓΕΝΑΝ. ΌΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ ΕΜΕΝΑ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙΕΧΕΙ ΚΑΙ 3ο ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΠΑΝΘΗΡΕΣ , ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΙΩΝΕΣ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΣ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ. ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΩΝΕΣ,ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΙΩΝΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ?ΑΝΑΦΕΡΑ ΚΟΤΟΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΚΟΤΟΜΕΜΠΕΡΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΕΙΝΟΙ ΚΑΘΟΝΤΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΜΠΕΡΣ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΝ. ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΧΩ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ. ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΔΥΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΑΦΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ. ΜΠΟΡΟΥΝ? ΟΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΕΣ?ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΝΑ ΞΑΝΑΥΡΙΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ, ΩΣ ΤΙ? ΣΑΝ ΣΩΤΗΡΕΣ? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΦΙΛΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΤΩΡΙΝΟΙ, ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εμενα καρφακι δεν μου καιγετε αλλα κανεις ενα μεγαλο σφαλμα.δηλαδη τους χαραχτηρισες κοτολεσχη γιατι δεν πανε εκδρομες? τους αλλους γιατι δεν τους χαραχτηρισες κοτοιωνες? αρα κανεις διακρισεις. και οταν λες πιστευεις οτι η κοτολεσχη και το κοτομεμπερς σε σχολιαζουν εσενα και τους πανθηρες αν δεν εισαι σιγουρος γιατι βαζεις εχθρα μεταξυ των πανιωνιων? ηρεμια μεχρι την τεταρτη γιατι εχει βαρινει η ατμοσφαιρα και ειναι κριμα να πλακωνομαστε μεταξυ μας για καποιες καρεκλες που θα τις παρουνε αλλοι που εχουν συμφερον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως να έχεις δίκιο στον χαρακτηρισμό, απλά έχω περάσει και απο τους 3 συνδέσμους και για αυτο το είπα, να σου πω και κάτι δεν κάνω διακρίσεις. Οι Ιωνες μπορεί να ειναι 30 όλοι κι όλοι μαζί αλλα σε εκτός έδρας αγώνες πήγενουν έστω και λίγοι, εγω δεν βάζω έχθρες, αυτές υπάρχουν απο αλλού!

      Διαγραφή
    2. ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΤΟΛΕΣΧΗ Ή ΤΟ ΚΟΤΟΜΕΜΠΕΡΣ ΣΕ ΞΕΠΟΥΠΟΥΛΙΑΣΕΙ?

      Διαγραφή
  31. ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑΜ. ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΡΟΙ. ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι τα λέω, σε όποιον αρέσει, οι πανθηρες μόνο έχουν λόγο για μένα! Οι άλλοι ναι ειναι καφροι δεν με απασχολούν!

      Διαγραφή
  32. ναι γιατι αν διαφωνούσες με τους πανθηρες θα τους τα έλεγες...
    αφού είσαι κότα... απλά πας με τους περισσότερους γι' αυτό....
    εισαι προκλητικός...., αλλά περισσότερο αστείος...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κότα δεν ειμουν ποτε φίλε! Αντιμετώπιζαν γαυρους, βαζελους, χανουμια μόνος μου στην Νίκαια και στον Κορυδαλλό και δεν κώλονα! Είμαι με τους πανθηρες για τον λόγο ότι εκείνοι τρέχουν στα δύσκολα πάντα, τώρα αν τα γύρισαν όπως λένε πιο κάτω δεν γνωρίζω! Προκλητικός σε τι είμαι; Σε ευχαριστω για το αστειος

      Διαγραφή
  33. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΟΠΩΣ ΕΚΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΕ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ.
    ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ.
    ΜΠΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.
    ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΠΑΓΑΛΟΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΥ ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
    Ο ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΤΕΙΣ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΕΜΝΠΤΗ.ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΠΕΣ.ΚΟΡΟΙΔΟ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΣ ΖΗΤΗΣΑΣΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΩΣ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟ.
    ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕ.ΒΛΑΜΕΝΝΕ Ε ΒΛΑΜΕΝΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ.
    ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ.
    ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ.ΕΛΑ ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ.ΑΝΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου φίλε να σου πω κάτι, στην ΓΣ δεν ήρθα όχι γιατι φοβόμουν, έχω ένα μωρό 6 μηνών και περιμένω σε 6 μήνες άλλο ένα! Είμαστε με αποκόλληση ομαλότητα και έχω σε ακινησία την γυναίκα! Δουλεύω μόνο εγω! Δεν έχω χρόνο και χρήματα για να γίνω μέλος και δεν ςχω και δικαίωμα ψήφου, δεν ξέρω αν με πούλησαν και αν με εκθέτουν οι τωρινοί! Φίλοι μου είναι όλοι οι Πανιωνίοι γιατι έτσι με είχε μάθει ο πατέρας μου και αυτο είναι το λάθος μου! Σου ξαναλέω ότι δεν με ενδιαφέρει αν βγει ο Τσαβαλος η ο Μισαηλιδης! Έχω κέρδος δεν θα έχω με κανέναν! Πανιώνιος θα είμαι και με το διαρκείας μου! Απλά υποστήριξα τους πανθηρες γιατι λέω ότι μόνο εκείνοι τρέχουν στα δύσκολα και παντού! Ο ρομαντισμός θα με φάει! Σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια πάντως!

      Διαγραφή
    2. Αποκόλληση πλακουντα έχουμε πάθει απλά το κινητό μου με τα γράμματα γράφει δικές του λέξεις

      Διαγραφή
  34. ΡΕ ΧΑΖΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΕΣΕΙΣ?
    ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ?
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ?
    Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ?Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΜΕ ΓΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΖΗΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΒΛΑΚΑ.
    ΠΑΣ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΝΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΖΞΗΤΗΣΑΝ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΜΠΑΛΟΣ ΚΤΛ.
    ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ?ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ.
    ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ.
    ΣΚΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΩΝ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΠΤΑ ΣΕ ΣΥΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ.
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟ.ΜΙΛΑΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΡΓΙΟΛΗ ΣΤΑΜΑΤΗ Η ΟΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΟΠΑΠΑΓΑΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άλλοι ζήτησαν συγνώμη! Εγω ρε φίλε να ζητήσω συγνώμη! Αλλα γιατι; Τι έχω κάνει; Διοικω και δεν το ξέρω; Είπα υποστηρίζω τους πανθηρες γιατι είναι οι μόνοι που τρέχουν παντού και ότι δεν ήθελα να επιστρέψει ο μπεος αφού είχε φύγει καποτε! Τόσο κακο είναι; Δηλαδή πρέπει να συμφωνώ σε όλα με ρόλους και σε όλους να λέω ναι; Την γυναίκα μου θα σε παρακαλούσα να την αφήσεις ήσυχη και να μην την μπλεκεις στα του Πανιωνίου καθώς δεν ασχολητε και δεν ξέρει τίποτα και είναι έγκυος και σε ακινησία γιατι έχουμε πρόβλημα! Ας βγει ο Μισαηλιδης δεν έχω πρόβλημα εγω! Εγω πάλι Πανιώνιος θα είμαι και θα έρχομαι στο γήπεδο! Δεν επιλέγω ποτε θα πάω! Και στου Μισαηλιδη το ψηφοδέλτιο έχω γνωστούς! Τι να κάνω

      Διαγραφή
  35. MA AN EINAI DYNATON.ESI POU GRAFEIS TA KEIMENA KSEREIS TI GINETE KAI TA GRAFEIS?
    DEN FOVASAI?
    EISAI TOSO MAGKAS?

    OI PERISOTEROI ZITISAN SIGNOMI ME MINIMATA KAI SIZITISEIS.
    ALAKSE TO MPAS KAI SOTHEIS.
    EINAI KRIMA NA FENESE MONO ESI MALAKAKOS.MILA ME KANENA FILO SOU PARNITHA MPAS KAI SOU PEI TIN ALITHEIIA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα, οπότε το πρόβλημα είμαι εγω! Σωστά; Να φοβηθώ γιατι; Εκανα κάτι; Διοικω εγω; Να ζητήσω συγνώμη ρε παιδια ευχαρίστως! Αλλα σε τι πράγμα; Μάγκας δεν είμαι! Μαλακας είμαι και ρομαντικός και εύκολο θύμα! Αλλιώς το περίμενα το μπλοκ και αλλιώς εξελίχθηκε!

      Διαγραφή
  36. ΣΤΑΜΑΤΗ ΖΗΤΗΤΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ.
    ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΟΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 20 ΑΡΙΚΟ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω είμαι αυτός αλλα γιατι δεν ξέρω!εγω δημιουργώ το πρόβλημα στην ομάδα δηλαδή;

      Διαγραφή
  37. ASE RE FILE 8:36
    ASTON NA ANALAVEI EFTHINES
    AFOU TETOIA THIMATA PSAXNOUN PANTA EDO/
    STAMATI PROXORA SE THELEII OLI I XORA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΘΕΛΩ ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΑΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΟΛΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΑΣ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ ΤΟΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ.
    ΟΙ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ.
    ΤΟ ΠΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΝΕ
    ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΕΠΙΣΗΣ.
    ΕΛΑΤΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σου ξαναλέω φίλε είπα ότι είμαι με τους πανθηρες γιατι μια ζωη εκείνη τρέχουν παντού! Δεν ξέρω αν έκαναν στροφή η όχι! Εγω δεν υποστηρίζω τον Τσαβαλο η τον Μισαηλιδη! Πανιώνιος είμαι! Και δεν έχω δικαίωμα ψήφου! Οπότε δεν έχω λόγο

      Διαγραφή
  39. Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
      ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ.

      Διαγραφή
    2. ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΚΗ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙ.

      Διαγραφή
  40. ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΣΤΕ.
    Ο ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΑΒΑΛΟΥ ΚΑΙ ΣΑΛΙΑΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΤΣΙΔΑΚΙΑ.
    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ.
    ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δηλαδή εγω είμαι το πρόβλημα στον Πανιώνιο; Εγω τα έχω δημιουργήσει όλα; Ωραία ρε μάγκες εγω είμαι ο Μαλακας δηλαδή, λες και έχω βγάλει απο τον Πανιώνιο! Δεν το έχω κάνει ποτε και ποτέ δεν θα το κάνω! Έλεος με την καραμέλα φιλαράκια μου! Ούτε που τον ξέρω τον Τσαβαλο! Τον βλέπω και δεν του μιλάω, ειμουν καποτε στους Ίωνες δηλαδή τόσο κακο είναι;και απο το άλλο ψηφοδέλτιο του Μισαηλιδη έχω γνωστούς! Τι πρέπει να κάνω; Το εύκολο εξιλαστηριο θύμα είμαι εγω; Ωραία ας ξεσπασουν τότε πάνω μου! Τι να πω! Αν φταίω εγω που είμαι ρομαντικός τότε τι να πω ας την πληρώσω εγω! Ούτε σε καμία διοίκηση είμαι ούτε θα είμαι ποτε! Να ζητήσω συγνώμη ναι! Αλλα για πιο πράγμα; Έχω οικογένεια! 6 μηνών μωρό και σε 6 μήνες περιμένω κιαλλο! Στην Γ.Σ δεν ειμουν ούτε σε αυτήν θα είμαι, δεν είμαι μέλος και δεν έχω δικαίωμα ψήφου! Η σύζυγος μου είναι σε ακινησία με αποκόλληση ομαλότητα και δεν έχω χρόνο για Γ.Σ! Όπως δεν έχω και τα οικονομικά για να είμαι μέλος καθώς εργάζομαι μόνο εγω! Το μπλοκ θα ξαναγραψω κάτι, το άνοιξα για να επικοινωνώ με συν Πανιωνιους γιατι πίστευα ότι είμαστε όλοι αδέρφια! Ειμουν ρομαντικός , φταίω γιατι μεγάλωσα στην Νίκαια ανάμεσα σε γαυρους, βαζελους, χανουμια και πίστευα ότι με αυτούς θα έχω κόντρα! Αλλα μάλλον με τους ομοϊδεάτες μου το έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αποκόλληση πλακουνταειναι η λέξη αλλα το κινητό σχηματίζει δικες του λέξεις! ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΑΓΚΕΣ, ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΡΟΥΦΑΝΑΤΙΚ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥΒΛΑΚΟΦΑΓΕΙΑS ΣΤΟΝ ΣΜΥΡΝΙΟ ? Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή